ORGANİX SEA MİNERAL MOİSTURE SAÇ KREMİ

ORGANİX SAÇ KREMİ

Merhaba.
Bugünkü konuğum Organix Sea Mineral Moisture Saç Kremi.Benim saçlarım kuru,işlem görmüş ve de kıvırcık olduğu için saç kremi kullanmadan yumuşak,kolay taranan saçlara sahip olamıyorum.Tabi saçlarım boyalı ve çok kuru olduğundan saç kreminin saçlarımı beslemesi ve nem vermesi de benim için hayli önemli.Bir saç kreminde bu kadar etkiyi de bir arada bulabilmek çok mümkün olmuyor her zaman.

ORGANİX SEA MİNERAL MOİSTURE SAÇ KREMİ

Organix Sea Mineral Moisture Saç Kremini alırken aslında çok fazla bir beklentim yoktu.Çünkü daha önce kullandığım saç kremleri genel olarak saçlarımı duş sırasında yumuşatıyor ve kolay taranmasını sağlıyordu(bazen o bile olmuyordu!!!).Etkileri oldukça kısa süreli olduğundan yine aynısı olur diye denemiş olmak için almıştım OGX Saç Kremini.:)Şimdi iyi ki almışım diyorum saçlarım duş sonrasında bile yumuşacık ve mis gibi kokuyor.:)

ORGANİX SAÇ BAKIM KREMİ

Organix Sea Mineral Moisture Saç Kremi içerisindeki deniz yosunu ve mineralleri ile saçı besleyip,nemlendirmeyi vaad ediyor.Kimyasal işlem görmüş kuru saçlar için uygun olan OGX saç kremi vaatlerini yerine getirebilen nadir kremlerden.:)
Organix saç kremi nasıl kullanılır? Ogx Australian Tea Tree Şampuanla (incelemesi için Organix Australian Tea Tree Şampuana tıklayabilirsiniz. )yıkayıp duruladığım saçlarımın gövde ve uç kısımlarına yoğunluk vererek bir miktar uyguluyorum.Yaklaşık 3-5 dakika bekletip bol su ile duruluyorum. Bekleme süresini ne kadar uzun tutarsanız etkileri o kadar çok oluyor ancak bence 5 dakika yeterli bir süre.:)
Bana deniz,kum,güneşi anımsatan bu mavi güzelliğin kokusu muhteşem sizi yaz günlerine götürüyor resmen.:)Ayrıca oldukça da kalıcı bir kokusu var saçlarımı yıkadıktan 1-2 gün sonra bile kokusunu hissedebiliyorum.Yapısı akışkan değil epey yoğun daha çok maske gibi,bu nedenle az bir miktar uygulama yeterli oluyor.Etkisi ise gerçekten güzel banyo sonrasında ekstra bir ürün kullanmadan bile saçlarımı rahatlıkla tarayabiliyorum,saçlarımda kuruluktan dolayı oluşan kabarmalar yok denecek kadar az sayesinde.Yumuşacık mis gibi kokan saçlarım oluyor daha ne olsun?:)

ORGANİX SAÇ KREMİ

Organix Sea Mineral Moisture Saç Kremi,benim bugüne kadar kullandığım en iyi saç kremlerinden ki bitmek üzere olduğu için yine OGX in Coconut Water saç kremini aldım.Açıkçası kokusu inanılmaz güzel olduğu için denemek istedim tabi neme susayan saçlar için olması da ayrı bir etken.:)Bakalım Sea Mineral Moisture kadar tatmin edecek mi sonuçlar?
Orgnanix Sea Mineral Moisture Saç Kreminin satış   fiyatı yaklaşık 46-48 TL.Ancak indirim dönemlerinde ve çeşitli dermokozzmetik sitelerinde daha uygun fiyata da almanız mümkün.
Benim saç bakım rutinim de olmazsa olmazlarım arasına girmeyi başardı OGX.Sizin olmazsa olmaz dediğiniz ürünler neler?
Sevgi ve güzellik ile kalın.




Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

8 yorum:

  1. bu markayı hiç denemedim mutlaka deneyeceğim ama Amerika fiyatlarına göre 2-3 kat daha fazla para ödüyormuşuz bu markaya maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genellikle indirim dönemlerinde aldığım için gayet uyguna geliyor fiyatı.

      Sil
  2. Ben de bunun şampuanını kullanıp bayılmıştım! Argan Oil olan şampuanını da aldım sonra, ama Sea Mineral moisture kadar sevmedim. Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  3. Bende yeni şampuan almayı düşünüyorum Başak'cım bunun şampuanına bakayım o zaman bir.:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, şampuandan sonra saç kremi kullanmama rağmen saçlarım çok kuru olduğu için banyo sonrası sıvı saç kremi de kullanıyorum. Organix saç kremini çok merak ettim, özellikle de başka bir ürün kullanımına ihtiyaç bırakmıyorsa muhakkak denemeliyim :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, saçlarım çok problemli olduğu için bende genellikle sıvı saç kremi kullanıyorum ancak Sea Mineral Moisture saç kreminde ekstra bir ürün kullanmadan da kolaylıkla tarayabiliyorum saçlarımı.Denemekte yarar var umarım memnun kalırsınız.Sevgiler.:)

    YanıtlaSil
  6. Ben de kullaniyorum ve sevdim, cok secenek olmasi kafa karistiriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle insan hangisini alacağını karar veremiyor ama her saç problemine yönelik ürünleri olması çok güzel.:)

      Sil