VİCTORİA'S SECRET'S ULTİMATE BOMBSHELL ESSENTİAL MAKEUP KİT


victoria's secret makyaj paleti makyaj telaşı


Merhaba bugün sizlere Victoria's Secret Ultimate Bombshell Essential Makeup Kit den bahsedeceğim.Adından anlaşılacağı gibi Victoria's Secret'in çok fonksiyonlu makyaj paleti gerek şık tasarımı gerek içerisindeki çeşitli ürünleri ile ilk gördüğüm anda almalıyım mutlaka dediğim ürünlerden .Oldukça şık bir tasarıma sahip olan paletin fiyonk şeklindeki kilit kısmı ise ayrı bir hava katmış.Paleti açtığımızda ilk olarak geniş  hd kalitesindeki aynası ve rengarenk farlar ile rujlar çıkıyor karşımıza.
Far paletleri ve rujlar sürgülü olarak tasarlanmış oldukça pratik,paletin her iki yanından tutup çektiğinizde ise alt kısımda pudralar,allıklar ve çeşitli aplikatörler var.

victoria's secret far makyaj telaşı
Victoria Secret Ultimate Bombshell Essential Makeup Kit in içerisinde 30 göz farı,5 ruj,5 lipgloss,4 allık,3 pudra,1 mini boy maskara,1 mini boy göz kalemi,1 mini boy dudak kalemi ve 5 fırça aplikatör bulnuyor.Yani ihtiyacınız olabilecek neredeyse tüm ürünler bu makyaj paletinin içerisinde mevcut.

victoria's secret far paleti makyaj telaşı

Farların renkleri oldukça güzel hem günlük hayatta hem de özel günlerde rahatlıkla kullanılabilir. Pigmentasyonları güzel iyi renk veriyorlar ancak biraz tozutuyor.Şu ana kadar herhangi bir sıkıntım olmadı farlar ile bence başarılı.

victoria's secret makyaj telaşı

Rujlar ve lip glossları açıkçası çok fazla kullanmadım.Lipglossları daha çok yaz aylarında tercih ettiğim için yaz aylarına sakladım.sakladım. Rujların renkleri oldukça güzel ama yanımda taşıma şansım olmadığı için çok sık kullanmıyorum.Rujlar ve lipglosslar genel olarak sevdiğim ve kullanabileceğim renklerden oluşuyor bu yönünü sevdim,bazen setlerin içerinde çok gereksiz ve saçmasapan renkler olabiliyor.

victoria' secret makyaj paleti içerik makyaj telaşı

Pudraların ilki(sol baştaki) transparan her makyajın üzerine ve her ten rengine uygun benimde en sık kullandıklarımdan.İkinci pudra (ortadaki) ise ışıltılı hem günlük makyaj da hem de özel makyajlarda kullanılabilir.Ben daha çok yaz aylarında ışıltılı pudra kullanmayı tercih ediyorum.Son pudra(sağ baştaki)ise bronz kontur uygulamalarında rahatlıkla kullanılabilir.Koyu ten rengi olanlara da yakışacağını düşünüyorum.

victroria's secret pudra allık paleti makyaj telaşı

Allıklar genel olarak pembe tonlarına sahip biri mat diğerleri hafif ışıtlılı.Her ten rengine ve zevke uygun renkleri var.Pembeyi çok sevdiğim için bütün renklerini kullanıyorum,oldukça kalıcı.
 Rimel,göz kalemi ve nude renk dudak kalemi mini boy olmaları açısından avantajlı her an yanınız da taşıyabileceğiniz ürünler.2 göz, 2 dudak aplikatörü var ancak ben kullanmayı pek tercih etmiyorum.

victoria's secret makyaj telaşı

Victoria's Secret Ultimate Bombshell Essential Makeup Kit hakkında izlenimlerim bu şekilde isteyerek aldığım,severek kullandığım bir palet ancak ne yazık ki her an yanımda taşıyamıyorum ve dış yüzeyi hemen iz oluyor.Bunların dışında Victoria Secret Ultimate Bombshell Makeup Kit den oldukça memnunum.Bu arada bu makyaj paletini Kentpark Victoria's Secret den sanırım 115 TL ye almıştım.Bu ürün için oldukça uygun bir fiyat.
Sizler hangi Victoria's Secret makyaj ürünlerini kullanıyorsunuz?


victoria's secret kentpark mağaza makyaj telaşı

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder