THE BODY SHOP SEAWEED YÜZ TEMİZLEME JELİ VE GECE BAKIM JELİ

the body shop deniz yosunlu yüz yıkama jeli

Merhaba.
Bugünkü konuklarım The Body Shop markasının Seaweed serisinden yüz yıkama jeli ve gece bakım jeli.Deniz yosunu özlü olan bu minikleri Body Shop'un kampanya döneminde denemek için almıştım,aldığımdan beri de düzenli olarak kullanıyorum diyebilirim.



the body shop deniz yosunlu yüz yıkama jeli

The Body Shop Seaweed Yüz Yıkama Jeli:Deniz yosunu içeren  ürünlere ilgim olduğundan bu yüz temizleme jelini de merakla aldım.Sabun içermeyen likit yapıda olması güzel,çok az bir miktar ürünü elime  alıp ıslak yüzüme masaj yaparak uyguluyorum.Ardından soğuk su ile duruluyorum.Uygulama sırasında ve sonrasında cilde inanılmaz bir ferahlık ve tazelik hissi veriyor.Bütün gün makyajla gezdikten sonra cildimi temizlenmiş ve kirlerden arınmış hissediyorum ki bu da cilt bakımının en önemli aşaması bana göre.Seaweed yüz temizleme jelini kullanmaya başladığım dönemlerde herhangi bir sorun yaşamadım ancak şu aralar havalarda soğuk olduğu için cildimde biraz kuruluk ve gerginlik hissediyorum.Karma ve yağlı ciltler için sıkıntı olacağını sanmıyorum rahatlıkla kullanabilirler.Seaweed 60 mllik minik ambalajı ile seyahatler için ve ürünü denemek isteyenler için oldukça ideal.Ambalajı küçük görünse de epey bereketli bir ürün,yaklaşık 3 aydır kullanıyorum ve bir süre daha kullanırm gibi gözüküyor.


the body shop seaweed

The Body Shop Seaweed Gece Bakım Jeli:Bu ürünü temizleniş cildime tonik uyguladıktan sonra kullanıyorum.Gece bakım jeli olarak geçse de gündüz de kullanılabilecek bir ürün zira çok yoğun ve bakım yapan bir ürün değil.Tam tersi hafif,jel kıvamında,cildi ferahlatıp,rahatlatmaya yardımcı oluyor.Ayrıca cilde hafif nem vermenin yanı sıra mat bir görünüme kavuşmasını sağlıyor.Normal,karma ve yağlı ciltlerin kullanımına uygun.

the body shop seaweed cilt bakımı

Seaweed Gece Bakım Jeli 15 mllik asansörlü ambalajda deneme boyu bir ürün.The Body Shop'un en sevdiğim yanlarından biri de bu aslında neredeyse tüm ürünlerin deneme boyları mevut.Böylelikle tam boy ürünü almadan,deneme boylarını test edip memnun kalırsanız tam boy ürünlerini alabiliyorsunuz.
Seaweed Gece Bakım Jelinin çok fazla bir etkisini görmediğim için bir daha satın alacağımı sanmıyorum.Gece bakım ürünlerinin biraz daha yoğun,cildi onaran,nemlendiren,yenileyen yapıda olmasını sevdiğim için Seaweed'i gece bakımı konusunda yetersiz buldum.Bu arada The Body Shop ürünlerine buradan ulaşabilirsiniz.

Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

10 yorum:

  1. Bu ürünleri indirim dönemindeyken alıp denemek istemiştim. Ama yağlı bir cilde sahip olduğumdan çekindim. Sanırım alıp deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahatlıkla deneyebilirsin,yağlı ve karma ciltler için ideal.😉

      Sil
  2. Ben bu seriyi bundan on sene kadar önce, cildim yağlıya dönük karma iken kullanmıştım ve pek sevmiştim. Üstelik Kanada'da ve kışın kullanmıştım :) Yani tespit doğru, karma ve yağlı ciltler kışın severler :) Sonra cildim nemsizleşmeye başladıkça aramız soğudu; ama, yağlanmayı kontrol etme ve cildi arındırma açısından başarılı ürünler. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cildim karma iken çok iyidi şimdi kuruduğu için pek anlaşamıyoruz.Yaz aylarında kullanmak daha iyi olur sanırım benim için. Sevgiler 💕

      Sil
  3. ben hiç görmedim body shop'da tester verildiğini satın mı alınıyor bunlar acaba öyleyse aslında gayet iyi bir fikir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tester vermiyorlar zaten ama pek çok ürünün mini boyları satılıyor denemek için ideal.:)

      Sil
  4. ambalajları neden o kadar küçük?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneme boyu seyahat boy da denebilir :) Orjinal boyları büyük tabi .:)

      Sil
  5. ben bu yosun serisinin gündüz kremini çok severek kullanıyorum, hem kokusu hem de verdiği matlık karma/yağlı ciltler için çok iyi. bunları da deneyeceğim :)
    http://evriminblogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kreminden memnunsan bunları da seversin canım,hem daha etkili olur seri olarak kullanman.:)

      Sil