THE GOOD THİNNGS MANUKA HONEY İLE BALDAN GELEN GÜZELLİK



GOOD THİNGS MANUKA HONEY
Merhaba
Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım üründen bahsetmek istiyorum.The Good Things Manuka Honey cilt bakım serisi ülkemize Gratis tafarından getirilmiştir.İngiliz markası olan Good Things'in faklı türde cilt ihtiyaçlarına yönelik ürünleri bulunuyor bunlar Argan Oil,Superfruits ve Manuka Honey cilt bakım ürünleri.Türkiye'de ise sadece Manuka Honey serisi bulunmakta.İçeriği temiz  olan ve bal içeren ürünlere olan ilgim bir hayli fazla olunca bende Gratis'te görür görmez aldım.
İlk olarak yüz temizleme kremini ve yüz peelingini almıştım,onlardan memnun kaldıktan sonra birde yüz kremini deneyim dedim ve onu da aldım.Ürünleri aldığımdan beri düzenli olarak kullanıyorum.Geleli ürünler ile ilgili izlenimlerime.


GOOD THİNGS MANUKA HONEY

Good Things Manuka Honey Creamy Cleanser
Yüz temizleme kremi olan bu ürün oldukça yumuşak bir yapıya sahip.İçerisindeki arı sütü sayesinde cilt temizliğini kurutmadan nemlendirerek yapıyor,siyah ahududu ve vitamin e ile cilde parlak bir görünüm vermeye yardımcı oluyor.

GOOD THİNGS MANUKA HONEY

Bir miktar ürünü nemli yüzüme masaj yaparak uyguluyorum ardından ılık su ile duruluyorum.İlk kullandığımda krem formunda olduğu için acaba yüzümü temizlemeye yetecek mi diye endişe etmiştim ama cildimi makyajdan ve kirlerden arındırdığını görünce endişelerim son buldu.Normalde hangi ürünü kullanırsam kullanayım temizleme işlemi sonrasında cildimde hep bir gerginlik,kuruluk hissi olurdu.Good Things Manuka Honey Yüz Temizleme Kreminde ise böyle bir sorun yaşamadım tam tersi cildim yumuşacık oldu.

GOOD THİNGS MANUKA HONEY

Good Things Manuka Honey Refining Scrub
Günlük cilt temizliğine ilave olarak haftada bir kere cildimi Good Things Manuka Honey Arındırıcı Scrub ile temizliyorum.İçerisinde yulaf ve bal özleri bulunuyor,yüzünüze uygularken kokuyu hissedebiliyorsunuz.Açıkcası peelingden olan beklentilerimi karşılıyor,cildi yormadan temizliyor ve canlılık katıyor.Islak cilde bir miktar ürünü masaj yaparak uyguluyorum 1-2 dakika bekledikten sonra ılık su ile duruluyorum.

GOOD THİNGS MANUKA HONEY


Good Things Manuka Honey Daily Moisturiser

GOOD THİNGS MANUKA HONEY

Normalde karma bir cildim var ancak kış aylarında kuruluk sorunu yaşayabiliyorum.Bal içerikli bu ürünün kuruluğa iyi geleceğini düşündüğümden aldım.İçerisindeki gençlik koruyucu arı sütü ve balmumu sayesinde cilde derin nem sağlıyor.Ekinezya özü cildi uzun süre besleyip yenilerken,bal arısı salgısı ise kollajen seviyesinin ayarlanmasına yardımcı oluyor.Ayrıca güneş koruyucu özelliğide bulunmakta.Ürünü sabah temizlenmiş cilde bir miktar uyguluyorum ve gün boyu cildimde kuruluk hissetmiyorum.hissetmiyorum. Good Things Manuka Honey Günlük Nemlendirici kullanmaya başladığımdan beri kuruluk ve gerginlik sorunum kalmadı.Yüzümde yağlanma,parlama yapar mı diye endişe etmiştim fakat bugüne kadar öyle bir sorun yaşamadım.
Good Things Manuka Honey cilt bakım serisini Gratisler de uygun fiyatlara bulabilirsiniz,indirim dönemlerinde %30 indirim ile satılıyor.Denemeye değer ürünler umarım Good Things'in diğer serileri de en kısa zamanda ülkemize gelir,merak ediyorum doğrusu.
Benim Gratis cilt bakım ürünlerim bunlar,sizinki hangisi?
Sevgi ve güzellik ile kalın.


MANUKA HONEY




Hoşçakalın.

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder