BİODERMA HYDRABİO TONİK


 Merhaba. 
Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım Bioderma Hydrabio Tonik den bahsetmek istiyorum. Yıllar geçse de değişmeyen tek cilt bakım ürünüm diyebilirim. Sürekli kullandığım değişmeyen bir ürünüm yoktur,genellikle farklı ve yeni ürünler denerim.
Bioderma Hydrabio Tonik ise bambaşka benim için. Bioderma ürünlerini kullanmayanımız yoktur,her cilt tipi için uygun pek çok ürün seçeneği ile günlük cilt bakımımızın bir parçası oldu. Hydrabio tonik hassas ve nem ihtiyacı olan ciltler için üretilmiş olsada bence tüm ciltlerin rahatlıkla kullanabileceği bir tonik.


                                                    

Bioderma Hydrabio Tonik cildin su tutma kapasitesini arttırmaya yardımcı olarak cildin daha canlı bir görünüm veriyor. Ayrıca cilde nem vererek esneklik ve parlaklık kazandırıyor. 
Alkol içermeyen tonikleri tercih ediyorsanız Hydrabioyu mutlaka deneyin derim zira etkilerini kullanmaya başlar başlamaz hissedeceksiniz.

                                                

Bioderma Hydrabio Tonik mavi plastik şişesinde çıt çıt kapağı ile kullanışlı bir ürün. 250 mllik  toniği uzun süre kullanabilirsiniz. Yaklaşık 3-4 aydır kullanıyorum henüz yarısına bile gelmedi diyebilirim. 
Hydrabio tonik cildi sıkılaştırmakdan çok nem vermeyi amaçlıyor ve bunu gayet iyi sağlıyor. Gece yatmadan önce bir parça pamuğun üzerine Hydrabio tonik döküyorum, ardından tüm cildimi göz çevremde dahil pamukla siliyorum. Uygulama anında cilde ferah bir his veriyor ve anında yumuşacık yapıyor. 
Cildim kuru değil yine de bu toniği kullanabilir miyim derseniz, bence  rahatlıkla kullanabilirsiniz. Benim cildiminde normal bir yapısı var ama  zaman zaman karma olabiliyor Bioderma Hydrabio Toniği severek kullanıyorum.  Ayrıca  cilt tipiniz yağlı bile olsa tüm ciltlerin neme ihtiyacı vardır . Cildinizin elastikiyetini destekleyen ürünler kullanmak, nem ihtiyacını karşılamak yaşlanma etkilerine karşı oldukça etkili olacaktır . Bunun için mutlaka nem veren ürünler kullanmayı ihmal etmeyin.


  
Bioderma Hydrabio Toniği Turuncu Kasa alışverişimde çok uygun bir fiyata almıştım. Rakam olarak tam hatırlamıyorum ama %40 indirim vardı. Sizlerde benim kullanmaktan vazgeçemediğim Hydrabio toniği denemek isterseniz www.turuncukasa.com adresinden sipariş verebilir yada online dermokozmetik sitelerinden ve eczanelerden satın alabilirsiniz. Ayrıca satın aldığınız her Bioderma ürününden 2 puan kazanıyorsunuz,toplamda 10 puan biriktirdiğinizde ise dilediğiniz tam boy bir Bioderma ürününe ücretsiz sahip oluyorsunuz.
Benim favori cilt bakım ürünlerimden biri Bioderma Hydrabio Tonik. Sizin favori cilt bakım ürününüz nedir kızlar? 
Sevgi ve güzellik ile kalın. :)


Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder