KOZMETİK ALIŞVERİŞİ-DİOR,CHANEL,BOBBİ BROWN,TOO FACED,BENEFİT

KOZMEİK ALIŞVERİŞİ

Merhaba.
Bugün sizlere Nisan ve Mayıs ayı içerisinde yaptığım alışverişlerin bir kısmı olan high end parçalardan bahsetmek istiyorum.Son zamanlarda epey alışveriş yaptığım için aldığım ürünleri tek bir yazı  yerine gruplara ayırarak paylaşmayı düşünüyorum.

BOBBİ BROWN TONİK

Geçtiğimiz haftalarda gerçekleştirdiğim  İstanbul seyahatimde Elca Kozmetik'den Bobbi Brown Nemlendirici Toniğini  aldım.Kozmetik severler için pek çok markanın ürünlerini uygun fiyatlara satışa sunan Elca Kozmetik'de bana hitap eden bir şeyler bulamadığımdan hemde elimdeki tonikler azaldığından  bende Bobbi Brown'un bu toniğini denemek istedim.Daha önce de bir Bobbi Brown makyaj artisti cildimde ki hassasiyet ve kızarıklar için bu toniği tavsiye ettiğinden alır almaz hemen denedim.
İlk izlenim olarak cildimi rahatlatıp,canlandırdığını ve yumuşacık yaptığını söyleyebilirim.Detaylı yorumlarım ilerleyen zamanlarda yine blogda olacak.

TOO FACED SWEET PECH PALETTE

Too Faced Sweet Peach Palet Nisan ayında Amerika'da satışa çıktı ve ben çıkacağı günü iple çekiyordum.Türkiye'de Too Faced ürünleri satılmadığından ve dönem dönem seçili ürünlerini Sephora mağazalarına getirdiklerinden çok fazla beklemek istemediğim için tercihimi instagram butiklerinden yana kullandım.Sweet Peach Palet Amerika'da çıkar çıkmaz pek çok yerde stok dışı olduğu için bulunmuyordu.Benimde ümitlerim tükenmişken Sevgili Neriman Hanım'ın @orjinaliburda hesabında görünce kaçırmadım.:) Kendisi ülkemizde olmayan pek çok markayı Amerika'dan bizler için temin ediyor.Sayfasında sipariş alım dönemlerini duyuruyor ve bu dönem içerisinde istediğiniz ürünü sipariş verme şansınız oluyor.Ayrıca hemen teslim ürünleri de mevcut @orjinaliburda hesabına mutlaka
göz atın derim.
Too Faced Sweet Peach Palet benim son zamanlarda en çok istediğim paletti,ona kavuştuğum için çok mutluyum.Paletin içerisinde birbirinden güzel 18 renk bulunuyor ve misler gibi şeftali kokuyor.Bu güzelliğin detayları önümüzdeki günlerde bloğumda olacak.:)

CHNAEL,DİOR,BBENEFİT ALIŞVERİŞİ


Alışverişimin bu kısmındaki parçalar ise instagramın güvenilir hesaplarından olan @damla_kozmetik den.Damla Kozmetik'de pek çok markanın cilt bakımı,parfüm ve makyaj ürünlerini bulmanız mümkün.Üstelik fiyatlar da piyasa değerinin altında olduğu için bütçe dostu.:)Ayrıca kendilerinin İstanbul-Bakırköy Carousel Avm yakınında da bir mağazaları mevcut.Dilerseniz oraya giderek de alışveriş yapabilirsiniz.Bende yolum Bakırköy'e düşmüşken mağazalarını ziyaret ettim.Küçük ama her köşesi birbirinden güzel ürünlerle dolu mağazada seçim yapmak zor.Raflarda hemen hemen her markanın parfümü mevcut ancak ben hediye olarak alacağım için karar vermek de epey zorlandım.Sonunda Calvin Klein Reveal (hediye ettiğim için fotoğrafını paylaşamadım.)parfümünü ve diğer ürünlerimi alarak mutlu mesut ayrıldım mağazadan.:)

DİOR CUSHİON FONDÖTEN

 Dior Miracle Cushion Fondöteni,mağazayı ziyaretimden önce çok uygun bir fiyata almıştım.Daha önce hiç cushion fondöten kullanmadığım için denemek için bir tane aldım,şimdi keşke bir kaç tane alsaymışım diyorum.:(Çok doğal duran ve hafif yapılı bir fondöten detaylar önümüzdeki günlerde gelecek.

CHANEL YENİ FONDÖTEN

Chanel'in yeni çıkan fondöteni Les Beiges'i almak aslında aklımda yoktu ancak fondöten arayışımın olduğu bir dönemde karşıma çıkınca dayanamayıp aldım.Doğal,aydınlık,canlı bir görünüm fondötenin bendeki ilk izlenimi olumlu ancak detaylar için bir süre daha kullanıp yorumlayacağım.

BENETİNT

Benefit en meşhur ürünlerinden Benetint bana göre hafif yapısı ile yaz aylarında dudak ve yanak renklendirmek için ideal.Önümüzde yaz olduğu için hafif makyajla ve bronz tenle çok hoş olacağını düşünüyorum.

KOZMETİK ALIŞVERİŞİ BLOG


Testerlar da Damla Kozmetik'in hediyesi,ürünler hakkında detaylı yorumlarım ve yaptığım alışverişlerin diğer kısımları ise önümüzdeki günlerde bloğum da sizlerle olacak.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)



Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

6 yorum:

  1. Too Faced Sweet Peach Palete bayıldım tam yazlık renkler ve bana Naked paletleri anımsattı ışıltılı yapıları.Hepsini güzel günlerde kullan dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bende bayıldım doğrusu.:)

      Sil
  2. Hepsini güle güle kullan! O Peach palet aşırı tatlı duruyor ve tonlar tam benlik! Ama ülkemize gelmesini bekleyeceğim sanırım. Bu arada, orijinaliburada'nın fiyatları diğer butiklere göre nasıl?
    Benefit Benetint'i de seviyorum; ama, fondöten üstüne kullanılmıyor. Ben de genellikle ten makyajı yaptığım için elimdeki ziyan oldu gitti :/
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Başak'cım.Umarım gelir Sweet Peach Amerika da bile çok zor bulunuyor çünkü.:( Orjinaliburda'yı diğer butiklere göre uygun ve güvenilir bulduğum için tercih ediyorum,ayrıca çok da ilgili kendisi.:)Yaz aylarında pek fondöten kullanmadığım için sorun yaşamam diye düşünüyorum.Bakalım deneyip göreceğiz.:)Sevgiler.:)

      Sil
  3. o peach paletin yorumunu bekliyorum sabırsızlıkla...güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,çok yakında detayları.:)

      Sil