PHYTO PHYTOPAİSANT ŞAMPUAN

PHYTO ŞAMPUAN

Merhaba.
Bugünkü konuğum saç derisini rahatlatmaya yardımcı Phyto Phytopaisant Şampuan.
Yaklaşık 3-4 ay önce önce saçlarım oldukça kuruduğu ve saç derim hassaslaştığı için hummalı bir şampuan arayışına girdim.İnternet,dergiler,makyaj blogları ve dermotologlara kadar uzanan araştırmalarım sonunda zor olsa da aradığımı buldum.
Phyto ile tanışana kadar pek çok şampuan denedim ama ne yaparsam yapayım saçlarımda kuruluktan kaynaklanan kepeklenme ve hassasiyet bir tülü gitmedi hatta daha da arttı.Bu durum gerçekten çok sinir bozucuydu benim için ki kuru,kepekli,inatçı saçlara çözümü Phytopaisant da buldum.


PHYTO ŞAMPUAN

Phyto Phytopaisant Şampuan kuru ve hassas saç derisini rahatlatmaya yardımcı bir şampuan.İçerisinde sülfat yok bu da şampuanın en büyük artısı bana göre çünkü sülfat içeren şampuanlar uzun vadede saçın ciddi derecede hasar görmesine,dökülmesine neden olabiliyor.
Phyto'nun yorumları ise bu şekilde.

 PHYTOAPAISANT, hassas yapıdaki saç derisini, saç derisinin doğal dengesini de göz önünde bulundurarak, anında yatıştırmak ve nazikçe temizlemek üzere formüle edilmiş hipoalerjenik ve sülfat içermeyen bitkisel şampuandır. Saç derisini rahatlatırken saçın sağlıklı, güzel görünmesini sağlar
.Semizotu ekstresi tahriş olmuş bölgeleri rahatlatır; ıhlamur ve çarkıfelek çiçekleri özleri saç derisini nemlendirir ve saç derisine koruyucu bariyer fonksiyonunu geri kazandırmaya destek olur. Ebegümeci oligo-prosiyanidinlerinin yumuşatıcı ve serbest radikal karşıtı özelliği saç derisinin yapısını düzenler ve rahatlamayı sağlar. Saçlardaki karışıklığı açıcı özelliği bilinen hindiba kökü ekstresi ile zenginleştirilmiş PHYTOAPAISANT şampuan saça mükemmel bir esneklik kazandırır.


PHYTO ŞAMPUAN

Phytopaisant Şampuanı ilk kullanmaya başladığımda oldukça tuhaf gelmişti çünkü hiç köpürrmemişti.Köpürme olmayınca saçlarınız temizlenmiyor gibi geliyor fakat tam tersi saçı gayet güzel arındıran bir ürün.Odunsu erkek duş jellerini andıran bir kokusu var bu durum ,beni rahatsız etmedi saç diplerime oldukça ferah bir his verdi.Kıvamı oldukça yoğun,çok akışkan değil,ambalajı da gayet şık 200 mllik metal bir şişe içerisinde.Tek sorun şişenin kapağı,açılması biraz zor tırnağınız zarar görebilir.Ayrıca şişenin ağzında tıpa gibi bir şey olmadığı için fazlaca ürün dökülebiliyor.
Phyto Phytopaisant Şampuanı 1-2 kullanım sonrasında saçlarımdaki kepeklenme ve hassasiyet sorunu azaldı.Birkaç kullanım ardından ise kepek ve hassasiyet sorunum kalmadı.Şampuanı ıslak saç diplerime uygulayıp 2 dakika bekliyorum ardından iyice duruluyorum ve hafif,ferah,temiz saçlara kavuşuyorum.Özellikle saç derisine verdiği ferahlık hissini çok sevdim,gerçekten rahatlatıyor.Yalnız bu şampuandan öyle yumuşacık,ipek gibi saçlar beklemeyin zira içerisinde sülfat olmadığından saçlarda biraz sertlik olabiliyor.Bunu da maske ve saç kremleri ile önleyebilirsiniz.


PHYTO ŞAMPUAN

Phyto Phytopaisant Şampuanı Turuncu Kasa sitesinden kampanya döneminde uygun bir fiyata almıştım.Phyto ürünlerine eczanelerden ve dermokozmetik sitelerinden ulaşmanız mümkün.Saç deriniz problemli,kepekli yada saçlarınız oldukça kuru ise Phytopaisant Şampuanı denemenizi tavsiye ederim,düzenli kullanımda saçlarınızdaki farkı hissedeceksiniz.
Benim severek kullandığım şampuanım Phyto Phytopaisant.
Sizin tercih ettiğiniz şampuan nedir kızlar?
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)


Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

2 yorum:

  1. Kepeğe nasıl gelir sence? Paylaşım için teşekkürler bu arada bloğunuzu takipteyim ben de beklerim :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba
      Saçlarım oldukça kuru ve kuruluktan kaynaklanan kepek sorunum vardı bu şampuanı kullandıktan sonra geçti eğer saçların çok kuru ise işe yarayacaktır ama yağlı saçlara tavsiye etmem daha da yağlanmasına sebep olabilir.:)

      Sil