HOLİKA HOLİKA ALIŞVERİŞİ



holika holika alışveriş

Merhaba.
Bugün sizlere Sevgililer Günü indiriminde yaptığım Holika Holika alışverişinden bahsetmek istiyorum.Sevgililer Günü'ne özel tüm ürünlerde %30 indirim varken bende aklımda olan ürünleri almak istedim.
Bu arada bilmeyenler için Holiika Holika meşhur Kore kozmetik firması ve Türkiye'de  yalnıza Ankara Armada AVM de mağazası bulunuyor.Sanırım yakında online olarak da hizmet vereceklermiş.Holika'nın renkli dünyasına göz atmak isterseniz buradaki yazımdan ulaşabilirisiniz.

holika holika türkiye

Holika Holika %99 Yatıştıcı Aloe Vera Jeli:Aloe Vera bitkisini oldum olası sevmişimdir,cilt hassasiyetine,yanıklara,kaşıntıya,böcek ısırıklarına,sivilcelere,güneş sonrası kullanım da oldukça faydalı.Ayrıca anti aging özelliği cildi yenilemeye de yardımcı oluyor.Aloe vera'nın faydaları saymakla bitmez onun için detayları daha sonra yazmayı düşünüyorum.
Holika Holika %99 Yatıştırıcı Aloe Vera Jeli adından da anlaşıldığı gibi yüksek oranda saf aloe vera bitki özütü içeriyor ki bu da piyasadaki jellere göre çok iyi bir oran.Pek çok aloe vera jeli kozmetik içerikli olduğu çok etkili olmayabiliyor ancak Holika Aloe Vera Jelinde etkileri kullanır kullanmaz hissedebiliyorsunuz.Detaylar önümüzdeki günlerde .:)


holika holika gözenek giderici yumurta sabun

Holika Holika White Egg-Beyaz Yumurta Sabun:Holika'nın en dikkat çeken ürünlerinden yumurta şeklindeki tasarımı ile oldukça şirin görünüyor.

holika holika egg soap

Yumurta sabun serisinde dört farklı çeşit bulunuyor,ben cildime uygun olduğunu düşündüğüm için beyaz olanı gözenekleri sıkılaştırmayı vaad edeni seçtim.:)İçerisinde yumurta proteini olduğu ve yumurtanın cilt sıkılığında oldukça etkili olduğu düşünülürse işe yarayacak gibi görünüyor.Bakalım ilerleyen günlerde neler olacak?

holika holika sweet cotton pore cover powder

Holika Holika Sweet Cotton Pore Cover Pudra:Gözenek görünümünü hafifleten bazlar her ne kadar işe yarasalarda benim cildime hiç iyi gelmiyor.Kullandıktan sonra cildim de mutlaka birşeyler çıkıyor.Bazlara alternatif bir şey araken bu sevimli pudrayı buldum.Toz yapıda olduğu için ten makyajımı tamamladıktan sonra sadece sorunlu bölgelere uyguladım ve sonuç oldukça tatmin ediciydi.:)


holika holika ürünleri

Yukarıda ki minikler ise denemem için verilen testerlar.Skin Ac Mild Clear Tonik-cildi arındırmayı,sivilceri yatıştırmayı ve cildi sıkılaştırmayı vaad ediyor.
Prime Youth Black Snail Emülsyon-Siyah salyangoz ve inci özleri içeren emülsiyon cilde cnalandırmayı ve yaşlanmayı önlemeyi vaad ediyor.
Skin & Good Cera Super Krem-Ultra nemlendirici krem 72 saate kadar cildi korumayı vaad ediyor.
Tester ürünlerin hepsi ilgimi çeken ürünler oldu.Özellikle Skin Ac Mild Clear Tonik 1-2 kez kullanmam rağmen etkilerini hisettiğimi söyleyebilirim.Ürünlerin hepsini deneyip memnun kaldıklarımın tam boyunu almayı düşünüyorum.
Bu arada Holika Holika ürünlerine 10-13 Mart tarihlerinde gerçekleşecek olan Güzellik ve Bakım Fuarı'nda ulaşabilirisiniz.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

12 yorum:

  1. çok cici şeyler almışsın eğer o gün gelebilseydim muhtemelen ben de aloe den ve yumurtadan alırdım. kullandıkça yorumlarını bekliyorum, çok güzeller güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Yine gideriz birlikte hem bende çok kurcalayamadım zaten :D
      En kısa zamanda detaylı yorumları payaşacağım.

      Sil
  2. o aloe vera jeli çok merak ediyorum ben güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,İstanbul da ki fuarda deneme şansınız olur belki :)

      Sil
  3. Sweet Cotton pudrayı ben de severek kullanıyorum! Gerçekten gözenek görünümünü sıfırlıyor! Güle güle kullan hepsini. Skin-cera nemlendiriciyi de denersen lütfen yaz olur mu? Onun maskesi var bende. Henüz kullanmadım ama yazından sonra deneyeceğim sanırım. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sweet Cotton u iyiki keşfetmişim bazlarla uğraşmaktan kurtuldum.Kremi bugün kullanmaya başlıyorum burada yada instagram da etkilirini mutlaka paylaşırım.Sevgiler.:)

      Sil
  4. Armada'da Holika'nın önünden geçiyorum her hafta. Hiç girmedim ama... Sayende ürünleri gördüm şimdi. Ne güzel ciciler vermişler numune olarak yaaa... Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler çok güzel ürünler var mutlaka bak derim :)

      Sil
  5. Güzel günlerde kullan dilerim,aloe vera jeli bende merak ediyorum detayları bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler paylaşacağım en kısa zamanda :)

      Sil
  6. Yumurta sabunlar çok tatlı görünüyor :) Online alışverişi başladığı zaman mutlaka ziyaret etmek isterim...Güzel günlerde kullan cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler kesinlikle denemelisin diğer çeşitleride çok etkiliymiş daha sonra onlara da bakabilirim :)

      Sil