NUXE RİVEL DE MİEL EL VE TIRNAK KREMİ

NUXE EL VE TIRNAK KREMİ

Günaydın.
Bugünkü konuğum kış aylarından beri kullandığım Nuxe Rivel De Miel El ve Tırnak Kremi.
El kremlerine ilgim bir hayli fazladır öyle ki evde bir değil onlarca el kremim var sanırım.
O kadar çok el kremim olmasına rağmen ilk kez kullandığım bir kremi yorumluyorum.
İhtiyaç duyduğum her an el kremi sürerim,ellerim de yumuşacık haliyle ancak bir kaç ay önce tırnaklarım da soyulma incelme gibi problemler yaşadım.Tırnaklarımın tekrar sağlıklı olması için Nuxe Rivel De Miel El ve Tırnak Kremi'ni kullanmaya başladım.



NUXE EL VE TIRNAK KREMİ

Nuxe El ve Tırnak Kremi'ni onarıcı,besleyici ve koruyucu etkili olduğundan ayrıca pek çok makyaj bloğunda ününü duyduğumdan denemek istedim.Küçük bir araştırmadan sonra en uygun fiyatı Turuncu Kasa'da buldum ve hemen sipariş verdim. Kargom kısa sürede elime ulaştığından hemen Nuxe El Kremi'ni kullanmaya başladım zira tırnaklarım oldukça kötü durumdaydı.Açıkçası tırnaklarım da mucizeler falan yaratmasını beklemiyordum çünkü övgü alan bir çok ürün kullanmama rağmen düzelmemişti tırnaklarım.
Tamamen bitkilerden oluşan Nuxe El ve Tırnak Kremi'nin kokusu ilk etap da oldukça ağır gelmişti,yoğun çiçek kokusu var ve ben bu tür kokulardan pek hoşlanmıyorum.Neyse ki sürdükten bir süre sonra kokusu dağılıyor ve rahatsızlık vermiyor.

NUXE EL VE TIRNAK KREMİ

Nuxe El ve Tırnak Kremi yoğun yapılı olmasına rağmen az bir miktar sürdüğünüzde cilt tarafından hemen emiliyor.Bu yönünü sevdim genellikle yoğun kremlerin emilimi zor oluyor bu da kremin her an kullanılabilme özelliğini ortadan kaldırıyor.Ayrıca yağlı yada yapışkanlık hissi de bırakmıyor.
Sabah akşam kullanabileceğiniz bir el kremi Nuxe ancak ben daha etkili olması için genellikle gece yatmadan önce ellerime ve tırnaklarıma uyguladım ki faydasını da gördüm.
İçerisinde bal,bitkisel yağlar,bitkisel gliserin ve E vitamini var ki el ve tırnak bakımında besleyici,onarıcı,canlandırıcı etkiye sahipler.

NUXE EL VE TIRNAK KREMİ

Nuxe Rivel De Miel El ve Tırnak Kremi bir ay gibi bir süre sonunda tırnaklarımın eskisi gibi sert ve sağlıklı olmasını sağladı diyebilirim.Bu kremin yanında başka ürünler de kullandım ama tek başına o ürünleri kullandığımda aynı etkileri alamıyordum.Ellerim yumuşacık,tırnaklarım da sağlam en çok da tırnak bakımı için bu kremi tercih edeceğim artık.
Nuxe Rivel Rivel De Miel Kremi eczanelerde ve dermokozmetik ürünler satan sitelerden tenin edebilirsiniz.75 mllik ürünün fiyatı ortalama 40-45 TL indirim döneminde Turuncu Kasa'dan 20 TL'ye almıştım sanırım.Eğer ellerinize yoğun bakım yapan tırnakları güçlendiren bir krem arıyorsanız Nuxe'u deneyebilirsiniz.
Sizler el ve tırnak bakımında hangi kremleri kullanıyorsunuz kızlar?
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)


Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder