KERATİNOLOGY GECE SERUMU

makyaj telaşı

Merhaba
Bugün sizlere saçlar ile ilgili bir üründen Keratinology Gece Serumu'ndan bahsedeceğim.
Saç bakımında doğru ürünü seçmek çok önemli,yanlış ürün saçın yıpranmasına,kurumasına,yorulmasına ve çeşitli saç derisi problemlerine neden olabilmektedir.Artık bir çok markada her saç türüne ve her saç problemine karşı geliştirilmiş yüzlerce ürün var.Bunlardan saçımız için en uygun ürünü seçip bulmak elbette çok kolay değil ama saçınızın neye ihtiyacı olduğunu ve saç bakım ürünlerinden olan  beklentilerinizi belirleyip ,ufak bir araştırma yapar iseniz doğru ürün karşınıza çıkacaktır.

Saçlar da cildimiz gibi bakım ister ve bunu arada sırada değil cilt bakımımız gibi her gün ve her akşam düzenli olarak yaparsak sağlıklı saçlara kavuşuruz.kavuşuruz. Açıkçası benim  oldukça zor ve yoğun bakım isteyen saçlarım var,boyalı,kıvırcık ve oldukça kuru.Hal böyle olunca sadece şampuan ve saç kremi yeterli olmuyor tabi ki bunların dışında sıvı saç kremi,saç maskesi,saç bakım yağı ve saç için gece serumu kullanıyorum.


makyaj telaşı

Keratinology Gece Serumu Yeniden Yapılandırma Sistemi  saçlarınızın gece bakımı için üretilmiş.
Ürün gece boyunca, saçınızda yıpranmaya bağlı oluşmuş çatlakları onarmayı ve saçın yeniden yapılandırılmasını vaad ediyor.Çatlakları onarma konusunda ne kadar etkili bilemiyorum ama saçlara bakım yapma konusunda başarılı.
Keratinology Gece Serumunu  gece yatmadan önce saç uçlarıma ve saç boylarına uyguluyorum.Sabah uyandığımda saçlarım yumuşacık oluyor,bukleleri daha belirginleşiyor  ve kabarmıyor.Kıvırcık saçlar her zaman elektriklenir ve kabarır fakat bu ürünü kullandığımdan beri öyle bir sorun yaşamadım.
Keratinlogy Saç Serumu beyaz renkte krem kıvamında  akışkan bir yapısı var kokusu da gayet güzel.
Ürünü gece yatmadan az miktar saç gövdenize ve uçlarına uygulamanız yeterli oluyor.


makyaj telaşı

Bu gece serumundan önce Loreal Elseve Gece Serumu kullanmış ve çok memnun kalmıştım ancak bittiğinde hiçbir yerde bulamadım..Elseve Gece Serumunu yurt dışında yaşayan kuzenim getirmişti,ürün ülkemizde satılmıyor sanırım.Gece serumu arayışımda Keratinology Yeniden Yapılandırma Sistemi Gece Serumunu keşfettim, yaklaşık 4-5 aydır kullanıyorum ve şu ana kadar ki izlenimlerim Loreal Elseve Gece Serumunun yerini tutmasa da olumlu yönde.
Sizler saç bakımınız için hangi ürünleri kullanıyorsunuz.
Sevgi ve güzellik ile kalın.pinokio

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

3 yorum:

  1. loreal elsevin gece serumunu zaten bir yerde göremedim de bunu nereden bulabilirim ve fiyatı ne kadardır acaba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha önceleri Watsons ve Gratıs lerden alıyordum. Fakat artık oralarda da maalesef yok. Çünkü Elidor firması üretimden kaldırmış. Bizzat Elidor'u aradım ve bu cevabı onlardan aldım. Kırkyılın başında gerçekten çok güzel bir ürün çıkartmışlardı, onuda neden kaldırdılar anlayamadım. Fiyatı da çok iyi idi. En son 20 Tl den almıştım sanırım.

      Sil
    2. Malesef çoğu markanın gece için saç serumu ülkemizde yok halbuki en çok aradığım şey bulursanız beni de haberdar edin kızlar.:)

      Sil