RİVAL DE LOOP RUJLARI DENEDİNİZ Mİ?


rival de loop ruj


Merhaba.
Bugün 8 Mart Dünya Kadınlar Günü indirim haftasında aldığım Rival De Loop ruj ve dudak kaleminden bahsetmek istiyorum sizlere.sizlere. Rival De Loop Alman markası ve ülkemizde Rosmann'lar da satılıyor.Cilt bakımından renkli kozmetiğe,oje ve tırnak bakım ürünlerine kadar uzanan geniş bir ürün yelpazesi var.Üstelik fiyatları da oldukça uygun.
Markanın daha önce cilt bakım ürünlerini ve maskelerini deneme şansım oldu.Performanslarını fiyatlarına göre oldukça iyi buldum.Renkli kozmetik ürünlerini hiç denememiştim, ta ki Kadınlar Günü indiriminde kendileri ise haşır neşir olana kadar.
Gelelim benim aldığım renkli kozmetik ürünlerine.




rival de loop ruj


İlk olarak rujlardan bahsetmek istiyorum.Malum indirim günü olduğu için çok fazla renk seçeneği kalmamıştı,ben de kalan rujlardan en beğendiğim renkleri aldım.Ambalajı oldukça şık ve kullanışlı,yapısı kuru gibi gözükse de çok rahat sürülüyor ve dudağı kurutmuyor.Mat görünümlü ve oldukça kalıcı rujlar açıkçası bu kadar iyi performans beklemiyordum,Şaşırttı beni doğrusu.


rival de loop ruj


Renkleri ise bu şekilde 
25 numara bu senenin vazgeçilmezi nude tonların da,dudakta oldukça doğal duruyor,mat bir görünümü var.
107 numara ise kırmızı alt tonlu ancak kırımızı değil pembemsi görünümlü  bahar ayları için ideal tatlı bir renk .Rujların performanslarını beğendim,diğer renklerine de göz atmayı düşünüyorum en kısa zamanda.Fiyatları yanlış hatırlamıyor isem %50 indirim de 2.75 TL di.Piyasadaki rujlara göre oldukça uygun fiyatlar.


rival de loop ruj

Rival De Loop Lip Liner  07 Plum 
Dudak kalemini yapısı oldukça yumuşak, çok rahat sürülüyor.Asansörlü oluşu artı bir özellik bana göre.Kırmızı renkte ki rujlarla gayet uygun olacağını düşünüyorum.Ayrıca dudak kalemini tek başına ruj olarak da kullanabilirsiniz,oldukça hoş duruyor.Dudak kaleminin fiyatı indirim de 1.75 TL di sanırım.Denemeye değer:)

rival de loop lip liner

 Benim kullanma fırsatı bulduğum Rival De Loop rujları ve dudak kalemi bunlar,en kısa zamanda diğer renkleri de denemek istiyorum.Uygun fiyatı ve beklenmeyen performansı ile hala denemediyseniz mutlaka deneyin derim. :)
Sizin kullandığınız Rival De Loop ürünleri neler?
Sevgi ve güzellik ile kalın.pinokio



Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

4 yorum:

  1. Mersin'de Rossmann yok maalesef Adana'ya gittim sırf gezmek için :) Bir tane ruj aldım Rival de Loop ve memnun kaldım en kısa zamanda tekrar gideceğim. Teşekkürler paylaşım için benim bloğuma da beklerim 50 parçalık ürün çekilişi var :) Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin için faydalı oldu ise paylaşımımız ne mutlu:) Rival de loop rujlardan ben de çok memnunum onlarca rujum var ama diğer renklerini de denemeyi düşünüyorum.Sevgiler:)

      Sil
  2. Ya ne kadar ucuz...Ben bu markanın allığını falan almıştım çok beğenmiştim zaten. 2.75 ruj fiyatı görünce çok mutlu oldum ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben rujlarından çok memnunum canım denemelisin:)

      Sil