(YENİ) PASTEL EYEBROW MASCARA

KAŞ MASKARA MARKALARI

Merhaba.
Bugünkü konuğum Pastel Eyebrow Mascara olsa da ben elimde bulunan diğer kaş maskarası markalarını da birlikte değerlendirmek istedim.Kaş maskarası nedir derseniz şeffaf kaş jellerinin renkli olanı da diyebiliriz.Kaş maskarası ile kaşlarınız da ki boşlukları kolayca doldurabilir,daha dolgun ve belirgin kaşlara sahip olabilirsiniz.Kaş maskaraları,kaş farı ve kaş kalemlerinden sonra piyasaya çıksa da şu anda oldukça revaçta.
Kullanımı da diğer kaş boyama ürünlerine göre oldukça kolay.
Kaşlarımı boyamaya başladığım ilk dönemlerde kaş kalemi,daha sonra kaş farı kullansam da son zamanlarda kullanım kolaylığı ve kalıcılığından dolayı kaş maskaralarını tercih ediyorum.

PASTEL KAŞ MASKARASI

Pastel Kozmetik'in yeni çıkardığı Eyebrow Mascara yı geçtiğimiz günlerde Rossmann da buldum:Pastel Eyebrow Mascara serisinde Blonde, Light Brown ve Dark Brown  olmak üzere ü farklı renk seçeneği mevcut.Bendeki rengi ise Light Brown alırken çok emin değildim renginden ancak denedikten sonra benim için doğru seçim olduğunu anladım.Fırçası oldukça minik,kaşlarınızı taramaya bile gerek bırakmıyor,rahatlıkla uygulama yapılabiliyor.Islak yapılı olduğu için sürerken yetersizmiş gibi geliyor ancak kuruyup sabitlendikten sonra böyle bir sorun kalmıyor.Kaşları sabitleme konusunda ise oldukça başarılı zamk sürmüş gibi sertlik verdiğini ve tüm gün bozulmadığını söyleyebilirim.

RİMMEL LONDON BROW THİS WAY

Rimmel London Brow This Way'i ise uzun zamandır kullanıyorum.Blonde,mid ve dark brown olmak üzere üç renk seçeneği var.Yapısı oldukça ıslak,kuruyup sabitlenmesi biraz zaman alıyor.Fırçası da biraz geniş olduğu için sürerken hata yapma olasılığı yüksek.Bendeki rengi mid brown ancak kaşlarımla tam uyumlu olduğunu söyleyemem.

ESSENCE MAKE ME BROW

Essence Make Me Brow'u fırçasını beğendiğim için almıştım.Fırçanın yapısı ince, ve küçük olduğu için uygulama yapmak oldukça kolay.Blonde ve browny olma üzere iki renk seçeneği var.Ben browny rengini almıştım ancak kaş rengimle hiç uymadı.Uyguladığımda kaşlarım olduğundan daha koyu simsiyah bir renge dönüşüyor bu da oldukça yapay bir görüntü olduğundan kendisini kullanmıyorum.

KAŞ RİMELİ NASIL KULLANILIR

Fotoğraf da  en üstteki fırça Essence Make Me Brow,ortadaki Pastel Eyebrow Mascara,en alttaki tombik ise Rimmel London Brow This Way.İçlerinde en ince yapılı fırça
Essence'in ancak en kullanışlı olan bana göre Pastel'in.

KAŞ MASKARASI NEDİR

Kaş maskaralarının renklerine gelecek olursak en üstteki turuncumsu kahve Rimmel London,-Mid Brown,ortadaki siyaha benzeyen hatta siyah olan Essence-Browny,en alttaki kahve rengi ise Pastel-Light brown.İçlerinde benim kaş rengime en uygun olanı ise Pastel'in light brown rengi.
Kaş maskaralarının fiyatlarını ise tam olarak hatırlamıyorum ancak bildiğim kadarı ile 10-15 TL arasındalar.
Daha önce Benefit Gimme Me Brow denemiş biri olarak Pastel Kaş Maskarasını gayet başarılı bulduğumu söyleyebilirim.Özellikle de aradaki fiyat farkı düşünülürse Pastel'i tercih etmek daha mantıklı.Pek çok blogger tarafından Gimme Me Brow en iyi kaş maskarası olarak görülse de bana göre hem performansı iyi, hem de bütçe dostu olduğu için kullandığım en iyi kaş maskarası Pastel Eyebrow Mascara diyorum.
Daha dolgun ve belirgin kaşlara ulaşmak artık çok kolay.:)
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)





Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

10 yorum:

  1. Çok bilgi verici bir paylaşım olmuş :)
    Pastel'in kaş maskarasını en yakın zamanda deneyeceğim :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.:)
      Umarım senin de hoşuna gider.Sevgiler.:)

      Sil
  2. Ben de pasteli yeni aldım denemediğim bir Essence kaldı sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence'in renk seçeneği olmaması çok kötü,son zamanlarda hiç görmedim kaş maskarasını.

      Sil
  3. Ben de Pastel'in kaş rimelini yeni aldım ve gerçekten çok beğendim! Yazdığın her şeye katılıyorum! Bana normalde kaş maskarası tek başına yetmiyor çünkü kaşımda boşluklar var. Bu yüzden kalemle düzeltip şeffaf maskara sürüyordum ama şeffaflar kuruyunca hiç hoş bir görüntü bırakmıyorlar ne yazık ki. Bu anlamda da Pastel'inki çok işime yaradı. Haftasonu hiç doldurmadan bir tek bunu kullanıyorum, sonuç yine başarılı. Bundan sonraki kaş ürünüm belli oldu! Belki bir kaç renk seçeneği daha ekleyebilirler mi, biemedim. Güle güle kullan, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Başak'cım bana da kaş maskaraları yeterli gelmiyordu o yüzden epey ön yargılıydım almadan önce.:)Bu kadar performans beklemiyordum,umarım farklı renk seçenekleri de çıkar.Rengini beğenmeyenler olmuş çünkü herkesin kaş rengine uymayabilir.Bana uyduğu için çok mutluyum.Sende güzel günlerde kullan,sevgiler.:)

      Sil
  4. Aklımda bulunsun mutlaka bakacağım sağol:))

    YanıtlaSil
  5. O kadar guzel anlatmissin ki canim yazina bayildim..Wetn wild kaş kiti almali miyim sence pastel kaş maskarasinin yanina

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler çok sevindim beğenmenize.Eğer kaşlarında belirgin boşluklar varsa kaş kalemi yada kaş pudrası kullanmanı öneririm.Sevgiler.:)

      Sil