GARNİER BB KREM GÖZ ROLL ON

garnier göz altı kapatıcısı

Merhaba.
Bugün son zamanlarda kurtarıcım haline bir üründen bahsetmek istiyorum sizlere,Garnier Bb Krem Göz Roll On uzun bir süre önce piyasaya çıkmış olsa da ben geçtiğimiz Sevgililer Günü indiriminde keşfettim kendisini.Migros'un yapmış olduğu kozmetik indiriminde de %50 indirimli olunca almadan edemedim.

garnier bb krem

Göz makyajı yaparken doğru kapatıcıyı kullanmak çok önemli,zira yanlış seçilmiş ürünler göz çevrenizi yoracağı gibi doğallıktan uzak yapay ve abartılı bir görünüme neden olabilir.
İdeal göz altı kapatıcısını seçerken öncelikle ihtiyaçlarınızı belirleyin ve buna uygun ürünlerin neler olabileceğini araştırıp,deneyin.Popülaritesi olan başkalarının kullanıp bayıldığı ürünleri gözünüz kapalı gidip almayın,sonrasında pişman olabilirsiniz.
Benim göz çevrem çok hassas ve kuru olduğu için göz altı kapatıcısı seçiminde dikkatli davranıyorum.Yoğun,stick,krem yapılı kapatıcılar cildime ağır geldiği için likit ve hafif formüllü ürünleri tercih etmeye çalışıyorum.

garnier göz altı kapatıcısı

Garnier Bb Krem Göz Altı Kapatıcı Roll On da hafif yapısı ile göz çevremi hiç yormuyor,kırışıklara dolmuyor ve kuruluk falan gibi bir sorunda yaratmıyor.Tüpün ucundaki bilye başlığı ile uygulama sırasında da göz çevresine serinlik ve rahatlık veriyor.


garnier göz altı kapatıcısı

Garnier göz altı kapatıcısının açık ve orta ton olmak üzere iki rengi bulunuyor ki böyle bir ürün için renk skalası yetersiz.Yeni renk seçenekleri olsa çok daha iyi olur.
Göz altı bb kremini uygulamak ise oldukça kolay.Tüpü hafifçe sıktığınızda ürün bilyenin olduğu kısıma doğru geliyor,bilyeyi göz altınıza çok bastırmadan gezdirerek sürdükten sonra parmak uçlarınızla yada bir sünger yardımı ile tampon hareketlerle dağıttığınızda işlem tamam.:)

garnier bb krem göz roll on

Garnier göz altı kapatıcısının bendeki rengi olan açık ton, şeftali tonlu olduğu için ben kapatıcı  olarak değil corrector olarak kullanıyorum.Garnier bb krem göz altı kapatıcısı göz çevresi problemli olmayan ciltlerde tek başına yeterli olabilir ancak göz çevrenizde morluk,kırışıklık varsa üzerine concealer uygulamanızı tavsiye ederim.

garnier bb krem

Ayrıca göz çevresinde morluk olanlar bilirler ki concealer tek başına kullanıldığında morlukları kapatmak için yeterli olmuyor.Göz altı morluklarını yok etmek daha doğrusu nötrlemek için corrector (renk düzenleyici) kullandıktan sonra  concealer kullanarak aydınlık ve canlı bir görünüm elde edebilirsiniz.

garnier göz altı bb

Corrector üürnler genellikle krem ve katı yoğun yapıda ürünler olduğu için benim göz çevreme ağır geliyordu,Garnier Bb Krem Göz Roll On hafif formülü ile göz altımdaki morlukları gideriyor.
Ancak aydınlık bir görünüm vermiyor cilt tonunuzun eşitlenmesini sağlıyor.

garnier göz altı kapatıcısı

Garnier Bb Krem Göz Altı Kapatıcısı Roll On, en iyi göz altı kapatıcısı olmayabilir ancak uygun fiyatı,kalıcılığı,renk tonunu eşitlemesi ve  yapısı ile benim favorilerim arasına girmeyi başardı.
Bir sonraki alışverişimde orta ton rengini denemeyi düşünüyorum,rengi biraz daha koyu olacağı için morlukları kapatma konusunda daha başarılı olabilir.
Garnier Bb Krem Göz Roll On normal satış fiyatı 13-14 TL gibi uygun bir rakam ancak indirim döneminde daha da uygun 5-6 TL gibi bir fiyata satın almak mümkün.Bu fiyata böyle bir ürünü denememek olmaz.:)
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)



Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

6 yorum:

  1. Bir süre kullanıp arkadaşıma vermiştim bunu

    YanıtlaSil
  2. Keşke bu kadınlar günü indiriminde alsaymışım migrosta çok uygundur kesin bakmadım bile :/ Ön yargılıydım bb kremine aldım ve sevdim biliyorum bunuda sevicem, elimdekilerin bitmesini bekliyorum sanırım, yinede çok güzel bir indirimde alırım artık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ön yargılı olduğum için bir süre almamıştım ama şimdi iyi ki almışım diyorum.Mutlaka dene derim.:)

      Sil
  3. Ben bu ürünü de kullandığımda sevmiştim; ama asıl plastik ambalajda olan versiyonu efsaneydi... keşke yeniden çıkarsa Garnier. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu hiç kullanmadım umarım yenilikler yaparak daha çok güzel ürünler çıkarırlar,teşekkürler.:)

      Sil