(YENİ) THE BALM MEET MATTE HUGHES LİKİT MAT RUJ SİNCERE-TRUSTWORTHY

the balm likit mat ruj

Merhaba.
Th Balm markası malum biz makyaj sevrelerin gönlünde taht kurmuş durumda,hal böyle olunca da yeni ürünler çıksın hemen Türkiye'ye gelsin diye hepimiz dört gözle bekliyoruz.Bugünde sizlere  ülkemize gelmesini sabızsızlıkla bekledğimiz The Balm Meet Matte Hughes serisinin yeni bebekleri Sincere ve Trustrworthy renklerinden bahseseceğim.
The Balm'ın likit mat ruj serisinde Loyal-Honest-Sentmental-Devoted-Charming-Chvalrous-Committed-Adoring olmak üzere toplamda 8 renk vardı,daha sonra bu koleksiyona 4 yeni bebek Trustworthy-Sincere-Doting-Dedicated eklendi.

the balm trustworthy

Geçtiğimiz hafta yeni renklerin geldiğini duyar duymaz soluğu Gratis de aldım, fakat gittiğim bir kaç şubede değil yeni renkler eskiler bile yoktu.Uzun bir süre bulamayacğımı düşünürken Kızılay Bulvar Gratis Mağazası'nda 4 yeni rengi birden buldum.Testerları olmadığı için internetteki görsellere bakarak karar verdim ve Sincere ile Trustworthy renklerini aldım.Aslında Doting de gözüm kalmıştı ama benim ten rengime pek uymayacağın düşüdndüğüm için almadım.


the balm meet matte hughes doting


Eve geldiğimde elimdeki diğer The Balm Meet Matte Hughes serisi rujların renklerine bakınca doğru seçim yaptığıma karar verdim.:)Denemeden almak bir rsik sonuçta internettki görseller ile teninizdeki duruşu çok farklı olabiliyor.

the balm meet matte hughes trustworthy

Yapıları hakkında çok fazla yorum yapmayacağım çünkü daha önce yazmış olduğum The Balm Meet Matte Hughes Likit Mat Rujlar başlıklı yazımda detaylarından epey bahsetmiştim.İncelemek isterseniz linke tıklayarak ulşabilirsiniz.
Benim için bu rujların en önmeli + yan dudaklarımı çok fazla kurutmaması (kurak çöle çevirmiyor:),uzun süre kalıcı ve kolay uygulanabilir olması.Bir de renkleri tabi.:)

the balm yeni likit mat ruj

The Balm Sincere pembe alt tonlu Trustworthy ise kahve alt tonlu bir renk.Trustworthy az makyaj,bol rimel ile rahatlıkla günü kurtarırken,Sincere biraz daha yoğun makyaj isteyen bir renk.Tek başına biraz solgun bir görünüm verdiği  için günü kurtaramıyor ne yazıkki ama yoğun bir göz makyajı ile harika oluyor.:)

the balm likit mat ruj kullananlar

İnstagram ve Snapchat paylaşımlarımda bir çok kişi Charming ve Sincere'nin benzer olup olmadığını sormuştu.Yukarıdaki 4 rengi yanyana koyduğunuzda neredeyse aynı gibi duruyorlar fakat uygulayınca aslında ne kadarda farklı renkler olduğu belli oluyor.Özellikle de dudaktaki duruşları epey farklı bu yüzden şansınız varsa deneyerek alın derim.
The Balm Meet Matte Hughes Likit Mat Rujların tanesini indirimsiz 36 yada 36.90 TL'ye aldım,emin değilim.İndiirm dönelerinde %40 indirimle daha uygun fiyata alabilirsiniz tabi bulabilirseniz.:)
Charming,Adoring gibi renklerin karaborsa olup aylarca bulunamadığını düşünürsek yeni renkleri indirimi falan beklemeden gördüğünüz yerde kapın derim.:)
Üstelik fiyatlarını fazlasıyla hakettiklerini düşünüyorum,boşuna macera aramayın!Sizde benimm gibi bu seriden memnunsanız hemen alın.:)
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

10 yorum:

  1. Aslında yanyana dediğiniz gibi çok benzer ama sürünce farklıdır eminim. Yapıları çok güzel. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle çok farklı duruyorlar,çok teşekkürler.:)

      Sil
  2. Renklerin hepsi birbirinden güzel güle güle güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi hem güzel hem de çok kullanışlılar,çok teşekkürler.:)

      Sil
  3. daha hiç bu seriden almadım ama şu anda thrustworthy rengini çok beğendim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence dene derim trustworthy de çok yakışır size diye düşünüyorum.:)

      Sil
  4. Ben de Sincere'e çok baktım, fakat, bendeki Sleek Birthday Suit ile neredeyse aynı olduğunu görünce almaktan vaz geçtim :) Güle güle kullan hepsini!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,Birthday Suit bende de var ama benim dudağımdaki duruşları epey farklı .:)

      Sil
  5. Bence aradaki ton farkları çok az. Daha dünya gözüyle göremedim :P Eline sağlık ön bilgi oldu benim için. :)

    YanıtlaSil