WET'N WİLD RUJLARIM


Merhaba blog da ilk yazıyla karşınızdayız.
Evet, ilk yazı rujlar üzerine olacak, biliyorsunuz Wet’n Wild ürünleri ülkemizde geçen yıl Gratisler de satılmaya başlandı. En popüler ürünleri şüphesiz farlar ve rujlardır.
Bugün ki yazıda da en güzel 3 rujuna birlikte inceleyeceğiz.

İlk olarak E907C Mauve Outta Here 


Mavi alt tonlu bir pembe mat bitişli rahat sürülüyor kalıcılığı fena sayılmaz ama dudaktaki kusurları maalesef belli ediyor.2-3 saat geçtikten sonra dudakları kurutuyor Ne yazık ki bütün Wet’n Wild rujlar da bu mevcut.

İkinci olarak Just Peachy


İşte en sevdiklerimden her ne kadar Mac Kinda Sexy e benzetilse de ben pek benzetemedim açıkçası Kinda Sexy daha mat, beyaz tene yakışacağını düşündüğüm nadir renklerden biri Just Peachy. Dudak çizgilerine maalesef dolabiliyor. Öncesinde peeling yaparsanız bu durum ortadan kalmış olur.

Son olarak Think Pink


Doğal bir pembe olan Think Pink tam yazlık bir renk, dudaklarını iyi nemlendirmiş isen sür çık. Tek hamlede rengini verebiliyor, ben pastel boyaya benzetiyorum bazen J Ten rengine göre dudakta renk değiştirebiliyor.Genel anlamda Wet n Wild rujlar kalitesi anlamında Golden Rose'un Matte Velvet ruj serisine benziyor. Dudakları kurutabiliyor bu anlamda peeling ve iyi bir nemlendirici şart. 





Bana göre rujların en olumsuz özelliği ambalajı özellikle de kapakları bazıları tam oturuyor o çıt sesini duyuyorum bazıları ise tam oturmuyor ve kaç kere makyaj çantamı mahvetmişliği var. Yazıları ise hemen silindi.
Benim düşündüklerim bu şekilde, sizin en beğendiğiniz ruju hangisi benimle paylaşırsanız mutlu olurum.

Sevgiyle kalın :)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder