ESSENCE SOFT TOUCH MOUSSE CONCEALER-KÖPÜK KAPATICI


essence soft touch mousse concealer

Merhaba.
Bugün sizlere bir süredir kullandığım Essence'in yeni ürünlerinden olan Soft Touch Mousse Concealer'dan bahsetmek istiyorum.Kapatıcı arayışlarım bir süredir devam ettiğinden yeni bir ürün görür görmez denemek istiyorum.Essence'in köpük yapıdaki kapatıcısını da merak edip aldım.

essence soft touch mousse concealer

Essence köpük concealer yapı olarak da ambalaj olarak da diğer kapatıcılar dan farklı.Minik cam kavanozun içerisinde olması tüp kapatıcılara göre çok kullanışlı ve hijyenik değil.Yapısı köpük kıvamında olduğu için de uygulaması çok kolay değil.Belki de ben likit kapatıcılara çok alıştığım için biraz zorluk yaşamış olabilirim.

essence köpük kapatıcı


Yapısı oldukça yumuşak ama çok çabuk kuruduğu ve mat bitişli olduğu için uygularken hızlı olmak gerekiyor.Ayrıca elle uygulamada eşit dağılmıyor ve çizgilere dolabiliyor bu yüzden mutlaka ıslak bir sünger yardımı ile uygulamakta yarar var.

essence soft touch mousse concealer

 Essence köpük kapatıcının iki farklı renk seçeneği mevcut bendeki rengi Soft Beige.Ten rengime göre biraz açık olduğu için aydınlık bir görünüm vermede başarılı.

essence köpük kapatıcı

Kapatıcılığı ise gayet iyi sivilce,kızarıklık,leke vs. gibi şeyleri güzel kapatıyor fakat göz altı morlukların da aynı derecede etkili olduğunu söyleyemem.Corrector kullanmadan uyguladığımda göz altlarımın grimsi ve yorgun görünmesine neden oluyor.Eğer sizde morluklardan şikayetçi iseniz öncesinde mutlaka corretor (renk düzenleyici) uygulayarak kullanın.

essence kapatıcı

Essence Soft Touch Mousse Concealer'ı genel olarak iyi bulsam da göz altım için kullanmak yerine yüzümde kapatmak yada aydınlatmak istediğim bölgelerde kullanıyorum.Islak bitişli olmadığından kullandıktan bir süre sonra göz altı kusurlarımı belirginleştirebiliyor.Çok kuru göz altı olanlar için çok uygun bir ürün değil bana göre yinede denemek isterseniz  göz çevrenizi çok yoğun nemlendirdikten sonra kullanabilirsiniz.Kapatıcının fiyatını yanlış hatırlamıyorsam 11 TL.Uygun fiyatlı olduğu için denenebilir bir ürün.Essence ürünlerine Rossmann ve Gratis'lerden ulaşabilirsiniz.
Sevgi ve güzellikle kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

4 yorum:

  1. ben bunu bir kapatıcı fırçası ile alıp uyguluyorum tabi iyice nemlendiriyorum göz altını kapatıcılığından memnunum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcılığı fena değil ama benim göz çevreme pek iyi olmadı gibi :(

      Sil
  2. Mağazada mıncırdığımda yapısının ne kadar kuru olduğunu fark edip ilişkimizi başlamadan bitirmiştim :) Yüzdeki kusurlar için düşünülebilir ama :) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da mağazada yumuşacık geldiği için denemek istemiştim ama sonuç beklediğim kadar iyi olmadı.Yinede dediğin gibi yüzün farklı yerlerini kapatmak ve aydınlatmak için ideal.Sevgiler.:)

      Sil