REAL TECHNİQUES DUO FİBER FIRÇA

real techniques duo fiber fırça

Günaydın.
Bugün sizlere makyajın olmazsa olmazı,en büyük yardımcılarımız Real Techniques Makyaj fırçalarının Duo Fiber Koleksiyonundan bahsedeceğim.Real Techniques Duo Fiber Collection Limited Edition olarak 2013 yılında piyasaya çıkarılmıştı.Limited Edition koleksiyonu olarak çıksa da şu an satışları pek çok online alışveriş sitesinde mevcut.
Real Tecniques fırçaları Gratis,Watsons;Rossmann,Migroslarda bulabilirsiniz ancak Duo Fiber koleksiyonu ülkemizde satılmıyor,bu koleksiyona sahip olmak için yurtdışından sipariş verebilir yada instagram hesaplarından satın alabilirsiniz.Real Techniques fırçaları severek kullanan biri olarak bu seti almamam olmazdı.:)


real techniques duo fiber yüz fırçası

Real Techniques Duo Fiber koleksiyon diğer RT fırçalardan farklı kıl yapısı ve beyaz tasarımı ile dikkat çekiyor.Duo Fiber setin içerisinde üç fırça mevut yüz,kontur ve göz fırçası.Fırçaların gövde kısmındaki beyaz bölüm metal uç kısım ise siyah plastik kaplı.Her fırçanın üzerinde farklı renklerde ne fırçası olduğu belirtilmiş.Fırçaların kılları sentetik RT genel olarak sentetik kıllı fırçalar üretiyor.

real techniques duo fiber yüz fırçası

Real Techniques Duo Fiber Face Brush yüz için tasarlanmış uzun ve seyrek kılları sahip,alıştığımız Real Techniques Expert Brush ile alakası yok.Expert Brush makyaj bloğu dünyasında oldukça popüler ve birçoğumuz tarafından sevilerek kullanılan işini iyi yapan bir fırça.
Duo Fiber Face Brush çok amaçlı bir ürün bana göre çünkü bir çok farklı uygulamada kullanmak için uygun.Çoğu kişi yüz fırçasını pudra ve allık uygulamalarında kullanmış,ben bütün ürünler için denedim en iyi sonucu da fondöten ve bb krem ile elde ettim.Expert Brush fondöteni yoğun şekilde uygularken Duo Fiber Face Brush çok daha doğal adeta yüzümde makyaj yok effekti yarattı.Bb krem ve fondöteni tüm cilde eşit şekilde dağıtıyor ve yüzde herhangi bir iz bırakmıyor.Kalıın yapılı fondöten de bile çok güzel sonuçlar elde ettim bu yüzden favorim oldu kendisi.Aldığımdan beri severek kullanıyorum bir tane daha alabilirim hatta.::)

real techniques duo fiber kontur fırçası

Real Tecniques Duo Fiber Contour Brush yüzünüze kontur yapmak için ideal ölçülerde kılları da çok yumuşak olduğu için uyguladığınız ürünü çok güzel dağıtıyor,kalıp gibi bırakmıyor.Ayrıca abu fırça ile highlighter uygulaması da çok rahat yapılabiliyor,oldukça da güzel sonuç veriyor.Ben kontur fırçasını daha çok highlighter uygulamak için kullanıyorum çünkü kontur için kullandığım  RT Bold Collection Contour Brush oldukça başarılı.:)

real techniques duo fiber göz fırçası

Real Techniques Duo Fİber Eye Brush ince uzun yapılı olduğu için far uygulamasında biraz sert geldi bana ancak blending olarak başarılı.Göz makyajınızda geçişler yapmak,renkleri karıştırmak için uygun bir fırça.Bende bu fırçayı göz makyajım da son olarak renkleri dağıtmak istediğimde kullanıyorum.
Real Techniques Duo Fiber fırçaları defalarca yıkadım kılları hiç dökülmedi,hala da yumuşacıklar.Umarım daha uzun süre iyi anlaşırız kendileri ile.:)Ben Duo Fiber seti yurt dışı alışveriş sitelerinden almıştım,fiyatını tam olarak hatırlamıyorum ama şuanda da çok pahalı değil işlevine göre  gayet uygun.
Siziler hangi Real Techniques fırçaları kullanıyorsunuz kızlar?
Sevgi ve güzellik ile kalın.
Mutlu Pazarlar.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

4 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş tatlım :* Ben de yurtdışındayken almış, nedense gerekli bulmayıp sonra iade etmiştim. Şimdi keşke vermeseydim diyorum. Fazla fırça göz çıkarmaz neticede :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) açıkçası alırken bende bu kadar performans beklemiyordum ama sonuçtan gayet memnunum.Fazla fırça olur mu hiç onlar bize heppp lazım :D

      Sil
  2. Cok güzel fırcalar almayı düsünüyordum sürekli git gel yaptm. Orjinal satan site var oradan alacagım tesekkürler yazın icin. Benim blogumada beklerim :)
    www.bakimlikontes.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Real Techniques fırçalar konusunda çok başarılı zaten bu seti de severek kullandım,tavsiye ederim.:)

      Sil