SLEEK FLUSHED ALLIK

sleek flushed allık

Merhaba.
Bugünkü konuğum birçoğumuzun aşina olduğu  markalardan Sleek'in  Flushed isimli allığı.
Sleek yerli yabancı bloggerlar arasında renkli kozmetik ürünleri ile oldukça ünlü bir marka.
Özellikle allık paletleri,far paletleri,likit mat rujları ve kontur paletleri  markanın popüler ürünlerinden.Sleek geniş ürün yelpazesi,birbirinden güzel renkleri ve uygun fiyatları ile gönlümüzü çelse de ürünleri Türkiiye'de satılmadığı için ulaşmak biraz zor.Gerçi artık pek çok sosyal medya hesaplarından temin etmek mümkün.

sleek makeup blush

Sleek!in ambalajları genellikle sade, siyah mat tasarımlı allığı minik ve aynalı olmasından dolayı kullanışlı.Ancak ambalajı iz bıraktığı için çok çabuk kirleniyor.

sleek flushed allık

Sleek Flushed kendi web sitesindeki görsellerde  (buradan ulaşabilirsiniz) oldukça koyu gibi dursa da beklediğim kadar koyu bir renk çıkmadı.Yine de bu tonlar da bir allığım olmadığı için rengini sevdim.:) Kiremit kırmızısı tonlarındaki  rengi ile kış aylarına çok yakıştığını düşünüyorum.Açık,kumral tenlerinde  rahatlıkla kullanabileceği bir renk.

sleek allık

Sleek Flushed Allık içerisinde minik ışıltılar bulunuyor fakat sürdüğünüzde belli bile olmuyor.Pigment olarak başarılı çok az uygulamanız yeterli oluyor zaten fazla uygularsanız da elma yanak olursunuz.:)

sleek flushed allık

Sleek Flushed'in rengini,yapısını seviyorum ancak kalıcılığı çok iyi değil,orta.Gün sonuna kadar dayanabilen türdeki allıklardan değil,sürdükten bir kaç saat sonra uçup gidiyor,arada tazelemek gerekli.Fluhed'i Sleek'in kendi web sitesinden 7.00 $ (20 TL civarı) almıştım.Türkiye'ye hala gönderimleri var mı bilmiyorum ancak aşağıdaki adresten ürünleri inceleyebilir yada instagram hesaplarından satın alabilirsiniz.

Sevgi ve güzellik ile kalın.:)



Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

2 yorum:

  1. sleek in ürünlerini çok merak ediyorum. bu allığın rengi de müthiş, ben bu tarz koyu pembeleri çok seviyorum. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde merak ettiğim birçok ürünü var ama ulaşmak sıkıntı ne yazık ki.Açık tenli olduğun için sana da çok yakışır bu renk aklında bulunsun canım.:)

      Sil