KİKO RADİANT TOUCH CREAMY STİCK HİGHLİGHTER (AYDINLATICI)

kiko stick highlighter

Merhaba.
Bugünkü konuğum İstanbul seyahatimde Kiko Kozmetik Capacity Avm mağazasından aldığım  Kiko Radiant Touch Creamy Stick Highlighter.Makyajın olmazsa olmazı haline gelen highlighter ürünlere gün geçtikçe yepyeni ürünler eklenirken ben elimde stick şeklinde aydınlatıcı olmadığı için Kiko Radiant Touch almayı tercih ettim.

kiko highlighter

Kiko Stick Highlighter mat siyah ,çubuk şeklinde bir ambalaja sahip.Kapağını açtığınızda çevirerek açılan mekanizmasını kapatırken kitleniyor olması ürünün ambaljından ayrılmasını engelliyor.Böylelikle asansörlü mekanizmalarda genellikle rujlarda başımıza gelen o elimde kaldı tehlikesi de olmuyor.:)

kiko stick highligher

Kiko Stick Highlighter'ın 100 numara Gold ve 101 Rose olmak üzere toplamda iki rengi var.
Bendeki rengi 101 numara Rose içerisinde çok minik ışıltıları olan sedefli, somon-pembe alt tonlu bir renk.

kiko highlighter

Aydınlatıcı stick şeklinde  olduğundan uygulaması çok pratik.Ben yüzümde aydılatmak istediğim bölgelere (elmacık kemikleri,burun üstü,dudak üstü,kaş kemiği) direk aydınlatıcıyı sürüp nemli sünger yardımı ile dağıtarak uyguluyorum.Siz isterseniz süngerinizin uç kısmına üründen alarak da uygulama yapabilirsiniz.Ayrıca nemli sünger ile yaptığım uygulamada aydınlatıcının daha doğal ve ıslak görünüm verdiğini de belirteyim.:)

kiko stick highlighter

Kiko Stick Highlighter krem yapıda olduğundan bana göre toz aydınlatıcılara göre daha kalıcı ve de daha doğal duruyor.Toz ürünlerde ki gibi sim sim duran "Ben burdayım" diye bağıran bir görüntüye neden olmuyor.:) Verdiği ıslak ve ışıltılı görünüm ile cilde canlılık ve tazelik katıyor.Günlük kullanıma oldukça uygun olan bu aydınlatıcıyı makyajında ıslak ve doğal görünümden hoşananların çok seveceğini düşünüyorum.

kiko ürünleri

Öte yandan Kiko Radiant Touch Creamy Stick Highlighter'ın Nars Multiple Copacabana'ya benzer olduğunu düşünüyorum.Şekil,yapı olarak aynılar renkleri de oldukça benzer,ee etkileri de neredeyse aynı.:) Ne dersiniz Kiko Stick Highlighter,Nars Multiple Copacabana'ya muadil olabilir mi?
Ben Kiko Stick Aydınlatıcının yapısını,performansını gayet başarılı buldum, üstelik fiyatı da uygun 34.90 TL.Bu güzel ürünü sizde denemek isterseniz Kiko Kozmetik  Capacity Avm mağazasından ulaşabilirsiniz.
Not:Yakında İstanbul da açacakları yeni mağazalarından da ürünlere ulaşabileceksiniz.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

12 yorum:

  1. Rengi cok hosmus, cok dogal duruyor, indirimde yakalarsam bakarim mutlaka, tesekkürler paylasim icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim beğenmene sevindim.:)Bence mutlaka bak.:)

      Sil
  2. güle güle sağlıkla kullan canım. rengi harika cidden en sevdiğim aydınlatıcı tonu. benim de bu renkte stik bir aydınlatıcım var sugarbox tan aldığım ama benim cildime stik aydınlatıcılar pek iyi gelmiyor sanırım sanki gözeneklerimi büyütüyor gibi geliyor. yine de arada kullanıyorum. kiko dan hiç bir ürün denemedim henüz ama belki bunu severim, inceleme şansım olursa bakacağım. eline sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım,krem stick türde highlighterlar banada pek iyi gelmiyor ancak bunda herhangi bir sorun yaşamadım.Umarım en kısa zamanda deneme şansı bulursun.:)

      Sil
  3. Pembenin en sevdiğim tonu, harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. Anca İstanbul'a açsınlar zaten :(

    Şaka bir yana, gerçekten güzelmiş rengi ve yapısı. Gerçi ben hayalimdeki aydınlatıcıyı buldum; bunu da kış için düşünebilirim :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi yaaa:)Aradığın ürünü bulmana sevindim Başak'cım sende güzel günlerde kullan.:)Sevgiler!

      Sil
  5. Ya süper duruyor keşke bende alabilseydim ama yok ki burada:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah online satış başlarda ulaşabiliriz ürünlere.:)

      Sil
  6. İlk Kiko alışverişimde deneyip sonraya bıraktığım bir üründü ancak bundan sonraki ilk alışverişimde almayı planlıyorum.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa çok sevindim umarım memnun kalırsınız.:)

      Sil