KİKO KOZMETİK TÜRKİYE MAĞAZA TURU-ALIŞVERİŞ-İLK İZLENİMLER

KİKO MİLANO TÜRKİYE

Merhaba.
Avrupa'nın sevilen kozmetik markalarından Kiko Milano geçtiğimiz Mart ayında Türkiye pazarına giriş yaptı ve ilk mağazasını İstanbul-Bakırköy Capacity Avm de açtı.Bir kozmetik sever olarak ülkemize yeni bir markanın gelmesine sevinmiş olsam da mağazanın İstanbul'da olmasına üzüldüm.Zira bir çok markanın Ankara'da mağazası bulunmuyor, Kiko Kozmetik yakın zamanda farklı şehirlerde de mağaza açar yada online satışa başlarlar diye umut ediyorum.Bu arada Kiko Milano mağaza yetkilisinin verdiği bilgiye göre kısa bir süre sonra  İstanbul'da 9 mağaza birden açacaklarmış.İstanbullu kozmetik severler şanslılar yine.:)

KİKO MİLANO LİMİTED EDİTİON


Mağazaya girer girmez Kiko Milano Limited Edition koleksiyon ürünleri çarptı gözüme.Metalik altın detaylı şık tasarımları ile harika görünmüyorlar mı?Özellikle rujların ambalajına bayıldım yapıları da beklediğim gibi olsaydı almayı düşünüyordum ancak çok parlak ve yapış yapış bir his verdiği için almadım.
Mirage Lip Stylo rujlar-47.90 TL.

KİKO MİLANO LİMİTED EDİTİON ÜRÜNLER


Sunshine krem fondötenler-64.90 TL.
Allık ve bronzer pudralar-59.90 TL.

KİKO KOZMETİK RUJ


Luxurıous serisi rujların tasarımına,renklerine ve yapılarına bayıldım.
Luxurıous ruj-29.90 TL.

KİKO MİLANO MAT RUJ


Bir ruj sever olarak mat rujlara bakmamak olmazdı.:)Renklerini ve yapılarını sevdim ancak hemen hemen aynı renklerde bir çok rujum olduğu için bu seriden ruj almadım.
Velvet mat ruj-29.90 TL.


KİKO MİLANO FONDÖTEN


Kiko Kozmetik'in hemen hemen her cilt tipine uygun farklı yapıda fondötenleri var.Seçenek epey fazla cushion fondöten bile var.
Liquid skin fondöten-76.90 TL.
Bb krem 35.90 TL.
Soft focus fondöten-54.90 TL.
Dark circle concealer-35.90 TL.
Concealer-24.90 TL.

KİKO MİLANO PUDRA


Flawless fusuion pudra-54.90 TL.


KİKO MİLANO FAR


Kiko'nun rengarenk tekli farları 19.90 TL.
Far bazı 29.90 TL.
Son kat maskaralar 29..90 TL.

KİKO MİLANO MASKARA


Göz makyajında canlı ve iddialı renkleri tercih edenler için birbirinden güzel seçenekler var.:)
Tekli far 24.90 TL.
Krem far 29.90 TL.

KİKO MİLANO ALLIK


Blending wave multicolor allıkların yapısı yumuşacık.
Allık 44.90 TL.

KİKO MİLANO OJE


Kiko Milano'nun ojeleri çok meşhur malum,seçenek o kadar çok ki karar vermek epey zor.:)
Oje fiyatları 9.90-19.90 TL arası değişiyor.


KİKO MİLANO ALIŞVERİŞ


Kiko mağaza turunun sonuna geldiğimize göre gelelim benim aldıklarıma.:)


KİKO RUJ

Bu güzel rujları almasam olmazdı,bende yaz aylarında da rahatlıkla kullanabileceğim bu iki rengi tercih ettim.Soldaki 105 sağdaki 107 numara ikisini de çok sevdim.Detayları önümüzdeki günlerde blogda.:)

KİKO MİLANO RİMEL


Kiko Ultra Tech Curve Curling Maskara silikon ve açılı bir fırçaya sahip.Mağaza çalışanının tavsiyesi ile aldım bakalım memnun kalacak mıyım?:)


KİKO KOZMETİK OJE


Kiko Power Pro serisinden bu iki ojeyi aldım,söylediklerine göre 7 güne kadar kalıcıymış ama bende ne yazık ki o kadar dayanmadı.Renkleri silindiği için maalesef paylaşamıyorum ama yapılarını sevdim.:)
Kiko Kozmetik Türkiye mağaza turu ve ilk izlenimlerim umarım sizlere ürünler hakkında fikir verme açısından yarımdı olur.Zira ben genel olarak ürünlerin kalitesini ve çeşitliliğini beğendim.Fiyatlar çok ucuz yada çok pahalı değil ortalama oldukları için herkesin rahatlıkla ulaşabileceği türden.Birde yurt dışındaki Kiko mağazaları gibi indirim yaparlarsa süper olur.Tabi bu güzelliklerden faydalanabilmemiz için önce Ankara'ya da şube açmalarını ve online satışa başlamalarını diliyorum.:)
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

18 yorum:

  1. Kiko biraz yakınlarıma açılsada ürünleri tekrar tekrar inceleyebilsem.
    Stik aydınlatıcılar aklıma takılmıştı .İlk olarak onlara bakmak istiyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakında bir çok yerde şubeleri olacak sanırım umarım size de yakın olur.:)Mutlaka bakın derim stick aydınlatıcılara.:)

      Sil
  2. capacity bana çok uzak ama yakında nautilusa açacaklar orası da çok yakın değil ama en azından anadolu yakasında oraya giderim artık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakırköy'e gitmekten çok daha iyidir en azından Anadolu yakasına da açılıyor.:)

      Sil
  3. ürünlerin dış görünüşleri bile özenle üretilmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ambalajlar harika özellikle limited edition serisi.

      Sil
  4. Ya rujların renklerine bayıldım!!!! İstanbul'a gittiğimde kesinlikle ziyaret edeceğim mağazayı! Bu arada, şu Flawless Fusion pudralar bana Hourglass'a benziyor gibi geldi ama, öyle mi, ne dersin? Güle güle kulan aldıklarını, öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Hourglass'a benzettim Başak'cım ama yapıları öyle değil maalesef yoksa hemen kapacaktım onlardan da.:)Burada da olsa da mağazası kurcalamaya gitsek beraber .:)ÇOk teşekkürler bende öpüyorum çok.:)

      Sil
  5. Ben o rimelle aşk yaşıyorum.. :) Bitince sırf onu almak için geçerim karşıya...

    YanıtlaSil
  6. Hepsini güzel günlerde kullan dilerim.. Detaylarını bekliyoruz o halde :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir tur olmuş. Ben de bir kaç kez gittim ama o kadar çok renk seçeneği olunca insan ne alacağını şaşırıyor gerçekten :) Stick allık, far ve rujlarından mutlaka edineceğim bir dahaki sefere. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,beğenmene sevindim.:)O ürünlere kesinlikle bakmalısın.:)

      Sil
  8. 9 mağazanın hepsini oraya çacaklarına buraya da bir iki tane açsalardı keşke bize acıyan yok bir de başkentli oalcağız :( ama ürünler, renkler muhteşem görünüyor, ne şanslısın gezebilmişsin mağazayı. Hiç olmazsa online satışa bailasalar dediğn gibi iyi olurdu.. rujların rengine için gitti güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya bende öyle dedim ama umarım online alışveriş başlar gerçi gidip kurcalamak ayrı bir keyif ama olsun o da bir şey.:)Bir daha kim bilir ne zaman gezebilirim aklımda bir sürü şey kaldı.:/

      Sil
  9. Milanoda bu mağazaya girdim bakım kremleri aldım çok memnunum keşke ankarayada açılsa ......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakım kremlerini ne yazık ki deneyemedim,şu an İst.da pek çok mağazası var umarım en yakın zamanda Ankara!ya da açarlar da bizde her ürünü deneyebiliriz.:)

      Sil