YENİ CATRİCE-ESSENCE ÜRÜNLERİ-ROSSMANN ALIŞVERİŞİ

CATRİCE ALIŞVERİŞ

Merhaba.
Bir süredir ülkemizde yaşanan üzücü olaylar nedeni ile yazı yazamadım bundan sonra bir aksilik olmazsa buradayım.:) Bugün sizlere dün yaptığım Rossmann alışverişinden bahsetmek istiyorum.Aslında çok fazla alışveriş yazıları paylaşmıyorum ama aldıklarım sevdiğimiz markaların Catrice ve Essence'in ürünleri olunca paylaşmadan geçemedim.

CATRİCE BLUSH ARTİST

Geçtiğimiz yıl Türkiye'ye gelen Catrice Kozmetik'in ürünleri epey bir sevilince stantları da uzun süredir neredeyse boştu.Rossman mağazasında Catrice standında yeni ürünler görünce nasıl sevindim anlatamam.:) Hemen bu üçlü allık paletini aldım,sol baştaki mat diğer ikisi ışıltılı renkler.En sağdaki ise highlighter olarak başarılı olacağa benziyor.:)
Catrice allık paleti 17.00 TL.

CATRİCE PRİME AND FİNE

Catrice Prime and Fine Kontür Paleti'nin iki farklı tonu mevcut,ben 010 Ashy Radiance isimli olanı tercih ettim.Highlighter  beyaz sedefli,bronzer ise mat küllü kahve tonlarında.Detaylar en kısa zamanda.:)
Catrice kontür paleti-17.00 TL.

ESSENCE ALIŞVERİŞ

Essence Kozmetik ürünleri performansı ve uygun fiyatlı olması ile ülkemizde oldukça sevilen markalardan.Bende bugüne kadar kullandığım çoğu Essence ürününden memnun
kaldım diyebilirim.
Yeni gelen ürünlerini görünce de almadan edemedim tabi.:)

ESSENCE FAR

Essence Sotf Touch Köpük Kapatıcı'nın yapısı çok ilgimi çekti,daha önce köpük formda bir kapatıcı kullanmamıştım bu yüzden denemek istedim.
Essence köpük kapatıcı-11.00 TL.
The Velvets göz farının ise tatlı mı tatlı rengine ve baskılı tasarımına dayanamayıp aldım,yapısı yumuşacık.
Essence the velvets far-7.25 TL.

ESSENCE MASKARA BAZI

Son zamanlarda severek kullandığım Essence I Love Extreme maskarasına bakarken bu yeni rimel ve maskara bazını görünce denemek istedim.


Forbidden Volume yoğun takma kirpik etkili maskara bazının siyah olması çok büyük bir avantaj.Maskara bazları genellikle beyaz renkte olduğu için uygulama esnasında beyazlığı gidermek sorun olabiliyordu.Essence'in yeni maskara bazında böyle bir sorun yaşamayacağımız kesin,ilk izlenim olarak da gayet iyi olduğunu söyleyebilirim.
Essence forbidden maskara bazı-10.25 TL.


Maskaralar da genellikle silikon fırça tercih etsem de Essence Forbidden Volume maskaranın uca doğru daralan kıl fırçasını beğendim.Bakalım benim inatçı kirpiklerimle anlaşabilecek mi?
Essence forbidden volume maskara-11 TL.

ESSENCE ROSSMANN

Essence'in yeni gelen maskara çeşitleri.

essence shape your face

Essence kontür paleti alışveriş yaptığım Rossmann şubesinde yoktu,farklı bir şubede vardı ancak Catrice'in paletini aldığım için bunu almadım.Bronzer,highlighter,allık üçlüsünden oluşan bu palet oldukça pratik görünüyor.Denemek isteyenlere duyurulur.:)

ESSENCE THE VELVETS FAR

Essence'in yeni çıkan The Velvets göz farları.

catrice counturing pallette

Catrice yeni krem ve pudra kontür paletleri.

catrice counturing palette

Catrice'in krem kontür paletinde iki bronzer, iki kapatıcı ,birde highlighter bulunuyor.

catrice blush artist shading palette

Catrice yeni allık paletlerinin üç farklı seçeneği mevcut.


Catrice High Glow Highlighter çok simli olduğu için almadım.
Rossman alışverişimde Catrice ve Essence'den aldığım yeni ürünler bu şekilde.Detaylı yorumları yarından itibaren bloğum da olacak.Sizlerde yeni Catrice ve Essence ürünleri ile ilgili düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

16 yorum:

  1. Bana rossmann yolu gözüktü desene aldıklarını iyi günlerde kullan canim yorumlarını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım kesinlikle uğramalısın.:)

      Sil
  2. Essence in yeni gelen ürünlerine ben de bakıcam, çok tatlı gözüküyorlar :) Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,mutlaka bak derim çok güzeller.:)

      Sil
  3. cnm o allık paletlerine bayıldım bende dün gördüm. senin aldığın renge hasta oldum. Maalesef yoktu o nedenle alamadım. En sağdaki renk on numara highlighter olur :) İyi tespit. Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allık paleti harika gerçekten diğer renklerine de bakmayı düşünüyorum,inşallah bulursun sende tatlım.Sevgiler.:)

      Sil
  4. canım güle güle kullan. Essence in kontür paleti benim için çok koyuydu ancak Catrice inki harikaymış, daha sıcak kahve tonu barındırıyor. gördüğümde mutlaka bakcağım =) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım,Catrice'in iki farklı tonda olması avantaj olmuş her ten rengine uygun renk var.Umarım sende memnun kalırsın.Sevgiler.:)

      Sil
  5. henüz bazılarını göremedim özellikle essence ürünleri yakınımdaki şubelere gelince deneyeceğim mutlaka..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne yazık ki her şubede yok ürünlerin hepsi tek bir şubede de bulunmuyor,ben farklı farklı yerlerde gördüm.

      Sil
  6. Yaaa, Catrice ürünleri de süper görünüyor ama Essence'ler beni daha çok heyecanlandırdı desem? Siyah maskara bazı, köpük kapatıcı... zaten o Velvets farlar görülen ilk yerde alınacak! Kesin bilgi :) Akşama çok Kentpark'a gidip alışverişin dibine vurasım var ama Nisan'a kadar beklemeye çalışıyorum. Hiç blog okumasam mı ne yapsam? :))) Güle güle kullan hepsini, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa Başak'cım sorma benimde hiç aklımda yoktu alışveriş yapmak ama bu güzelliklere dayanamadım doğrusu.:)Daha da aklımda bir kaç ürün var ama kedimi tutmaya çalışıyorum.:/Maskara bazına ve köpük kapatıcıya mutlaka bak aslında hepsine bak :))Keyifli alışverişler diliyorum sana,sevgiler.:)

      Sil
    2. Yaaa, köpük kapatıcı iyi diyorsun yani... tırırnırınııım... e bi deneyeyim görünce bence :)

      Sil
  7. Alisverisinizi hangi rossmann subesinden yaptiniz acaba

    YanıtlaSil