GOLDEN ROSE SATİN SMOOTHİNG FLUİD FONDÖTEN İNCELEMESİ

golden rose satin smoothing fluid fonöten incelemesi

Merhaba.
Bugün sizlere yaklaşık 3-4 ay önce keşfettiğim Golden Rose'un Satin Smoothing Fluid Fondöten'inden bahsetmek istiyorum.Bu fondöteni aslında bir arkadaşımın makyaj çantasını kurcalarken keşfettim,ten rengimizde aynı oluğundan hemen denedim ve sonuca bayıldım.Daha önce Golden Rose'un ten ürünlerini kullanmadığımdan mıdır nedir böyle bir performans beklemiyordum epey şaşırdım ve Satin Smoothing Fluid Fondöteni alınacaklar listeme ekledim.:)

golden rose satin fondöten incelemesi

Golden Rose Satin Smoothing Fluid Fondöten cam,pompalı şişe de tasarlanmış,bu açıdan epey kullanışlı..Ambalajında ki tek olumsuz yanı ise kapağı aslında kapak da denemez.Pompanın uç kısmını plastik bir aplikatör ile kapatmışlar ki oda kendi kendine düşebiliyor.(Pompanın uç kısmında kalan fondötenin sağa sola bulaşma riski var tabi!) Onun yerine şişenin ağzını tamamen kapatacak bir kapak yapsalardı çok daha iyi olurdu.

golden rose fondöten yorumları

Ürün miktarı ise 34 ml fondöten kullanıma açıldıktan sonra 18 ay kullanım süresi var.Benim gibi sürekli fondöten kullananlar için epey uzun bir süre o zamana kadar çoktan bitmiş olur.:)

golden rose satin smoothing fluid fondöten

Fondöten içerikleri genellikle çok iç açıcı olmasa da içerisinde E vitamini var,gerçi bunun bir faydası var mı onu da tam olarak bilemiyorum.Ayrıca içerisinde parfüm de mevcut koku hassasiyeti olanlar için bu durum rahatsız edici olabilir.Benim için sıkıntı yaratan bir durum olmadığından rahatlıkla kullanıyorum zaten uyguladıktan bir süre sonra koku falan kalmıyor.

golden rose fondöten incelemesi

Renk seçeneklerine gelecek olursak Golden Rose Satin Smoothing Fluid Serisinde toplamda 12 renk bulunuyor.En açık rengi 21 numara en koyu rengi ise 33 numara,bendeki rengi ise 23 numara beige.Renk şişe de ve elimde koyu gibi dursada uyguladıktan sonra cildim ile bütünleşiyor ve ten rengimle aynı oluyor.

Yapı olarak çok akışkan değil yoğun bir yapısı var Bobbi Brown Skin Fondöten kadar likit değil.Uygulama yaparken el ile dağıtmakta zorlanabilirsiniz bu yüzden sünger yada fırça yardımı ile uygulamnızı öneririm.

golden rose satin smoothing fluid fondöten yorumları

Kapatıclığı ortadan yoğuna doğru tek kat uygulamada bile cildimde ki kızarıklıkları,renk eşitsizliğini kapatıyor.Daha yoğun kapatııclık isteyenler iki kat uygulama ile istedikleri sonucu elde edebilirler.

golden rose satin smoothing fluid fonöten

Bitişi ise saten ancak öyle simli ışıltılı değil daha çok kadifemsi aydınlık ve canlı bir görünüm veriyor.Daha ışıltılı bir bitiş istediğimde Loreal Lumi Magique Baz ile karıştırarak uyguluyorum.

Kalıcılığı bana göre oldukça iyi gün boyunca akma falan yapmıyor,sabah yaptığım makyajım akşam eve gittiğimde hala duruyor oluyor.Normal-karma cildim olmasına rağmen t bölgesinde yağlanma,parlama yapmadı.Tüm cilt tiplerinin rahatlıkla kullanabileceğini düşünüyorum.Yinede almadan önce bir Golden Rose mağazasında denemenizi öneririm.


Nasıl Uyguluyorum?
Bir buçuk pompa fondöteni elimin üzerine sıkıp biraz ısıtıyorum ardından elimle yüzümdeki belirli noktalara uyguluyorum.Nemli sünger yardımı ile eşit şekilde dağıtıyorum.

Golden Rose Satin Smoothing Fluid Fondöten sevdiğim ve başarılı buşduğum fondötenler arasında yerini aldı.Bittikçe tekrar alacağım ürünlerden,fiyatı da makul 29.90 TL olduğu için rahatlıkla ulaşılabilir.Sizde kapatıcılığı ve kalıcılığı iyi,saten bitişli günlük kullanıma uyguuun bir fondöten arıyorsanız Golden Rose Satin Smoothing Fluid Fondötene bir şans verin derim.

Golden Rose ürünlerine Golden Rose mağazalarından,çeşitli kozmetikçilerden ve online satış sitelerinden ulaşabilirsiniz.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)


Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

8 yorum:

  1. Daha önce golden rose markasının eyeliner ve rimalini almıştım başarılıydı buda fena değilmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son zamanlarda gayet başarılı ürünler çıkarıyor Golden Rose.:)

      Sil
  2. gerçekten bileğinden gördüğüm kadarıyla harika bütünleşmiş cildinle.. bende de böyle durur umarım denemek istiyorum elimdekiler bitince. daha önce gr dan hiç ten ürünü kullanmadım, bu kadar sevdiysen şans verilir yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla Evrim'cim bende hiç kullanmamıştım ve kullandığım iilk üründende böyle bir performans almak çok mutlu etti beni.Fırsat bulduğunda dene derim umarım beğenirsin.:)

      Sil
  3. tester denemiştim beğenmiştim de ama elimde o kadar çok fondöten var ki en az 2-3 bitmeden kesinlikle alamam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sonra bitmiyor hiçbiri ve çöpe gidiyorlar,ihtiyaç olunca alabilirsiniz.:)

      Sil
  4. Kapağına rağmen ambalajı ve görünümü çok hoşuma gitti. Aklımda olsun Selinay'cım, bir kiosk ya da mağazaya denk geldiğimde deneyeyim :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bkapağına rağmen bende kapağına rağmen sevdim.:)Umarım sende beğenirsin Başak'cım son zamanlarda gayet kaliteli ürünler çıkarıyor Golden Rose bizleri şaşırtıyor!Sevgiler.:)

      Sil