BİTENLER #1

mart ayı bitenler

Merhaba
Bugün sizlerle bu ay hangi ürünleri bitirdim nelerden memnun kaldım,neleri sevmedim onları paylaşacağım. Aslında bir çok ürün bitirdim bu ay ancak çoğunun ambalajlarını attığım için şu an sadece elimde olanları incelemeye alıyoruz.

mart ayı bitenler

1. Loreal Elsevier Color Vive Renk Koruyucu Bakım Şampuanı :Loreal  Elseve'in birçok serisini denedim ama hiçbirinden  bu üründen memnun kaldığım kadar memnun olmadım. Çoğu serisi beklentilerimi karşılamadı bir türlü sevmedim açıkcası. Color Vive ise boyalı ve röfleli saçlar için renk korumayı,bakım yapmayı vaad ediyor ve bunu gerçekleştiriyor da. Bu ürünü uzun süre kullandım,saçlarda yumuşak ve parlak bir etki bırakıyor. Tekrar kullanır mıyım olabilir ancak saç derisi problemleri yaşadığım için dermokozmetik ürünler tercih ediyorum.

2. Loreal Elseve Vive Renk Koruyucu Bakım Kremi:Benim için saç kremi olmazsa olmaz. Bu ürün Şampuanın devamı olarak saça yumuşaklık ve parlaklık katıyor.

3. Loreal Elseve Mucizevi Yağ::Boyalı saçlar için olan bu yağ artık olmazsa olmazlarım arasında.İlk çıktığı günden beri düzenli olarak kullanıyorum.Banyodan önce saçlarıma bakım yapmak ,banyodan sonra saçlarımı kolayca tarayabilmek  ve saçlarım ısıya maruz kalacağı işlemlerde saçlarımı ısıya karşı korumak için sıklıkla kullanıyorum.Yedeğini kullanmaya başladım bile :)

4.Keratinology Yoğun Bakım Maskesi:Bu saç bakım maskesi boyalı saçlar için yoğun bakım ve renk koruma amaçlı bir ürün.Çok artı bir özelliğini gözlemlemedim,maskeden çok krem kıvamında.Tekrar alacağımı sanıyorum.

5.Elidor Maksimum Hacim Saç Spreyi:Bu ürün ile ilgili hacim konusunda çok fazla yorum yapamayacağım çünkü saçlarımda hacim problemi yaşamıyorum.Saç şeklini iyi sabitliyor ve parlaklık veriyor ayrıca yapış yapış bir his bırakmadı.Tekrar alınabilir.

mart ayı bitenler

6.Marrakesh El ve Vücut Losyonu:Argna yağı içerikli bu ürün losyondan çok krem kıvamında.Mis gibi portakal kokuyor,cildi iyi nemlendiriyor.Şişesini pompalı olması da kullanım açısından oldukça pratik.Tekrar kullanılabilecek ürünlerden.

7.Nivea Koruyucu Bakım El Kremi:Bal mumu içeren ve mis gibi bal kokan bu krem en çok kullandığım ürünlerden.Elleri yumuşacık yapıyor,anında emiliyor ve yapış yapış his bırakmıyor.Kullanmaya devam:)

8.Avon Foot Works Ayak Spreyi:Lavanta kokulu bu ürün ayakları gerçekten ferahlatıyor ayrıca mis gibi kokuyor.Bir fısla rahatlamış ayaklar için ideal.

9.Olay Essentials Yüz Yıkama Jeli:Normal ve hassas ciltler için olan bu jel temizleme konusunda başarılı.Kuruluk ve gerginlik hissi de vermiyor ancak temiz içerikli bir ürün ile yüzümü temizlemeyi tercih ettiğim sanırım almam.

10.Bioderma Sebium Mat:Bioderma'nın çeşitli ürünlerini çok uzun yıllardır kullanıyorum,bu kremi de uzun süre kullandım.Karma ve yağlı ciltler için günlük nemlendirme ve parlamayı önleme konusunda başarılı.Beklentileri bu yönde olanlar için rahatlıkla tercih edilebilir.

11.Bioderma Pore Refiner:Bu ürün hakkında çok konuşulsa beğenilse de ben pek memnun kalmadım açıkcası.Gözenekleri sıkılaştırmayı vaad ediyor ama sıkılaşma adına herhangi bir etkisini gözlemlemedim.Benim için hayal kırıklığı oldu kendisi.Ürünü gözenek sıkılaştırma da değil de makyaj öncesi yüzünüze uygularsanız pürüzsüz ve kadifemsi bir his veriyor.Bu amaçla kullanılabilir,detaylı yorumlarımı ilerleyen günlerde paylaşabilirim.

mart ayı bitenler

12.Maybeline Affinitone Pudra:Yıllardır en çok kullandığım pudranın dibini görmüş durumdayım.Oldukça hafif bir yapısı var, yüzde maske gibi durmuyor,fiyatı da makul tekrar kullanılabilir.Şu sıralar başka bir ürün kullanıyorum yeni ürünlere de şans verilmeli.:)


mart ayı bitenler


13.Maybeline That Mouvie Ruj:uzun zamandır severek kullandığım dibini gördüğüm nadir rujlardan.Ne çok parlak ne mat,sürümü oldukça kolay dudak renginden bir kaç ton koyulukta,doğal görünümlü bir rengi var.Yedeğini kullanmaya başladım bile.

14.Maybeline Kaş Kalemi:Dibini gördüğüm tamamen tükenen bu kalemin fırçası oldukça kullanışlı.Kalemin kıvam pastel boa gibi resmen, normal kaş kalemleri aylarca kullanılırken bu kalem bir ayda bitti.Tekrar alacağımı sanmıyorum.

15.Flormar Kaş Kalemi:Uzun zamandır severek kullandığım bir ürün:Oldukça iyi renk veriyor,kalıcılığı iyi gün içinde akmıyor.Tekrar alınabilir ancak bu aralar kaş farı kullanmayı tercih ediyorum.Kaş kalemini pratik bulanlar için ideal.

16.Loreal Volume Million Excess: Maskara:Bugüne kadar pek çok maskara denedim ama en çok Loreal maskaraları tercih etmişimdir.etmişimdir. Loreal maskaralar da genel olarak başarılı.Maskaranın fırçası plastik uca doğru inceliyor.Kirpikleri ayırıyor ve topaklanma yapmıyor.Uzunluk ve hacim konusunda ise ne çok az ne de çok fazla bir etkisi yok.Tam kıvamında bir maskara,tekrar alınabilir.

mart ayı bitenler

Benim bu ay bitirdiğim ürünler bunlar.Siz hangi ürünleri bitirdiniz?Memnun kaldığınız ve bir daha almayacağınız ürünler nedir?
Sevgi ve güzellik ile kalın :)


Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder