H&M KOZMETİK ÜRÜNLERİ

MAKYAJ TELAŞI
Merhaba
Bugünkü konuğumuz H&M kozmetik ürünleri.H&M dünyadaki popülaritesini Türkiye'de de hızla devam ettiriyor.Öyleki her yaş grubundan bayanların vazgeçilmezi oldu adeta.Herhangi bir alışveriş merkezine gidip H&M'e uğramayan kadın yoktur herhalde.Farklı tarzı ve geniş ürün yelpazesi ile kısa sürede herkesin beğenisini kazandı.Benim de sıklıkla alışveriş yaptığım mağazanın kozmetik ürünlerine değinmemek olmaz.
H&M kozmetik ürünleri rengarenk,süslü ambalajları ve uygun fiyatları ile dikkat çekiyor 



MAKYAJ TELAŞI

.Bende far paletlerinin renklerinin tonlarından etkilenerek aldım.
 Sol üstteki Make Up Kit de nude tonlarda 4 far,1 highligter,2 adet allık bulunuyor.Paleti her an çantamda taşıyabilirim,renkleride gayet güzel diye düşünerek aldım.Farların renkleri güzel ancak pigmentasyonu çok zayıf,uygulama esnasında istenilen rengi vermiyor,çok tozutuyor.Nude Eyes paletini ise 3 ton far ve 3 ton kaş farı birarada olduğu için almıştım ama onun da pigmentasyonu oldukça kötü,hemen uçuyor.

MAKYAJ TELAŞI



 H&M Make Up Kitin allıkları farları gibi değil en azından,Renkleri güzel,kalıcılığı da iyi.Fotoğraf da sol baştan 1. ve 2. parmağımdakiler Make Up Kitin renkleri.Diğer allık ise koyu ama tatlı bir pembe oldukça kalıcı yaz aylarında sıklıkla kullanıyorum.Açık renk pembe tonlarında olan ise en sevdiğim kalpli allığımın rengi.Kalpli allığı da uzun süredir kullanıyorum açıkcası sadece görünüşü için almıştım ama renkleri iyi çıkınca vazgeçilmezim oldu kendisi.


MAKYAJ TELAŞI

 H&M'in diğer dikkat çeken ürünleri ise fırçaları.Bej rengi fırçanın bir tarafı fondöten diğer tarafı ise allık için üretilmiş ben sadece allık olan kısmını kullanıyorum.Gri fırça ise bb krem fırças olarak satılıyor fakat fırça açılı olduğu için ben kontür yaparken kullanıyorum,bu konuda oldukça başarılı.


MAKYAJ TELAŞI

 Bir diğer H&M kozmetik ürünleri ise tırnak bakım ürünleri.Nail&Cuticle Scrub ise tırnak diplerinizdeki ölü derilerden arınmak için üretilmiş jel kıvamında içerisinde tanecikleri bulunan kolay uygulanabilen pratik bir peeling.Tek kötü yanı oldukça küçük ve çabuk tükenen bir ürün olması.


MAKYAJ TELAŞI

Nail Hardener tırnaklarımda çok fazla bir etkisi olmadı,hatta tırnaklarımı sertleştirmedi bile.Cuticle Oil ise tırnak diplerine bakım yapan hindistan cevizi kokulu yağ.


 H&M Eyebrow Fıx kaşalrınızı sabitlemek için üretimiş jel.Maskara şeklindeki frçası ile rahatllıkla uygulanabiliyor.Sabitleme konusunda başarılı.


MAKYAJ TELAŞI

H&M kozmetik ürünleri olarak şu ana kadar bahsettiğim ürünleri,ojeleri,törpülerini ve makyaj çantalarını,cilt bakım maskelerini kullandım.Pudra ve dudak ürünlerini hiç denemedim.Far paletleri ve cilt bakım maskeleri hariç diğer ürünlerde başarılı buldum.Ürünlerin fiyatlarını net olarak hatırlamıyorum ama genel olarak 9.90-19.90 aralığında diye biliyorum.
Siz hangi H&M kozmetik ürünlerini kullandınız?
Sevgi ve güzellik ile kalın.

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder