YENİ YIL ÇEKİLİŞİ-BİTTİ

benefit blushin babe
Merhaba.
Uzun zamandır yapmak istediğim fakat bir türlü fırsat bulamadığım çekilişi yapmak için sonunda fırsat buldum.Yeni yıla girerken sizlere güzel bir hediye vermek ve yeni yıla güzelliklerle dolu bir başlangıç yapalım istedim.Çekiliş sonunda kazanacağınız hediye ise :Benefit Blushin Babe Paleti
Paletin içeriği ise;
Dandelion Allık-Sugarbomb Allık-Rockateur Allık-Coralista Allık-Hoola Bronzer -Watts Up Highlighter -They Are Real Maskara-They Are Reel Eyeliner.

ÇEKİLİŞ KATILIM ŞARTLARI;
-Bloğu takip ediyor olmak,
-Bu paylaşımın altına katılımcı ad-soyad-mail adresinizi yorum olarak bırakmak,
-Ekstra Katılım Hakkı İçin
-Bloğu olanlar kendi blog sayfalarında çekilişi paylaşırlarsa ekstra 10 katılım hakkı kazanacaklardır.
-Çekilişi bloğunda duyuranların paylaşım linkini  yorum olarak bırakması gerekmektedir.
-İnstagram hesabımı takibe alıp çekilişi kendi instagram sayfalarında duyuranlara ekstra 10 katılım hakkı verilecektir.
-İnstagramda paylaşımın detayları @makyajtelasi adresinde mevcuttur.
-Çekiliş 30.01.2017 tarihinde sona erecektir.
-Kazanan Random.org ile belirlenecektir.
-Çekiliş sonucu 2-3 gün içerisinde açıklanıp hem blogdan hemde instagram hesabından duyurrulacaktır.
-Kargo ücreti bana aittir.
-Çekiliş şartlarının tamanının yerine getirmeyenlerin katılım geçersiz sayılacaktır.

BLOĞUMU TAKİBE ALMAK İÇİN 
Bloğumun sağ üst köşesindeki BU SİTEYE KATILIN butonuna tıklayın açılan sayfadan Google hesabınızla giriş yapın ve herkese açık olarak izle seçeneğini tıklayın.Yada buraya tıklayarak da takibe alabilirsiniz.

Katılan herkese bol şans,yeni yılda sağlık,güzellik,mutluluk ve tüm dilekleriniz gerçek olması dileğiyle!

Sevgi ve güzellikle kalın.:)




Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

42 yorum:

  1. Herkese bol şans mutlu yıllar
    Esin öz mail eesinunal@gmail .com
    İnstagram esoz123

    YanıtlaSil
  2. Canım hediyen çok güzel inşallah bana çıkar :)
    adım Gülşah Roaderick
    guzelvekulturlu@gmail.com
    Bloğumda paylaştım:http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/2016/12/makyaj-telasinin-yilbasi-cekilisi.html
    İnstagram ismim guzelvekulturlublogum orada da sayfamda paylaştım
    Herkese bol şans dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. Dilruba Şaşmaz - melisasasmaz17@gmail.com olarak blogunuzu takipteyim. İnstagramda da madamturko_makyajblogu adıyla postu beğendim ve paylaştım.

    YanıtlaSil
  4. MadamTurko-melisasasmaz17@gmail.com olarak blogunuzu takip etmekteyim. İnstagramda da madamturko_makyajblogu olarak postu paylaştım.

    YanıtlaSil
  5. Mebruke Karmaz
    mebrukekarmaz@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    Hediyeye bayıldım söylemeden geçemeyeceğim, inşallah şanslı kişi ben olurum:)
    GFC de ozlemm kullanıcı adıyla takipteyim.
    Özlem Karataş
    esrakrgzl@hotmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Katıldım...zehra karhan kullanıcı adı ile.....♡♡♡karhanzehra21@gmail.com....

    YanıtlaSil
  8. Katıldım...zehra karhan kullanıcı adı ile.....♡♡♡karhanzehra21@gmail.com....

    YanıtlaSil
  9. duygu çamyar dblogu12@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar.

    sdumanoglu91@gmail.com adresinden takip ediyorum.
    Seçil Canal ismim.

    blogumda paylaştım:
    https://benkitaptanricasi.wordpress.com/2016/12/28/makyaj-telasinin-yilbasi-cekilisi/
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. Rezzan Ekelik
    ekelik.rezzan@gmail.com
    insta: rzznekelik paylaştım ;)

    YanıtlaSil
  12. Takipteyim zaten :)
    Berfin Gence
    berfin.gnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. Merhaba bloğu cangz adıyla takipteyim.
    Şansımı denemek isterim
    Emine kılıç
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Leda Özkarayan ledushca@gmail.com :D blogumda da paylaştım

    YanıtlaSil
  15. Leda Özkarayan ledushca@gmail.com
    izlemedeyim,blogumda da paylaştım http://makyajtelasi.blogspot.com.tr/2016/12/yeni-yil-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  16. Hacer Kaplan hacer_k96@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. Ayten Köküil ayten_ozgur@yahoo.com
    Mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
  18. Merhaba zaten takip ediyordum seni o yüzden çekilişede katılmak istedim :)
    Tutku Gülşah Güçkaya
    g.guckaya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. Uzun zamandır istediğim bir set :( Umarım şanslıyımdır :))
    Senem Erkçetin
    senemerkcetin96@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Çekilişe katılıp blogunuzu takibe aldım instagram kullanıcı adım duckandpanda 💕

    YanıtlaSil
  21. Zeynep çakır zekii2004@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. Bedia Erkan
    bedidedi@outlook.com
    ig : @bedidedi
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  23. Merhaba ben çekilişe katilmak istiyorum
    -Ceyda Erden
    ceydaerden_2004@outlook.com

    YanıtlaSil
  24. Revin Budak
    Revinbudak56@gmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  25. Nagihan Aydemir naydemir04@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. Merhaba
    Blogu takipteyim ve bu cekiliş linkini cevrelerim ile paylaştım.


    https://plus.google.com/app/basic/stream/z12gxjoxmxnxdhsmu23csdn5hobog3bxu04?cbp=15yxvyj94y4cc&sview=32&cid=5&soc-app=115&soc-platform=1&spath=/app/basic/stream&sparm=cbp%3D44w690p1y3v3%26sview%3D32%26cid%3D5%26soc-app%3D115%26soc-platform%3D1

    YanıtlaSil
  27. Gamze Baştürk
    gamzebasturkk@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Aslı Gürses
    asligursess@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. Ilgın Bengihan ilgnbnghn@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. bloğunuzu takibe aldım. gfc den paylaştım. https://plus.google.com/u/0/104890761082822108833/posts/FoKrTqnhVXP?sfc=false
    instagramdan takibe aldım. hesabım ; arzusyn .
    mail adresim arzusuyun029@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Hilal Karaman
    hilalisgod426@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. Handenur günarslan handenur@gunarslan.com

    YanıtlaSil
  33. Figen sayılı
    fgnsyl1996@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. aysuturkoglu00@gmail.com
    aysu turkoglu
    instagram:aysuturkoglu

    YanıtlaSil
  35. songül artuk
    s.bbiga@hotmail.com
    instagram songulart83 olarak katıldım takipteyim

    YanıtlaSil
  36. Ahsen SARIKAYA ahsensarikaya5506@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. Nurdem tuna. Sephreniamelody@gmail.com
    Kendi blogumda duyurdum. Ayrıca Instagram dan paylaştım. Instagram: Sephrenia_

    YanıtlaSil
  38. Şule kura
    sulekura97@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. #Repost @makyajtelasi with @repostapp
    ・・・
    Son 5 Gün #Repost @makyajtelasi with @repostapp
    ・・・
    Yeni yıla güzel bir başlangıç için sizlere bir hediye vermek istedim. Çekilişe Katılmak İçin Yapmanız Gerekenler ; -İnstagram hesabımı takip ediyor olmak ve bu görseli #makyajtelasiyeniyil #çekiliş #çekilişvar #cekilis #cekilisvar tagleri ile kendi sayfanızda paylaşmak, -Bu görsele 2 arkadaşınızı etiketlemek, -Bu görseli beğenmek 👍🏻❤️, -Ekstra katılım hakkı için ; -makyajtelasi.blogspot.com adresini takibe almak +10 hak -Çekilş 30.01.2017 tarihinde sona erecektir,kazanan randıman.org ile belirlencektir. -Çekiliş detayları blogda mevcuttur, -Çekiliş hesaplarının katılımı geçersizdir, -Çekilişin tüm şartlarını yerine getirmeyenlerin katılımı geçersiz sayılacaktır! -Gizli hesapların çekiliş bitiminden önce hesaplarını açmaları gerekmektedir. Herkese Bol Şans ! 💕#makyaj#makyajblogu#guzellikblogu#kozmetikblogu#makyajmalzemesi#benefitcosmetics#benefit#kozmetik#makeup#makeupblogger#beauty#beautyblog#beautifull#blush#allık#makyajbloglari#trend#style#like#yilbasihediyesi#yeniyil

    YanıtlaSil
  40. Rümeysa Çiftçi rciftci.01@gmail.com

    YanıtlaSil