YENİ NASCİTA MAKYAJ SÜNGELERİ

uygun fiyatlı makyaj süngeri

Merhaba.
Bugün sizlere geçtiğimiz haftalarda aldığım Nascita Makyaj Süngerlerinden bahsedeceğim.Biliyorsunuz ki iyi bir makyajda kullandığımız ürünler kadar onları nasıl uyguladığımızın da önemi var.Özellikle de ten makyajının doğal ve kusursuz görünmesini sağlamak için makyaj fırçaları ve süngerlerinden yararlanmadan bunu elde etmek pek mümkün değil.

nascita mini latex free makyaj süngeri

Makyaj süngeri,fondöten,kapatıcı,bb krem,highlighter gibi likit,krem ve katı formadaki ürünleri cildinize kolaylıkla uygulama imkanı sağlar.Daha önce kullandığınız ama sevmediğiniz yoğun yapıdaki fondöten,kapatıcı gibi ürünleri ıslak makyaj süngeri ile uyguladığınızda ki sonuca bayılabilirsiniz.:)

real techniques makyaj süngeri muadili


Son zamanlarda oldukça popüler olan Beauty Blender ve Real Techniques makyaj süngerlerinden sonra Doğuş Kozmetik tarafından çıkarılan  Nascita Makyaj Süngerleri de onların yerini aratmayacak gibi. görünüyor.
Nascita 3'ü 1 Arada Makyaj Süngeri,Real Techniques Makyaj Süngeri ile şekil olarak aynı.Yapıları da oldukça benzer,performans olarak da birbirlerine çok yakın olduklarını söyleyebilirim.



Real Techniques ile Nascita 3'ü 1 Arada Makyaj Süngerinin arasındaki fark ise renkleri 
ve fiyatları.
Real Techniques Makyaj Süngeri 34.90 TL - Nascita 3'ü 1 Arada Makyaj Süngeri 17.90 TL.

micro mini beauty blender muadili

Nascita Mini Latex Free Makyaj Süngeri,göz çevresine uygulama yapmak için tasarlanmış kauçuk içermeyen 2 mini süngerden oluşuyor.Nascita mini süngerleri görür görmez Micro Mini Beauty Blender geldi aklıma.Aralarındaki benzerliği görünce hemen mini Nascita süngerlerden sipariş etttim.


Genel olarak Micro Beauty Blender ile çok benzer oldukları doğru,her iki üründe göz çevresi makyajı için üretilmiş.Nascita Mini Makyaj Süngerinde yüz için de uygun olduğu yazsa da ben göz çevresi,dudak çevresi ve burun kontürü için ideal olduğunu düşünüyorum.
Benzer yanları şekilleri,işlevleri.
Farkları-yapıları,renkleri ve fiyatları.
Micro Mini  Beauty Blender'ın yüzeyi gözenekli ancak Nascita Mini Süngerin pürüzsüz bir yüzeyi var.Bu nedenle Beauty Blender'a göre biraz daha fazla ürün emiyor gibi.
Her ikisi de ıslanınca şişiyor ancak Beauty Blender biraz daha fazla şişiyor.
Nascita mini süngerin ucu daha sivri ulaşılması zor bölgelere daha kolay ulaşıyor.
Micro Mini Beauty Blender 53 TL,Nascita Mini Makyaj Süngeri 15.35 TL.

beauty blender nascita makyaj süngeri karşılaştırması

Beauty Blender ve Nascita 3'ü 1 Arada Makyaj Süngerinin ıslak halleri bu şekilde.Şekil ve yapı olarak birbirlerine pek benzemiyorlar ancak ıslanınca büyüklükleri neredeyse aynı.
Beauty Blender gözenekli ve yumuşacık,Nascita ise gözeneksiz,ve yapı olarak Beauty Blender dan çok farklı.Islanınca BB gibi hemen eski formuna kavuşmuyor,tuhaf bir şekil alıyor ve düzelmesi biraz zaman alıyor. Süngerin geniş kısmı tüm yüze,kesik açılı kısmı alın,sivri uç kısmı ise ulaşılması zor bölgelere uygulama yapmak için ideal.

nascita micro latex free makyaj süngeri

Mini Nascita Makyaj Süngerin ıslak ve kuru hali bu şekilde.İster ıslak ister kuru olarak kullanabilirsiniz.Ben her ikisinden de memnun kaldım ancak yoğun ürünlerde ıslak olarak kullanmak daha iyi sonuç verecektir.


Nascita Makyaj Süngerlerini genel olarak başarılı bulduğumu söyleyebilirim.3'ü 1 Arada Makyaj süngerinin belirttiğim eksi yanları haricinde herhangi bir sorun  gözlemlemedim.
Fiyat,performans olarak bakarsak denemenizi tavsiye ederim.Özellikle Real Techniques Makyaj Süngeri ve Micro Mini Beauty Blender'a iyi bir alternatif olabilirler.
Nascita Makyaj Süngerlerine ve diğer Doğuş Kozmetik ürünlerine http://www.nascita.com.tr/ adresinden ve çeşitli kozmetikçilerden ulaşabilirsiniz.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

14 yorum:

  1. İşte bu tam aradığım karşılaştırma yazısı oldu! Ben bir Beauty Blender hayranıyım, çok sevme nedenim ise o gözenekli ve yumuşak yapısı. Bir de ilginçtir, Eklips makyaj süngerini seviyorum; çünkü aynı BB gibi ıslatınca da, kuruyken de puf puf. Sert ve sıkı süngerler benim kuru cildim ve kuru göz altlarımla asla anlaşamıyor. BU yüzden, pahalı da olsa, BB kullanmaya, günlük olaraksa Eklips'e devam. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmene Başak'cım.Beauty blender sevilmeyecek gibi değil ki bence ona muadil bir sünger tam olarak yok.Benzerleri var ama onun yerini doldurmuyorlar tabi.Bende HM makyaj süngerini beğeniyorum oda yumuşacık,ekilips çok eskiden kullanmıştım o zaman pek iyi anlaşamamıştık ama tekrar deneyebilirim.Sevgiler.

      Sil
    2. Ya HM ile de ben anlaşamadım iyi mi? :)) Eklips'in eski evrsiyonu sertmiş, yenileri yumuşacık dedi Meldeninciler; onun üzerine denedim, cidden hayran kaldım. Fiyatı da 6,90 :) Akloında olsun, sevgiler!!

      Sil
    3. Aynen çok sertti denemeye değer o halde .:)HM de yeni sünger çıkarmış ama ben bir türlü bulamadım.Bulursam paylaşırım,sevgiler!

      Sil
  2. çok faydalı bir karşılaştırma yazısı olmuş. nascita nın minik süngerleri ne zamandır aklımda, ilk fırsatta alacağım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,çok sevindim beğenmene.:)Minikleri mutlaka dene iyi iş çıkarıyorlar.

      Sil
  3. Çok çok güzel ve kapsamlı bir karşılaştırma yazısı olmuş ellerinize sağlık. İlk fırsatta şans vericem bu süngerlere.Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler beğenmenize sevindim.:)Umarım sizde memnun kalırsınız süngerlerden.:)

      Sil
  4. özellikle mini olanlarını merak ediyorum watsons da satılsalar keşke de rahatça alsak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bulmak biraz zor umarım en kısa zamanda her yerden kolaylıkla ulaşabiliriz.

      Sil
  5. Gerçekten çok güzel bir karşılaştırma yazısı olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Fiyatlari cok uygunmus denemem lazım :)güle güle kullan

    YanıtlaSil