TRUE ECO BEYOND ALIŞVERİŞ- İLK İZLENİMLER

true eco beyond

Merhaba.
Bugün sizlere ülkemize bir kaç ay önce gelen,benim de geçtiğimiz hafta sonu keşfettiğim True Eco Beyond markasından bahsetmek istiyorum.Beyond, Lg Group tarafından uzay teknolojisi kullanılarak üretilen organik tarım ürünleri ile cilde ve çevreye dost bir kozmetik firması.Ürünlerin içeriğinin doğal ve temiz olması tabi bir de Kore kozmetiği olması markaya olan merakımı arttırdı.Bende hazır Ankamall Avm'ye gitmişken mağazalarına uğramadan gitmek istemedim.

true eco beyond cilt bakım ürünleri

Beyond mağazasına girer girmez beni renkli kozmetik ürünleri  karşılasa da son zamanlarda ilgim cilt bakımına yönelik olduğu için onları es geçip cilt bakımı ürünlerine yöneldim.Sevgili Demet Hanım'da cilt hassasiyetimi ve göz çevresi kuruluğumu fark edip bana bir kaç ürün tavsiyesinde bulundu.Bende kendisinin tavsiyelerine ve ihtiyaçlarıma göre Beyond'un Organature serisinden tonik,nemlendirici krem ve göz çevresi kremini aldım.Tabi almadan önce göz çevreme uygulama yaptık.Verdiği serinlik ve kokusu çok güzeldi.
True Eco Beyond Organature serisi organik argan yağı ve çeşitli bitki özleri içeren bir seri.Bu seri genel olarak cildi yatıştırmayı,nemlendirmeyi vaad ediyor ayrıca toniğin cildi sıkılaştırdığı da söyleniyor.
İlk izlenimlerime gelecek olursak toniğin cildimi çok güzel temizlediğini ve yumuşacık yaptığını söyleyebilirim.Ayrıca verdiği ferahlık da bütün gün makyajdan yorulan cildime
iyi geldi.
Nemlendirici kremi henüz bir kere kullandım,yapısını ve cildimi yumuşacık yapmasını sevdim.Göz çevresi kremini ise bugün kullanmaya başlayacağım.Bakalım düzenli kullanımda ürünlerin etkileri nasıl olacak.Detaylı yorumlarımı ilerleyen zamanlarda paylaşırım mutlaka.

true eco beyond alışveriş

Beyond mağazasında o kadar güzel ürünler vardı ki,birkaçını daha sonraki alışveriş listeme ekledim bile.Sizler de True Eco Beyond ürünlerini denemek isterseniz Ankamall kat 2 de Starbucks'un yanındaki mağazasını ziyaret edebilirsiniz.Ayrıca n11.com dan ve Lilakutu'dan Beyond ürünlerine ulaşabilirsiniz.Beyond'un her cilt tipine ve pek çok cilt problemine yönelik ürünlerinin arasında eminim sizler için de uygun,sevebileceğiniz ürünleri vardır.Benim gibi yeni ürünler keşfetmeyi seviyor ve organik,temiz içerikli ürünler olsun istiyorsanız True Eco Beyond ürünlerine mutlaka bir bakın derim.Üstelik şu anda Kadınlar Günü'ne özel tüm ürünlerde %20 indirim var.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)




Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

2 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini, umarım cildine çok iyi gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,bende iyi gelmesini umuyorum etkilerini merakla bekliyorum.:)

      Sil