BİTENLER #4

biten kozmetikler

Merhaba.
Bugün Şubat ayında biten kozmetik ürünlerden bahsetmek istiyorum sizlere.Az da olsa bir şeyler bitirebiliyor olmak güzel.Gelelim biten kozmetik ürünlerine;

biten kozmetikler

Neutogena Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi bu kaçıncı bitirdiğim şişe bilemiyorum.:)Kendisi en sevdiğim ürünlerden,hassas gözlerimde hiç yanma falan yapmadan en zor göz makyajını bile çıkarıyor.Yedeğini kullanmaya devam.:)
Le Petit Marseillals Vanilya Sütü Duş Jeli severek kullandığım bir ürün oldu.Kokusu çok güzel mis gibi vanilya kokuyor ayrıca daha önce kullandığım misket limonlu gibi cildimde kuruluk falanda yapmadı.Elimdeki duş jeli stoğu biterse tekrar alabilirim.
Yves Rocher El ve Tırnak Bakım Kremini ilk kullanmaya başladığım zamanlar epey memnundum aslında kokusu dışında.Ancak şu an elimdeki kremin formu bozulmuş olacak ki su gibi bir hale gelmiş,bu yüzden kendisi bitmeden çöpe gidiyor.Detaylı yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.
Wellaflex Extra Strong Saç Spreyi mimi boy olmasına rağmen epey kullandım.Aslında çok sık saç spreyi kullanmıyorum ondan dolayı uzunca gitti sanırım.Sabitleme konusunda başarılı.

holika holika maske

Institut Esthederm Cilt Bakım Spreyi Portakalrengi tarafından denemem için gönderilmişti.Gün içerisinde cildimi rahatlatmak istedikçe kullandım.Verdiği ferahlık ve tazelik hissi çok güzel ayrıca banyo sonrasındaki cilt gerginliğine de çok iyi geliyor.Kısacası sürekli elinizin altında bulunması gereken ürünlerden ancak fiyatları biraz pahalı indirimde denk gelirsem alabilirim.
Vichy İdealia Göz Kremi bugüne kadar kullandığım en bereketli göz kremlerinden.Düzenli olarak kullanmama rağmen yaklaşık bir sene gitti.Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.
Holika Holika Ceramide+ Honey  Yüz Maskesi tek kullanımlık kağıt maskelerden.İçerisinde seramid ve bal özleri bulunuyor,cildi nemlendirmeyi ve beslemeyi vaad ediyor.Tek kullanımlık olduğundan etkilerini tam anlamıyla hissedebildiğimi söyleyemem.
Holika Holika Skin & Good Cera Super Cream testerlarını yaklaşık bir hafta düzenli olarak kullandım.Kıvamı oldukça yoğun olduğu için çok az sürdüm ve 1-2 dakika da cildim ürünü tamamen emdi.Yoğun bir krem olduğu için cildimde sivilce vs gibi şeyler olabilir belki diye düşünmüştüm ama korktuğum olmadı.Cildimi yumuşacık yaptı gün içerisinde hiç kuruluk hissetmedim.Zaten bu krem 72 saate kadar nem vermeyi vaad ediyor.Bir haftalık kullanıma göre sonuç iyi ancak uzun vadede ki etkileri bilemiyorum.Bu arada Holika Holika ürünlerinde 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'ne özel %30 indirim var.:)

makyaj bloğu

Rimmel London Wake Me Up fondöteni çok severek kullandığımı daha öncede belirtmiştim.Bittikçe aldığım ürünlerden.Detaylı incelemesi için buraya tıklayabilirsiniz.
Note Full Coverage Concealer i severek kullandım ama çabuk bitti.Yenisini aldım ancak formu değişmiş sanırım.Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.
Essence Studio Nails Corrector Pen oje hatalarını düzeltmek için biçilmiş kaftan en sevdiğim ürünlerden.Taşan ojeleri kolayca düzeltip kusursuz bir görünüm elde etmek istiyorsanız mutlaka deneyin.
Şubat aynda biten kozmetik ürünlerim bu şekildeydi.Bu ay daha çok ürünler bitirmek dileğiyle.:)
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

2 yorum:

  1. Bence gayet güzel şeyler bitmiş :)
    Skin Cera'nın maskesini kullandım ben de. Verdiği ferahlık harikaydı; nem açısından benim cildime çok çok yetmese de kremi de merak etmedim değil şu an :)
    NOTE kapatıcının formülasyonunun değiştiğini düşünenlerdenim ben de... eskisi gibi değil ne yazık ki :/
    Gelsin yeniler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:)
      Benim de merak ettiğim şeyler var Holika'da indirim de aklımı çeliyor ama kendimi tutmaya çalışıyorum.:) Note kapatıcı epey değişmiş çizgilere doldu yine arayışlara gireceğim galiba kapatıcı konusunda .

      Sil