BEAUTY EURASİA KOZMETİK VE GÜZELLİK FUARI

güzellik ve kozmetik fuarı

Merhaba.
Bugün sizlere geçtiğimiz ay 21-23 Nisan tarihlerinde gerçekleşen Beauty Eurasia Kozmetik ve Güzellik Fuarı'ndan bahsetmek istiyorum.Öncelikle bu fuar kozmetik,güzellik ve kuaför 
malzemeleri üzerine uluslararası pek çok firmanın katılımı ile her yıl İstanbul Fuar Merkezi'nde düzenleniyor.Katılımcı firmalar için yeni pazarlar sunan Beauty Eurasia biz kozmetik severler ve güzellik sektöründe çalışanlar içinde yeni ürünlerle tanışma ve farklı teknikler öğrenme imkanı sağlıyor.

nascita oval makyaj fırçası

Makyaj fırçaları ve süngerleri ile tanıdığımız Nascita fuara yepyeni ürünleri ile katılmış.Son zamanlarda oldukça popüler olan oval make up brush da Nascita'nın yakında piyasaya süreceği ürünlerinden.Ben tasarımını çok beğendim ayrıca kılları da yumuşacık.

nascita makyaj fırçası

Nascita fırça koleksiyonuna yakında katılacak olan bebekler.Çok güzel değiller mi?Bunlar sadece bir kısmı o kadar güzel ve profesyonel setler üretmişler ki ben bayıldım.Sabırsızlıkla piyasaya çıkmasını bekliyorum.

nascita makyaj fırçası

Kabuki fırçalar tam çantaya atmalık yaz mevsiminde piyasaya çıkarsa çok iş görürler.:)

nascita makyaj süngeri

Nascita süngelerinden daha önce bahsetmiştim,bunlarda yenileri.Süngerler hakkında detaylı yazımı okumak isterseniz Nascita Makyaj Süngerleri yazıma bakabilirsiniz.


Kendiliğinden yapışkanlı takma tırnaklar özel günler için ideal.

cilt beyazlatıcı krem

Herbaderm markası ile de Nascita standında karşılaştım.


Göz altı morlukları için çok etkili olduğu söylenen bu kremi merak ettim doğrusu.


Herbaderm sebum dengeleyici arındırıcı yüz yıkama jeli.


Yağlı ve sivilceli ciltler için arındırıcı krem.

organik sabun

Pasta ve cupcake şeklinde sabun.:)Bu tarz sabunlara bayılıyorum evde bir sürü stok var.:)

aloe veralı maske

Secret Age markasının daha önce 1,2 ürününü deneme şansım olmuştu.Ürünlerin genel olarak içerikleri güzel sls,paraben gibi kimyasallar içermiyor.Bu maskeyi denemek istiyordum fakat almayı unuttum.:(


Secret Age kırışıklık karşıtı fondöten çıkararak renkli kozmetik ürünleri üretimine de başlamış.


Bulgar gülünden üretilen cilt bakım ürünleri.


Uber kozmetik'in krem parfümleri çok şirin değiller mi?


Şu an adını hatırlayamadım firmanın fuarda pek çok Kore kozmetik firması vardı.Maskeleri de görünce dayanamadım kaptım tabi.:)

grande lips dudak doldunlaştırıcı

Amerika üretimi olan Grande Lips  renkli dudak dolgunlaştırıcılar yurt dışında epey ilgi görüyormuş.


Grande Lash kaş ve kirpik serumlarını çok merak ettim doğrusu ama işe yarayacağından emin olamadığım için ve de markayı ilk kez duyduğumdan alıp almama konusunda tereddüt ettim doğrusu.Ürünlerle ilgili bilgi veren beyfendi sağolsun tester verdi ama  minimum 4-6 hafta kullanım gerektirdiği için etki eder mi bilemiyorum?( İnternetteki yorumları görünce almadığıma biraz pişman oldum sanki.:/)

oval makyaj fırçası seti

Oval make up brush set.


Fuarda jel oje çeşitleri ve nail art aksesuarları da vardı ancak nail art ürünleri tasarım olduğu için fotoğrafa izin vermediler.

fuar alışverişi

Beauty Eurasia Fuarı'nda o kadar çok firma ve ürün vardı ki hepsini fotoğraflara yansıtamadım ne yazık ki.Benim fuardan aldıklarım ise Uber saç bakım maskesi,Aspersina Onarıcı cilt bakım yağı,Mecitefendi tırnak bakım yağı,Limonian dan peeling,kore kozmetik firmalarından maskeler,Nascita makyaj süngeri,fırça,takma tırnak.Aldıklarımın bazılarını hediye ettim o yüzden paylaşamıyorum,diğerleri testerlar. Detaylı yorumlarım kullandıktan sonra blogda olacak.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

6 yorum:

  1. ah ben bu sene iki fuarı da kaçırdım ya bravo bana :-(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa kötü olmuş bir daha ki fuarlara artık kısmet.:)

      Sil
  2. Neler aldığını çok merak ettim! Fakat şu Nascita beni batıuracak!!!! O fırçalar ne öyleee!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum pek çok firmada satış yoktu genellikle fuarın son günü satış olduğu için çok fazla bir şey alamadım sadece son fotoğraftakiler var.:/ Nascita neler yapmış neler hiç görme daha iyi Başak'cım cebe zarar :D ben bayıldım vallahi!

      Sil
  3. Fuara bu yılda gidemediğime epeyce üzüldüm şimdi.Nascita önümüzdeki günlerde sosyal medyayı sallayacak anlaşılan.Rose Gold fırça setine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tür fuarlar keşke daha fazla olsa ülkemizde de biz de böyle güzellikleri keşfedebilsek.:)NAscita fırça konusunda epey uğraşmış ben ürünleri görünce küçük bir şaşkınlık geçirdim.Rose seriye bende bayıldım bir de pudra set var ki onu paylaşamadım harika.:)İnşallah en yakın zamanda piyasada olurlar.

      Sil