LOREAL GLAM BRONZE EAU DE SOLEİL FONDÖTEN

LOREAL GLAM BRONZE FONDÖTEN

Merhaba.
Bugüne kadar kullandığım fondötenler ile ilgili hiç yazı yaznadığımı farkettim ve hazır yaz gelmişken  Loreal Glam Bronze Eau De Soleil Fondöteni sizlerle paylaşmak istedim.
Yaz aylarında bronz tende fondöten kullanmaya çok gerek olmasa da Glam Bronze oldukça hafif bir fondöten olduğu için rahatlıkla kullanabiliyorum.


LOREAL GLAM BRONZE FONDÖTEN

Loreal Glam Bronze Eau De Soleil 20 mllik şık tasarıma sahip minik bir cam şişenin içerisinde.Şişenin tek sorunu pompalı olmaması ürünü dökerek kullanmanız gerekiyor ki buda fazla miktarda dökülmeye yol açabiliyor.

LOREAL GLAM BRONZE FONDÖTEN

Loreal Glam Bronze' u en iyi kullanma yöntemi ürünü iyice çalkaladıktan sonra parmağınızın ucuna şişeyi ters çevirip almak en rahat uygulama yöntemi.Parmağımın ucuna gelen fondöteni yüzüme noktalar halinde uygulayıp fırça yardımı le dağıtıyorum.

LOREAL GLAM BRONZE FONDÖTEN

Loreal Glam Bronze oldukça l,kit yapılı hatta su gibi diyebilirim bu yüzden kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyor.Tek renk üretile Glam Bronze bütün tenlere uyum sağlayabilir yapıda.Rengi çok koyu gibi dursa da uygulamadan sonra cilt ile bütünleşip hafif,ışıltılı bir bronzluk veriyor.Kalıcılığı iyi gün boyu akma vs. yapmıyor tabi çok sıcak yaz günlerinde tere,suya ne kadar dayanır bilemiyorum.
Glam bornze çok likit yapılı ince bir fondöten olduğundan kapatıcılığı çok fazla değil eğer kapatıcı etkisi de olsun,kusurları örtsün istiyorsanız ekstra bir kapatıcı kullanmanız gerekecek.

LOREAL BRONZE FONDÖTEN

Loreal Glam Bronze Eau De Soleil'i özellikle içerisinde altın yansımalar barındırdığı için almıştım ve iyi ki de almışım.Uyguladıktan sonra kadifemsi bir his bırakıyor ve gün içerisinde cildinizin ışıl ışıl görünmesini sağlıyor.Yaz aylarında ışıltılı makyaj severlere kesinlikle denemelerini öneririm.Bu arada fondötenin bronzlaştırıcı kremleri andıran bir kokusu var,bence gayet güzel zaten zamanla kokusu uçuyor,rahatsız edici bir yanı yok.

LOREAL GLAM BRONZE

Loreal Glam Bronze Eau De Soleil'in bir de pudrası var yağlı ciltler pudra ile makyajlarını sabitleyebilirler.Ben gerek duymadığım için sadece fondöteni kullanıyorum.Eğer cildinizde hafif bir bronzluk ve ışıltılı yansımalar istiyorsanız Glam Bronze' u deneyin derim.Birçok kozmetikçide bulabileceğiniz bu ürünün fiyatı sanırım 50 TL..Ben Gratis indiriminde çok daha uygun bir fiyata almıştım,sizlerde öyle yapabilirsiniz.
Benim yaz aylarında tercihim Loreal Glam Bronze sizin tercihiniz nedir kızlar?
Sevgi ve güzellik ile kalın.

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder