SLEEK MATTE ME BİRTHDAY SUİT RUJ İNCELEMESİ

sleek matte me birthday suit ruj

Merhaba.
İngiltere'nin sevilen kozmetik markalarından Sleek Makeup 1 Haziran itibari ile ülkemizde Gratis mağazalarında satışa çıktı.Henüz seçili Gratis şubelerinde olsa da yakın zamanda daha fazla şubede daha fazla ürün çeşidi ile ürünlere ulaşabileceğimizi düşünüyorum.
Sleek Makeup'un Türkiye'ye gelmesi pek çok kozmetik sever de heyecan uyandırsa da nedense bende pek bir etki yaratmadı.(Beklentim biraz daha farklı markalardan yana sanırım.)Ancak hazır Sleek ülkemize gelmişken bende markanın uzun süredir kullandığım ve de en popüler ürünü olan Matte Me Birthday Suit isimli likit mat rujundan bahsetmek istiyorum sizlere.

sleek birthday suit ruj

Öncelikle Sleek Matte Me Birthday Suit  yurt dışında bile karaborsa olan bir renk,stoka girdiği an tükeniyor.Bende İngiltere'de yaşayan kuzenim sayesinde alma şansını yakalayabildim.Sizinde bu rujda gözünüz varsa gördüğünüz yerde kapın derim zira daha sonra bulmanız mucize olabilir,şimdiden herkes yana yakıla Birthday Suit arıyor haberiniz ola.:)
Sleek Makeup'un Matte Me serisinde toplamda 12 renk bulunuyor,içlerinde en dikkat çekenler Birthday Suit,Petal,Bittersweet,Shabby Chic ve Velvet Slipper bana göre.:)
Matte Me Birthday Suit rujun ambalajı oldukça sade ve şık.Şeffaf köşeli tüpün içerisinde siyah mat bir kapağı var.Kapaığını çevirirken tam olarak kitlendiği için akma bulaşma falanda yapmıyor.
Ürün miktarı 6 ml,kullanım süresi ise açıldıktan sonra 36 ay ki bu miktardaki bir ruj için gayet uygun bir süre.Ben bir yıldır kullanıyorum kıvamında herhangi bir değişiklik gözlemlemedim.

sleek makyaj ürünleri

Matte Me rujların uzun uca doğru eğimli bir süngeri olan fırçası var.Uygulamayı rahatlıkla yapabiliyorsunuz ancak kullandığım diğer likit mat rujlara göre sünger kısmı biraz sert,dikkatli sürmekte yarar var.

sleek makeup türkiye


Sleek likit mat rujların yapısı oldukça akışkan benim dudaklarımda tek kat tam opak bir görünüm sağlamıyor bu yüzden iki kat uyguluyorum.Uygulama esnasında ve sonrasında ıslak bir görünümü olsa da sürdükten yaklaşık 1 dakika sonra kuruyup,sabitleniyor ve o bayıldığımız mat görünümü veriyor.:)

sleek gratis

Ne yazık ki dudakları kurutmuyor diyemiyorum çünkü kullandığım mat rujlar arasında en çok kuruluk sorunu yaşadığım ruj kendisi.:( Uygulamadan önce dudakları çok iyi nemlendirmek gerekiyor  ki ben öyle yapmama rağmen gün sonunda dudaklarımı güneşte kavrulmuş gibi hissediyorum.Bileğimdeki çizgilere bile dolmuş,dudak çizgilerine de doluyor haliyle.
Kalıcılığı benim için sabah sürüp,akşam eve dönene kadar idare edecek şekilde olmasa da genel olarak iyi.
Rengi nude-şeftali tonlarında olsa da dudaktaki duruşu gül kurusu rengini de andırabiliyor.Tabi dudağınızın rengi de Birthday Suit'in renginin daha açık yada koyu görünmesine neden olabiliyor.

sleek birthday suit


Sleek Matte Me Birthday Suit'in rengini ve mat görünümünü sevsem de bana göre olmazsa olmaz bir ruj değil.Bunun nedeni ürünün kötü olması değil elimde çok daha iyi likit mat rujların bulunması.:)
Genel olarak bir puan vermem gerekirse 10 üzerinden 7 derim:Sleek Matte Me serisine seçili Gratis şubelerinden yanlış hatırlamıyorsam 30 TL'ye sahip olabilirsiniz.Bunun dışında "Sleek makyaj ürünlerinden neler alınmalı?" derseniz far paletleri,kontür kitleri,allık ve rujlarına bakabilirsiniz.Ama marka yeni geldi diye de gördüğünüz her ürününü almayın derim,sonuçta Sleek artık Türkiye'de ve ürünlerini bol bol deneme şansı bulabileceksiniz.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Sleek ürünlerinin satışta olduğu Gratis şubeleri için linke tıklayabilirsiniz.

Sleek Makeup Gratis'de

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

18 yorum:

  1. Bana 30 tl ye değer gibi gelmedi :) O fiyata daha iyi likit rujlar kullanılabilir ,bileğinde baya dolmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yakın fiyatlarda daha başarılı rujlar mevcut.:)

      Sil
  2. Bugün el değmemiş bir tester denedim bunu yapısı çok akışkan geldi bana çok bulaştı ve dudağımı kurutmaktan çok gerdi almadım belki indirimde artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk sürdüğümde benimde dudağımı geriyor gün sonunda ise dudaklarım epey kurumuş oluyor ne yazıkki .:(

      Sil
  3. Merak ettiğim bir üründü :) renkte sahaneymiş

    YanıtlaSil
  4. Rengi çok güzelmiş ama çizgilere dolması kötü maalesef çok fazla dudak çizgim var 😥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk güzel ama benzer renkler başka markalarda da var.Ne yazık ki çizgilere dolması çok kötü bir sora epey sıkıntı oluyor.:(

      Sil
  5. Ben de Londra'da baktığım 5. Boots'da falan bulmuştum sanırım bu ruju, gerçekten karaborsa. Fakat benim dudak rengimde çok iyi durdu, tek katta opaklaştı ve ilginçtir dudaklarımı aşırı kurutmadı. Ayrıca, Gratis'in dağıtım politikası nedeniyle dibimdeki Gratis şubesinde stand açılmadan özellikle gidip alacağımı sanmıyorum :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar karaborsa olmasına değecek bir durumu var mı orası tartışılır ama rengi başarılı,sana da çok yakışır Başak'cım.:)Bende Gratis'in bu dağıtım politikalarına bir türlü anlam veremedim,onlarca şube varken sadece tek şubede olması çok saçma.Bende bir süre birşey almayı düşünmüyorum bakalım nasıl olacak?Teşşekkürler,sevgiler!

      Sil
  6. tesadüf eseri buldum blogunuzu. çok şirin ... hemen takibe aldım.
    paylaşımınız da ilgimi çekti, çünkü bu marka hakkında hiç bir fikrim yok. bende beklerim. sevgiler.
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. En kısa zamanda benimde denemek istediğim bir marka bende bloguma beklerim sevgiler :)

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsınız,teşekkürler,sevgiler.:)

      Sil
  8. Ah Metrocity'de görüp Özdilek'ten alırım deyip orada bulamadığım ruj.Şimdi nasıl pişmanım anlatamam.Akşam tekrar bakacağım var mı diye ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay o kötü olmuş ama İstanbul'da bir çok Gratis şubesinde Sleek var bildiğim kadarıyla.Umarım bulursunuz en kısa sürede.:)

      Sil
  9. bugün gratisden aldım merak edipte renk bende pembe duruyor rengini çok beğendim kalıcılık pek iyi değil dudağımı oyle kurutmadıda..ama benim favorim pastel likit mat 20 numara hem daha kalıcı hem daha uygun fiyat nerdeyse yarısı kadar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk herkeste çok farklı duruyor,pastel likit mat rujlar da çok başarılı gerçekten yeni renk seçenkleri çıksa da alsak.:)

      Sil