(YENİ) CATRİCE BLUSH ARTİST SHADİNG PALET

catrice allık paleti

Merhaba.
Bugün sizlere geçtiğimiz günlerde yaptığım Rossmann Alışverişinde aldığım yeni Catrice Blush Artist Shading Palette'den bahsedeceğim.Daha önce denediğim Catrice kozmetik ürünlerinden ve tekli allıktan memnun kalınca bu allık paletini de denemek istedim.

catrice kozmetik türkiye

Catrice allık paletinin üç farklı seçeneği bulunuyor, ben 010 numara olanı tercih ettim.Diğer renklerde de gözüm kaldı ama sol baştaki mat renk için bu paleti aldım.

catrice kozmetik ürünleri

Catrice Blush Artist Shading Palet yüz hatlarını belirginleştirmek,ısıtmak,renklendirmek ve ışıltı katmak için ideal.Koyu olan rengi yanağınızın orta kısmından yukarıya doğru ortadakini biraz daha yukarı noktaya,sonuncuyu ise elmacık kemiklerinize uyguladığınızda belirgin ve canlı bir görünüm elde ediyorsunuz.

catrice allık incelemesi

Catrice allık paletinde sol baştaki renk mat kiremit tonlarında,ortadaki ise ışıltılı açık şeftali,sondaki ise sedefli açık altın tonlarında.Sonuncu renk allıktan ziyade highlighter olarak kullanıma uygun.

catrice kozmetik türkiye

Paletteki renkler yapı olarak çok yumuşak değil özellikle sondaki açık renk diğerlerine göre daha sert ancak pigmentasyonları genel olarak iyi.Mat olan rengin pigmentasyonu  diğer renklere göre daha iyi.

catrice allık

Catrice allık paletindeki renkleri ister tek başına isterseniz karıştırarak da kullanabilirsiniz.Paletteki renklerin tümünün açık tenlilere yakışacağını düşünüyorum,ortadaki renk ise yaz aylarında bronz tene çok güzel ışıltı katar diye düşünüyorum.
Catrice Blush Artist Shading Palet genel olarak başarılı buldum özellikle de fiyat olarak bakarsak içerisinde üç farklı renge 17 TL  ye sahip olabiliyorsunuz.Kalıcılık olarak çok uzun süre dayanmasa da ortalama 3-4 saatlik bir performans sergiliyor ki bu da benim için yeterli bir süre.Gün içerisinde tazeleme yapalım ki elimizdeki ürünler bitsin demi? :) 
Catrice ürünleri ve yeni Catrice ürünleri ilgili yazılarıma da göz atabilirsiniz.:)
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

10 yorum:

  1. Ama bu çok güzel 💄 bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Son günlerde adını çok duydum kesinlikle almalıyım :) Yazı için teşekkürler :*

    YanıtlaSil
  3. Ay bana bir şeyler oluyor :) Tek çekincem, o koyu renk fazla kiremit mi bronzer ya da kontur amaçlı kullanmak için, onu bilemedim. Fakat fiyatı çok uygun, rastlarsan direnemem gibi :))) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kiremit ama uygulayınca çok kiremit kiremit durmuyor :D Bencede gördüğün yerde bir dene Başak'cım.Teşekkürler,sevgiler.

      Sil
  4. çekiliş için aldım bu paleti kendime de mi alsam acaba diye düşünüyorum .-))

    YanıtlaSil
  5. Palettekiler soft renkler çok beğenim.İlk fırsatta deneyeceğim. Blogunuzu da takibe aldım :)

    http://kirmizikelebegingunlugu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil