LİLA KUTU KADINLAR GÜNÜ'NE ÖZEL KEŞİF KUTUSU

kadınlar günü keşif kutusu

Merhaba.
Bugün LilaKutu'dan çok güzel bir kargo aldım ve hemen sizlerle paylaşmak istedim.
Gelen paket de LilaKutu'nun 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'ne özel hazırladığı Keşif Kutusu vardı.
Keşif Kutusu, LilaKutu'nun biz kozmetik severler için hazırladığı içerisinde farklı ürünlerin bulunduğu bir güzellik kutusu.Keşif Kutusu'nun içeriğini satın alırken göremiyorsunuz,içerisindeki ürünler sürpriz.:)

lila kutu mart keşif kutusu

Dünya Kadınlar Günü'ne özel hazırlanmış Keşif Kutusu'nun güzelliğine bayıldım.Çiçek ve kelebek desenleri ile baharı müjdeler gibi.:)

lila kutu keşif kutusu içerik

Keşif Kutusu'nu açar açmaz bu indirim kuponu ve kadınlar günü mesajı bulunan kart karşıladı beni.

lila kutu mart keşif kutusu

İçinde güzellik olan kutu yine özenle paketlenmiş.

susuz pedikür kiti

Kutunun içerisindeki paketi açtığımda ise minik çiçek ve susuz pedikür kiti çıktı içerisinden.:)

susuz pedikür kiti

Karline A++ Pedikür Seti 8 dakikada mükemmel tırnaklara kavuşmayı vaad ediyor.Daha öncede başka markların manikür,pedikür kitlerini kullandığım için bu tür kitleri çok seviyorum.Hem çok pratikler hem de elleri ve ayakları yumuşacık yapıyorlar.

lila kutu keşif kutusu

Keşif Kutusu'nun içerisindeki diğer ürünler de bu şekilde.

lila kutu china glaze

China Glaze Oje.

lila kutu

China Glaze Moonlight çok tercih ettiğim renklerden değil ama bakalım sürünce nasıl duracak.

lila kutu moshos garden

Keşif Kutusu'nun içerisindeki ürünlerde çıktığına en çok sevindiğim ürün ise Moshos Garden markasına ait maske oldu.Moshos Garden tamamen organik bitkisel ürünlerden oluşan cilt bakım ürünleri ile pek çok bloggerın vazgeçilmezi oldu.Ben markanın ürünlerini daha önce hiç deneme şansı bulamamıştım,benim için iyi bir fırsat oldu.:) 

moshos garden maske

Moshos Garden'ın en sevilen ürünlerinden Klemetin Super Mask, içerisindeki organik bitki özleri ile yağlı-karma ciltleri kurutmadan temizlemeyi,gözenekleri açmayı ve cilde ışıltı vermeyi vaad ediyor.Etkilerini çok merak ediyorum,hemen kullanmaya başlayacağım.:)

organik şampuan

Good Helth Ozone Therapy Saç Bakım Şampuanı;doğal içeriği ile saç ve saç derisini güçlendirmeyi,saç dökülmesini azaltmayı,kepek oluşumunu önlemeyi vaad ediyor.Temiz içeikli şampuanları genellikle hep sevmişimdir,bakalım bu şampuanla anlaşabilecek miyiz?

missha far

Dünya Kadınlar Günü'ne özel Keşif Kutusu'nun içerisindeki diğer bir ürün ise çoğumuzun bildiği Kore kozmetik markası olan Missha'nın The Style Mono Touch serisindeki bu farı.

missha far

Missha farın ismini bilmiyorum ne yazık ki ama renk çok güzel.Pigmentasyonu iyi gibi yapısı yumuşacık.

lila kutu aksesuar

Bu da LilaKutu'nun hediyesi olan yüzük.

lila kutu keşif kutusu fiyat

LilaKutu Mart Keşif Kutusu'ndan daha çok cilt bakımına yönelik ürünler beklesem de gelen ürünler de gayet hoş.Hepsini kullanmaya başladıktan sonra detaylı olarak değerlendireceğim.
 LilaKutu fırsatlarından yararlanmak ve sürpriz Keşif Kutularını satın almak için LilaKutu'ya üye olmayı ve sosyal medya hesaplarını takip etmeyi unutmayın.Linkler yazının sonunda mevcuttur.
Bir sonraki Keşif Kutusu tahminime göre Anneler Günü'ne özel olabilir benden söylemesi.:)
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)


LilaKutu-https://www.lilakutu.com/
LilaKutu İnstagram-https://www.instagram.com/lilakutu/
LilaKutu Facebook-https://www.facebook.com/lilakutu
Moshos Garden-http://www.moshosgarden.com/


Bloğuma Katılmayı ve Sosyal Medya Hesaplarımı Takip Etmeyi Unutmayın :)

Bloğuma Katıl

İnstagramdan Takip Et

Snapchat:makyajtelasi




Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

8 yorum:

  1. güzelmiş canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ben kaçırdım bunu yine unuttuğum için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,maalesef çok çabuk tükeniyor kutu bende başında bekledim almak için.:D

      Sil
  3. Uzun süredir ilk defa bir Lila keşif kutusuna "olmuş bu" dedim! Gerçekten ürünler gayet güzel. Sadece oje renkleri biraz mmm ama o kadar kusur olur diyorum :) Ayrıca kutu tasarımı bir harika!!! Güle güle kullan hepsini!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutunun tasarımına bende bayıldım.:)Ürünleri çok sevdim ama dediğin gibi oje rengi ile pek anlaşamam gibi ya bakalım.:)

      Sil
  4. bu ayın kutusu çok güzelmiş güle güle kullan. klementin i ben de çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,dün denedim ilk izlenimler olumlu bakalım uzun vadede ne olacak.:)

      Sil