ESSENCE XXXL LONGLASTİNG LİPGLOSS; İLE MAT EFFEKT



Günaydın.
 Pazar sabahından herkese merhaba.:)
Bugünkü konuğumuz son zamanlarda makyaj çantamdan eksik olmayan Essence XXXL Longlasting Lipgloss.
Geçtiğimiz yılda olduğu gibi bu yılda makyajda nude renkler ve mat dudaklar oldukça moda. Nude tonlardaki dudaklar  makyaja oldukça doğal bir görünüm kattığı için çok seviyorum ve sıklıkla kullanıyorum. Mat rujlar ise parlak rujların pabucunu dama attı resmen.Trend olabilir fakat oldukça zor sürülmesi ve dudakları kurutması mat tujları başlı başına bir sorun haline getiriyor  ve bu durum hiç hoşuma gitmiyor. Dudaklarımı ne kadar nemlendirsemde mat rujların gazabından kurtulamıyor.

Essence XXXL Longlasting Lipgloss ise mat  effekt iddiasının yanı sıra doğal bir görünüm sağlıyor.
Aslında lipgloss kullanmayı  çok sevmem ancak bu ürünü sevdim. Normal lipglosslar gibi yapay ve parıl parıl durmuyor, tam tersi doğal ve mat bir bitiş sağlıyor.Kapağını açtığınızda ise mis gibi karamel kokusu karşılıyor sizi. Fırçası oldukça uzun ve geniş tek darbe ile ürünü bütün dudağınıza rahatlıkla uygulayabiliyorsunuz. Renkleri oldukça güzel ancak çok fazla çeşit yok.
Bende ise iki rengi bulunuyor.



06 Numara Soft Nude;
İşte nude aşkımın parçası neredeyse tüm makyajlarım da kullanıyorum.Dudak renginden bir kaç ton koyu renkte çok doğal duruyor.


05 Numara Velvet Rose;
Şeftali alt tonlu bahar ve yaz ayları için ideal bir renk. Özellikle bronz tende çok iyi duracağını düşünüyorum.


Essence XXXL Longlasting Lipglossların sürümü oldukça rahat ayrıca sürdükten sonra diğer lipglosslar da oluşan yapışkanlık hissi de yok. İlk uygulama da dudağınızda  ıslak bir his yaratıyor ancak kısa sürede kuruyor. Fiyat olarak oldukça uygun 8 TL sanırım. Bu fiyatta ki bir ürün için başarılı fakat tek olumsuz yanı çok dayanıklı olmaması,öyle saatlerce dudağınızda kalmıyor ki öyle bir beklentim de yoktu zaten. Ben hem kokusu hem rengi hem de performansı  ile  çok sevdim.
Essence XXXL Longlasting Lipglossları denediniz mi?
Mutlu pazarlar diliyorum.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)


Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

1 yorum: