(YENİ) GOLDEN ROSE LONGSTAY LİKİT MAT RUJ 10-12 NUMARA

golden rose longstay liquid matte lipstick

Merhaba.
Bugün mat likit ruj ailesine kısa süre önce katılan Golden Rose'un Longstay Liquid Matte serisinden iki rengi paylaşmak istedim sizlerle.Seri 12 farklı renkten oluşuyor,renk skalasında oldukça canlı renklere yer verilmiş.Nude,pembe,bordo tonları olsa da ben daha farklı renkler görmeyi ümit ediyorum bu seride.Umarım en kısa zamanda yeni renkler eklenir.

golden rose mat ruj

Golden Rose Likit Mat Rujların bendeki renkleri 10 ve 12 numara.

golden rose mat ruuj

Tasarım olarak güzel görünüyorlar,kısa tombik ambalajın içerisinde mat kapaklı olarak dizayn edilmişler.Fırçaları ise gayet kullanıışlı uzun düz süngeri ile rahatlıkla uygulama yapılabiliyor.

likit mat ruj

Serinin en ilginç renklerinden olan 10 numarayı görür görmez almak istedim.Piyasada ki likit mat rujlar arasında bu tarz soğuk gri tonlu bir nude ben daha önce görmedim.


likit mat ruj

12 numarayı ise mağazada kahve tonlu gibi gördüğüm için almıştım.Ancak eve geldiğimde ise içerisinde ışıltılar olan bordo tonlarında bir renk çıktı.(Mağaza ışıkları çok yanıltıcı olabiliyor.)


likit mat ruj

Golden Rose likit mat rujların yapısı çok güzel yağ gibi kayıyor sürerken.Sürdükten sonra ıslak bir görünüm veriyorlar rujun matlaşıp,sabitlenmesi için bir süre beklemeniz gerekiyor.

golden rose mat ruj

10 numara soğuk nude-gri tonlarında iddialı bir renk,yanlış makyaj ile ölü gibi görünmenize neden olabilir.Yoğun,koyu tonlardaki göz makyajı ile harika bir görünüme kavuşabilirsiniz.
10 numaranın opaklığı başarılı tek kat uygulamak yeterli oluyor.


golden rose mat ruj

12 numaranın opaklığı 10 numara kadar başarılı değil sanırım içerisinde simler bulunmasından kaynaklanıyor.Homojen bir görünüm için iki kat uygulamak gerekiyor.
Golden Rose likit mat rujları genel olarak başarılı buldum,yapıları güzel dudaklarımı hiç kurutmadı diyebilirim.İçerisinde E vitamini ve avokado yağı olduğundan dolayı kurutma yapmıyor olabilir tabi.:)
Kalıcılıkları ise yaklaşık 8 saat,10 numara 12 numaraya göre daha kalıcı o kadar yemek yedim içtim bana mısın demedi.:)Fakat 12 numara yemek yedikten sonra iç kısımlardan baya bir dökülme yaptı.
Tek eksi yanı çizgilere dolması oldu benim için ancak o da çoğu likit mat rujda olduğu için çok problem etmedim.
Golden Rosee Velvet Matte serisi ile gönüllere taht kurdu bakalım aynı başarıyı Longstay serisi ile de yakalayabilecek mi?
Golden Rose likit mat ruj serisini 18.90 TL ye Golden Rose mağazalarında rahatlıkla bulabilirsiniz.Serinin diğer renklerini incelemek için buraya tıklayabilirsiniz.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

4 yorum:

  1. uf renkler harika! açık olanı çokgüzel ama bana hiç yakışmaz, koyusunu beğendim kendime göreymiş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk etap da bende öyle düşünüyordum ama bir kaç kez denedikten sonra sevdim.:)Bence sende denemelisin yakışaaağını düşünüyorum.:)

      Sil
  2. Bu rujları ilk incelediğimde renkler pek benlik gelmedi ama yavaş yavaş sosyal medyada paylaşımlar başladıkça kendime göre bir iki rengi not aldım, tekrar bakıcam sanırım. Güle güle kullan sen de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende almamak için epey direndim ama sonunda dayanamadım.:) Teşekkürler,senin yorumlarını bekliyorum.

      Sil