BU HAFTA NELER ALDIM-KOZMETİK ALIŞVERİŞİM

KOZMETİK ALIŞVERİŞİM

Günaydın:)
Herkese mutlu pazarlar diliyorum.Bugün sizlerle bu hafta içerisinde yaptığım kozmetik alışverişini paylaşacağım.Biz kadınlar ne kadar çok kozmetik ürünlerimiz olursa olsun  ihtiyaç olmasa bile merakımızdan,kozmetiğe olan bağımlılığımızdan ve muhtemel olarak indirimlerden dolayı sık sık alışveriş yapıyoruz.Artık genlerimize işledi alışveriş aşkı.Gelelim benim aldığım ürünlere.




İlk olarak Too Faced Chocolate Bar Far Paletinden bahsetmek istiyorum.Kendisini uzun zamandır istiyordum ancak ülkemizde satılmadığı için alma şansı bulamamıştım.Bir iki hafta önce Sephora'ya geldiğini duyduğum gibi mağazayı aradım ancak hepsi tükendi dediler çok üzüldüm:(
Artık yurt dışından sipariş veririm diye düşünürken geçtiğimi hafta Sephora Hot Now ürünlerinde kısa süreliğine Too Faced Chocolate Bar Paletin olduğunu duyunca hemen Sephora'yı aradım ve ayırttım.


Sonunda kavuştum kendisine hem ambalajı hem de mis gibi çikolata kokusu ile harika görünüyor.Paletin içerisinde 16 adet far var,henüz kullanma fırsatım olmadı ama hem mat hem ışıltılı renkler var gece ve gündüz makyajı için ideal.Detaylı incelemesini ilerleyen günlerde sizlerle paylaşacağım.Bu arada sadece kokusu değil tadı da çikolata gibi,dayanamadım baktım:)



Watsons'dan ise bir kaç parça ürün aldım.Nyc ojelerini hiç denememiştim ancak bu rengi görünce dayanamadım aldım.272 numara  Precious Sapphire açık mavi tonlarında parlak ve simli çok hoş duracağını düşünüyorum.

 Rimmel London Match Perfection Concealar:Bu ürün hem kapatıcı hem de Concealer görevi görüyor. Ben 030 numarasını göz altlarıma aydınlık bir görünüm vermesi için aldım. Bakalım övüldügü kadar varmıymış ilerleyen günlerde göreceğiz.



Rimmel London Lasting Finish Colour Rush: Açıkçası bu ürünü almak gibi bir niyetim yoktu ancak bir renklerine bakayım nasılmış diye denedim. Denediğim ruj yaklaşık 2 gün elimden çıkmayınca gidip almamak olmazdı.:)Bendeki rengi 220 hafif parlak sürümü oldukça kolay. Kokusu da çok hoş bakalım iyi anlaşıcaz gibi. ;)

Rimmel London Kate Ruj:Rimmel London'un en sevdiğim ürünü Kate rujlar. Kolay sürümü birbirinden güzel renkleri ile insanın hepsini alası geliyor. 03 numara Nude tonlarda oldukça doğal duran tam aradığım renk. Sanırım favorim olacak kendisi.:)



Gratis çok sevdiğimiz Wet'n Wild rujlarda %30 indirim yapar da almamak olur mu olmaz tabiki.:)Wet'n Wild rujların sürümü oldukça kolay,dudağı kurutmuyor,kalıcılığı da hiç fena değil. Bende bulunmayan renklerden üç tane kaptım. Cherry Bomb bordo tonlarında,Mauve
 Outta Here gül kurusu tonlarında, yaz günleri için ise pembe tonlu Smokin Hot Pink. Fiyatlarına göre performansları oldukça iyi eğer hala denemediyseniz mutlaka deneyin


Essence Lash Princess Maskara:Lash Princess Maskara Essence'in meşhur maskaralarından.Yenisini görünce daha önce hiç Essence maskara kullanamadığım için denemek istedim ve aldım. Kıl fırçası uca doğru incelen yapıya sahip.Kirpikleri güzel ayırıyor,detayları ilerleyen günler de blogda paylaşacağım.:)


Son zamanlarda en çok aldığım ürünler tabiki ojeler. Aldıklarımın bir kısmı bunlar. Flormar 423 numara Baby Blue bebek mavisi demişler ama bana daha çok buz mavisini anımsattı. Mavi tonlarda ojeler bu yazın trendlerinden.
Flormar Satın Matte GS06 Havana koyu altın tonlarında farklı bir renkte hem parıltılı hem mat bir effekti var. Diğer renkleri de merak ediyorum. 
Alix Avien 120 numara gül kurusu tonlarında hesabı renge sahip.
Golden Rose Colour Expert 28 numara mor tonlarında yanar döner bir rengi var. Henüz denemedim ama güzel duracağını düşünüyorum. 
Golden Rose Colour Expert 85 numara rengi ile bana jeanleri anımsattı. Jean mavisi gibi bir rengi var. Fırçası geniş olduğu için oldukça rahat sürülüyor.
Benim bu hafta aldığım kozmetik ürünleri bunlar. Umarım beğenmişsinizdir. Siz bu hafta neler aldınız kızlar? Bana önerenileceğiniz ürünler neler? :) 
Sevgi ve güzellik ile kalın.












Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder