EN SEVİLEN WET'N WİLD FARLAR


WET'N WİLD FARLAR MAKYAJ TELAŞI

Merhaba
Bugün Wet n Wild farlardan bahsedeceğim. Biliyorsunuz Wet n Wild ülkemize geldiğinden beri her ürünü çok konuşuldu. Şüphesiz bunların çoğunluğu farlarıdır.

WET'N WİLDE COMFORT ZONE FAR PALETİ MAKYAJ TELAŞI

   İlk olarak Comfort Zone paletine bakalım benim en sevdiğim renkleri içeren bir palet hem gündüz hem gece makyajını aynı palette yapmanız mümkün.
Farların üzerinde gözün hangi bölümüne uygulayacağınızı belirten isimlendirmeler kullanılmış ve bence çok yaratıcı olmuş. Genel olarak her rengin pigmenti güzel sadece biraz tozutma yapıyorlar. En alt sağdaki renk favorim.

WET'N WİLD PETAL PLUSHER FAR PALETİ MAKYAJ TELAŞI

  Petal Pusher ise leylak-mor tonlarının hakim olduğu daha çok gece makyajı için uygun renklerin bulunduğu bir palet. Nedense ben bu paleti ilk 1-2 bölüm haricindekilerini sevemedim pigmentasyonları az ve palette görünen rengi vermiyorlar bu yüzden pek sevemedim.

WET'N WİLD SWEET A CANDY FAR PALETİ MAKYAJ TELAŞI

Gelelim 3’lü farlarından Sweet As Candy, bence tam çantaya atmalık bu paletle günlük makyajınızı rahatlıkla yapabilirsiniz.3 renkte günlük kullanabileceğiniz tonlarda pigmentleri güzel,kalıcılık olarak da iyiler.

WET'N WİLD TEKLİ FAR MAKYAJ TELAŞI

Tekli farlardan tabi ki en çok kullandığım renk olan Brulee, göz kapağıma baz sürdükten sonra hemen Brulee’yi uyguluyorum göz kapağımdaki damarlı görüntüyü yok ediyor bu anlamda çok sevdiklerimden.
Nutty, kadifemsi dokusuyla bence çok güzel bir kahve içinde hafif ışıltılar var. Bazen sadece bu farı sürüp çıkıyorum.
Envy güzel bir yeşil rengi göz üstüne ve göz altına sürmek için güzel bir ton çok pigmentli bir yapıya sahip değil ama rengini güzel çıkarıyor.

WET'N WİLD TEKLİ FAR MAKYAJ TELAŞI

Genel olarak Wet n Wild farlar pigmentasyon olarak yüksek kalitede sadece tozutma sorunları mevcut ve kalıcılıkları ortanın biraz üstünde.
Benim düşüncelerim bu kadar siz hangi Wet n Wild farlarını kullandınız?




Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder