KİEHL'S RARE EARTH DEEP PORE CLEANSİNG MASQUE

Merhaba

Bugünkü konuğumuz Kiehl’s Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque bu maske Kiehl’s in en iddialı ürünlerinden biri. Genelde bu iddialı ürünler biraz abartılıp şişiriliyor, bu maskede öyle mi hep beraber göreceğiz.

Maske Amazon kilinden oluşuyor. Bu yüzden her zaman mağazada bulunmayabiliyor. İçerik olarak beni pek fazla bir şey rahatsız etmedi. Gelelim bendeki etkilerine;

Benim cildim kuru/karma ilk zamanlar tüm yüzüme uygularken şuan sadece ‘T’ bölgeme uyguluyorum ilk uyguladığınız zaman hafif bir yanma hissi oluşuyor, sanki gözeneklerimin olduğu yerlerde bu his oluşuyor ve temizlendiğini hissediyorum. Tam 15 dakika bekletiyorum, normal kil maskeleri gibi yüzümü germiyor ve çok fazla kurutmuyor.

Bu ürünü yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Bendeki etkisi, güzel bir şekilde temizleyip arındırıyor. Fakat gözenekler adına bir küçülme ne yazık ki gözlemleyemedim. Yani arındırıcı maske olarak güzel ama gözenek küçültmeyi vaad ettiği için abartıldığını düşünüyorum. Birde ürün gram olarak çok fazla,  böyle ürünler aldığımız zaman bu sıkıntıyı avantaj olarak görüp evet bu ürün bana uzun zaman gider diye düşünüyoruz ama cildimiz bu ürüne alışıyor ve bir süre sonra etkisini ne yazık ki göremiyoruz ve sadece bu ürüne bağımlı kalıyoruz.

 Bunun yanında kesinlikle nem maskeniz de olmalı ve dönüşümlü olarak kullanmalısınız. Benim düşüncelerim bu kadar siz ne düşünüyorsunuz?Cildiniz için neler kullanıyorusunuz?

Sevgiyle kalınJ

 








Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder