THE BALM DESERT BRONZER ALLIK

the balm desert bronzer

Merhaba.
Bugünkü konuğum The Balm 'ın çok sevilen ürünlerinden Balm Desert isimli bronzer/allığı.
2015'in sonlarına doğru ülkemize geldiğinde yana yakıla nasıl da aramıştım kendisini.:)
Balm Desert'i bulmak için tüm Ankara'yı gezdim diyebilirim.

the balm desert

Balm Desert ambalajının tatlılığından bahsetmeye gerek yok sanırım,tüm The Balm ürünlerinde olduğu gibi şirin mi şirin kendisi.

the balm desert bronzer

The Balm Desert sıcak şeftali-kahve tonlarında içerisinde çok minik ışıltılar var.Ancak uygulamada ışıltılar belli bile olmuyor
.Birçok kişi tarafından çok sevilen Bahama Mama'nın çamurumsu gri tonlu rengi ile hiç anlaşamadığımdan  Balm Desert tam da aradığım ürün oldu.Doğal duran,hafif bronzluk istiyorsanız Balm Desert bunun için ideal,ister kontür ister allık olarak kullanabilirsiniz.
Daha keskin,belirgin hatlar isterseniz de The Balm Voyage Vol 2 paletin içerisindeki Croeso'yu kullanabilirsiniz.Ben her ikisini de severek kullanıyorum Balm Desert'i günlük,Croeso'yu ise kontür yapmak istediğimde tercih ediyorum.
The Balm ürünlerine Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz,özellikle indirim dönemlerinde The Balm standına mutlaka bakın derim.:)The Balm Desert'e indirim dönemlerinde 30-32 TL gibi bir fiyata sahip olabilirsiniz.

Sevgi ve güzellik ile kalın.:)


Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

4 yorum:

  1. Ben nedense bronzer insanı değilim diye mi hiç sevemedim bu tarz ürünleri bana fuzuli gibi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kullanmadan önce bende öyle düşünüyordum ama şu an iyiki varlar diyorum.Yüze bir derinlik ve sıcaklık katıyor.:)

      Sil
  2. Ben daha turuncu tonlu gibi düşünmüştüm ama beklediğimden nötr bir renkmiş. Açık tenliler için Bahama Mama'dan çok daha iyi bir alternatif olduğunu düşündüm şu an! Hatta, nötr renkli allık olarak bile tercih edilebilir. Güle güle kullan ve hatta allık alternatifi olarak benim de aklımda olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende almadan önce turuncu gibi olursa diye korkmuştum :) Ben allık olarak sık sık kullanıyorum,sende indirim yaklaşmışken bir göz at derim.Teşekkürler:)

      Sil