ALİEXPRESS ALIŞVERİŞİ

aliexpress alışveriş
Aliexpress Alışverişi
Merhaba.
Bugün sizlere geçen hafta sonu elime ulaşan Aliexpress Alışverişi'mden
 bahsetmek istiyorum.
Öncelikle Aliexpress ne derseniz Çin üzerinden satışlar yapan çok büyük ticaret hacmine sahip  online alışveriş sitesi.
Ürün yelpazesi o kadar geniş ki giyim,aksesuar,kozmetik,mobilya,elektronik,oyuncak,mutfak gereçleri,spor gereçleri gibi aklınıza gelebilecek her şey mevcut.Kullanımı ise oldukça basit Türkçe dil desteği de bulunduğu için Yeni Hesap Oluştur kısmına e-posta adresiniz,isim,soy isim bilgilerinizi girip ardından belirlediğiniz şifre ile üye olabiliyorsunuz.Ardından da dilediğiniz satıcıdan dilediğiniz gibi alışveriş yapabiliyorsunuz.Tabi bu kısımda biraz dikkatli olmak gerekiyor.Satıcının aldığı yorumlar,puanları,güvenilirliği,ürün bilgileri,kargo detayları vs. gibi konular önemli.

aliexpress fırça
Aliexpress Fırça Seti

Benim Aliexpress siparişlerime gelecek olursak kozmetik ve kırtasiye ürünlerini iki ayrı butikten sipariş verdiğim için ayrı ayrı olarak geldiler.Kırtasiye ürünleri 32 günde,kozmetikler ise 35 günde geldi.Bekleme süresi biraz uzun olsa da söz konusu Aliexpress ise bu süre yine de iyi.:)
Aliexpress deyince biz kozmetik severlerin ilk aklına gelen şey fırçalar olduğu için meşhur fırça setlerinden almasam olmazdı.:)Fırça seti 10 parçadan oluşuyor,setin içerisinde 5 tane ten makyajı,5 tanede göz makyajı için fırçalar bulunuyor.Makyaj süngeri şekil olarak Beauty Blender a benzese de ona göre epey sert gibi,henüz kullanmadım denedikten sonra detayları paylaşırım.
Silikon Brush Egg ise fırçaları kolayca yıkamanız için biçilmiş kaftan.:)

aliexpress fırça
Aliexpress Makyaj Fırçası

Makyaj fırçaları gelir gelmez kullanmaya başladım tabi kullanmadan önce yıkadım,dökülme falan olmadı.Kılları yumuşacık bu kadar yumuşak olmasını beklemiyordum açıkçası.:)

aliexpress fırça kurutma aparatı
Fırça Kurutma Askısı

Tabi fırça koleksiyonu geniş olunca yıkmak da kurutmak da zor oluyor.Ayrıca fırçaları yıkadıktan sonra formlarının bozulmaması ve kullanım süresinin uzun ömürlü olması için asarak kurutmak en iyi yöntemlerden biri.Bende bunun için bu fırça kurutma askısını yada kurutmalığını :D tercih ettim.Fırçaları yıkadıktan sonra baş aşağı şekilde yüzeydeki deliklerden geçiriyorsunuz ve fırçalar ezilip,büzülmeden güzelce kuruyorlar.:)
aliexpress nailart malzemeleri
Nailart Malzemeleri


Aliexpress!in nail art yelpazesi o kadar geniş ki ne alacağınıza kara vermek epey zor oluyor.Bende şimdilik üçlü stamper setini,otuzlu tırnak şeridi ve tırnak stickerını aldım.Aklımda birkaç ürün daha var onları da almak istiyorum ama nail art yapmak için vakit bulamıyorum.
aliexpress nailart malzemleri
Tırnak Şerit Bantları

Bu tırnak şeritlerine bayıldım her renk var içerisinde.

aliexpress planner sticker
Kırtasiye Alışverişi
Kırtasiye de ise plannerlar için olan stickerlardan aldım.İki paket  içerisinde toplamda 12 adet birbirinden sevimli sticker var.Hello Kity desenli bloknotlara ise karşı koyamadım.::D

aliexpress alışveriş
Renkli Tükenmez Kalem Seti
Bu tatlı renkli tükenmez kalemler ise aslında 10 taneydi ancak birinin mürekkebi aktığı için onu atmak zorunda kaldım.
Kırtasiye ürünlerini kalemler hariç The3Trader isimli satıcıdan,kalemler ve kozmetik ürünleri 
ise YKS-Ezsources Centre dan aldım.
Aliexpress alışverişim bu şekildeydi fiyatlar yazının sonunda olacak.Oldukça uygun fiyatlı güzel bir alışveriş oldu benim için.Sizler Aliexpress'den neler aldınız?
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Fırça seti-5.90 $
Makyaj süngeri-0.68 $
Bruss egg-1.10 $
Fırça kurutmalık-8.78 $
3 lü stamper-2.04 $
30 lu tırnak şeridi-1.10 $
Tırnak sticker-0.37 $
Stickerlar-2.60 $
Hello kitty adet-0.89 $
Renkli tükenmez kalem seti-3.28 $




Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

18 yorum:

  1. canım ödeme işini nasıl yapıyoruz ?

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım çok güzeller. o siyah fırçalardan ben de aldım aliden çok seviyorum. tırnak bantlarını da arkadaşım hediye etmişti, güzel şeyler yapılır =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım yapmaya vakit bulursam deneyeceğim bir ara :D

      Sil
  3. Stickerlar ve kalemler ne kadar şirinmiş 😻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler o kadar güzel çeşitler var ki insanın hepsini alası geliyor.:)

      Sil
  4. O yapıştırmaları istiyorum!! Çok güzeller.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,almadan önce bende öyle diyordum ama diğerlerinde de gözüm kalmadı değil :D

      Sil
  5. Planner stickerları çok şirinmiş doğrusu, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Kalemlere bayıldım! Çok güzel bir alışveriş olmuş hepsini güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  7. Ay fırça kurutmalığa bayıldıımmm!!! Şu brushegg ve kurutmalıktan ben de alayım, ikisi de lazım :) Hepsini güle güle kullan, tüm aldıklarına bayıldım!!!

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkürler Başak'cım ikisi de çok kolaylık sağlıyor,mutlaka almalısın.:)

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullan tatlım hepsini :) aliexpress bağımlılık yapıyor maalesef tek kötü yanı o :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım.:)Sorma insan bir şey bakayım derken bir bakmışsın saatler aliexpress de geçiyor :D

      Sil
  10. bişey sormak istiorum canım siparişler için eve geldiği zaman kargo parası oduyormuyuz hani dhl gibi seyleri seçmesek bile mesala alışverişim 9 dolar tuttu bunun dısında bir odeme yapılıormu kargo geldığınde benı bılgılendırırsen cok sevınırım ılkkez yapıcam çunku...

    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım ücretsiz kargo olanlardan alışveriş yaptığım için ücret ödemedim sende öyle tercih edersen ödemezsin.
      Sevgiler.:)

      Sil