WET'N WİLD POSTER CHİLD FAR PALETİ

WET N WİLD POSTER CHİLD FAR PALETİ

Merhaba.
Bugün sizlere Wet n Wild'ın rengarenk paleti Poster Child dan bahsedeceğim.Bu kadar renkli bir paletim olmadığı için Anneler Günü indiriminde Gratis'den almıştım.Wet n Wild'ın rujlarını ve farlarını severek kullanıyorum,daha öncede detaylı şekilde bahsetmiştim zaten.
Rujlar ile ilgili yazımı incelemek isterseniz buraya farlar ile ilgili yazım içinde buraya tıklayabilirsiniz.:)

WET N WİLD POSTER CHİLD FAR PALETİ

Wet n Wild Poster Child far paletine gelecek olursak markanın diğer paletleri gibi 8 farklı renkten oluşuyor.Genel olarak renkler iki kısıma ayrılmış sol taraf pembe tonlarında sağ taraf ise mavi tonları ağırlıklı.Bu palet de benimde en sevdiğim kısım sağ taraf.:)


WETN WİLD POSTER CHİLD WETN WİLD POSTER CHİLD

Poster Child far paletindeki her rengin üzerinde kullanabileceğiniz yazıyor,ayrıca paletin arkasında da uygulama metodu gösterilmiş.Sanırım ben onun fotoğrafını çekmeyi unutmuşum.:)
Paletteki Browbone renklerini çok seviyorum ancak fırça ile uygulandığında biraz zor renk veriyorlar.
Eyelid kısımındaki renklerin pigmentleri daha iyi,fırça ile rahatlıkla uygulanabiliyor.
Crease ve Definer renkleri ise daha yoğun pigmentasyona sahipler,yine fırça ile kolaylıkla uygulayabilirsiniz.
Genel olarak Poster Child ilk üç renkleri (browbone ve pembe eyelid ) hariç pigmentleri iyi ancak tozutma yapabiliyorlar.Paletin içerisin de bir de fırça mevcut ama bir kere deneyim dedim nerede ise tüm tüyleri döküldü.

WET N WİLD POSTER CHİLD FAR PALETİ

Wet n Wild Poster Child far paleti yaz aylarında renkli ve farklı makyajlardan hoşlananlar için denemeye değer bir ürün.Bir çok yabancı makyaj bloğunda bu paletle yapılmış çok güzel makyajlar vardı.Onlardan ilham alarak bir gün denemeyi düşünüyorum.:)
Poster Child far  paletini Gratis'den inidirmli olarak 11-12 TL gibi bir fiyata almıştım.
Sanırım en renkli far paletim Wet n Wild Poster Child.:)
Sizin tercihiniz nedir kızlar?
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

6 yorum:

  1. slm cnm bloğunu keşfettim ve takibe aldım bende beklerim sevgiler <3

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canım instagramdaki çekiliş sayesinde buldum bloğunu benim bloğuma da beklerim :)
    http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Renkler ne kadar canlı öyle ❤️ Blogunuz da çok şeker takipteyim ben de bloguma beklerim ❤️ http://missowlcat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaz için ideal renkler:) Gelirim tabiki :))

      Sil