FLORMAR SMOOTHN BLUSH

FLORMAR SMOOTHN BLUSH

Merhaba.
Bugünkü konuğum Flormar'ın  Pin  Up koleksiyonu için çıkardığı Smoothn Blush. Makyajın bana göre olmazsa olmazlarından biri de allık.Kimileri pek tercih etmese de makyaja renk katarak cilde canlı bir görünüm verdiği için ben sıklıkla kullanıyorum. Flormar Smoothn Blush ise farklı yapısı ve doğal görünümü ile herkesin sevebileceği türden.


FLORMAR SMOOTHN KREM ALLIK

Toz allıkların pigmentasyonları iyi ve birçok renk seçenekleri mevcut ancak kalıcılıkları o kadarda iyi değil. Ne zaman toz allık uygulasam gün içerisinde mutlaka tazeleme ihtiyacı hissediyorum çünkü belli bir süre sonra uçup gidiyor.Krem allıklar ise kalıcılık konusunda daha başarılı.

FLORMAR SMOOTHN KREM ALLIK

Flormar Smoothn Blush minik bir tüpün içerisinde,her an yanınızda taşıyabileceğiniz türden.Üstelik düşer,kırılır derdi de yok.:)
Seri de toplamda dört renk var,hepsi birbirinden güzel olsa da ben en doğal rengi tercih ettim.
Bendeki renk Light Coral adından da anlaşılacağı gibi açık mercan tonlarında.Az makyaj yapanlar,doğal görünümlü yanakları tercih edenler için en ideal renk bu.

FLORMAR SMOOTHN KREM ALLIK

 Flormar Smoothn krem allığı çok az bir miktar noktalar halinde yanaklarıma sürüp fırça yardımı ile dağıtıyorum.Anında renklenmiş canlı bir cilt görümümü veriyor.Kıvamı yoğun çok az uygulamanız yeterli oluyor.Uyguladıktan sonra ise pudralaşup cilt ile bütünleşiyor.Yaz kış rahatlıkla kullanılabilecek bir ürün,diğer renklerini de denmeyi düşünüyorum.

FLORMAR SMOOTHN KREM ALLLIK

Flormar Smoothn BlushFlormar mağazalarında ve online alışveriş sitelerinden temin edebilirsiniz.Normal satış fiyatı 24.90 TL şu an %40 indirim ile 14.90 TL ye satılıyor,bence oldukça uygun.İndirimi fırsat bilip diğer renklerini de alabilirim.Daha kalıcı,doğal görünümlü her zaman kullanabileceğiniz bir ürün arıyorsanız bir deneyin derim.
 Benim severek kullandığım krem allığım Flormar Smoothn Blush.:)
Sizler hangi allıkları kullanıyorsunuz kızlar?
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

2 yorum:

  1. Bu flormar ürünleri adeta atak yaptı. Bir çoğunu beğeniyorum bende :)

    YanıtlaSil
  2. Önceden o kadar çok kullanmazdım açıkçası çok memnun değildim bende ama şimdi çok güzel koleksiyonlar yaptılar fiyatları da uygun ee bize de denemek düşer canım :D

    YanıtlaSil