NOTE FULL COVERAGE CONCEALER

note kapatıcı

Merhaba.
Bugün ki konuğum Note Cosmetics'in çok sevilen ürünlerinden Full Coverage Concealer (likit).Note markası piyasalara hızlı bir giriş yaptı ve kısa zamanda bir çok kozmetik severin beğenisini kazandı.Benim markanın ürünleri ile ilk tanışmam ojeleri ile oldu ardından ise bu concealer ile makyaj ürünlerini de kullanmaya başlamış oldum.

note full concealer

Note Full Coverage Concealer in stick ve likit olmak üzere iki türü bulunuyor.Stick concealer ile aram hiçbir zaman olmadığı için ben likit olanı tercih ettim.

note kapatıcı

Şeffaf siyah kapaklı minik sade bir ambalajı var.Ürün gramajı ise 2.3 ml.

note kapatıcı


Uca doğru eğimli bir aplikatörü var bu sayede uygulama esnasında zorluk çekmiyorsunuz..Aplikatör ile uygulama yaptıktan sonra sünger yada parmak uçlarınız ile concealer i dağıtarak makyajınızı tamamlayabilirsiniz.
Note Full Coverage Concealerin renk skalası biraz yetersiz gibi toplamda dört renk var ve renklerin hepsi epey açık tonlar.Fondöten ve concealer da genellikle çoğu markanın beige tonları tenime uyar ancak Note concealerin beige rengi kullandığım diğer concealerlara göre açık kaldı tenimde.

note kapatıcı

Notee Full Coverage Concealerin kapatıcılığı başarılı,hafif yapısına rağmen iyi iş çıkarıyor.Ayrıca içerisinde bulunan argan yağı,soya proteini ve E vitamini sayesinde göz çevresini besliyor ve yormuyor. ( paraben,parfüm içermiyor )
Kullandığım zamanlar gün içerisinde topaklanma,akma vs, gibi sorunlar da yaşamadım.Ancak kuru pudralı bir bitişe sahip olduğu için kuru göz çevresi olanlar belki sorun yaşayabilirler.Kullanmadan önce göz çevresini iyice nemlendirmekte yarar var.

note kapatıcı

Note Full Coverage Concealeri  hem göz altlarım da  hem de cildimde aydınlatmak ve kapatmak  istediğim yerlerde kullanıyorum.Aydınlık görünüm verme konusunda başarılı fakat göz altı morluklarınız yoğunsa iyi bir sonuç almak için öncesinde corrector kullanmanızı öneririm.
Bunların dışında göz kapağımı nötrlemek için de kullanıyorum böylece hem daha sağlıklı bir görünüm elde ediyor hem de uyguladığım farların rengi daha belirgin oluyor.
Note Full Coverage Concealerin fiyatı 24.90 TL sık sık indirimler olduğu için çok daha uygun fiyata da temin edebilirsiniz.(Şu an da Ykmlerde indirimde)Note ürünlerini Watsons,Rossmann,Ykm,Boyner mağazalarında ve çeşitli parfümerilerde bulabilirsiniz.

Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

6 yorum:

  1. Bende çok severek kullanıyorum hatta ikincisine başladım.Fiyatına göre(indirimlerde)başarılı bir ürün bence,aklımda loreal markasının şu meşhur olan concealeri var,sen kullandın mı? nasıl tavsiye edermisin cnm yoksa bununla devammı etmeli :) emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle fiyatına göre başarılı bir ürün loreal true matchi kullandım ben hemen hemen aynılar diyebilirim.O da başarılı ama bir süre sonra çizgilere doluyor bende :( Teşekkürler canım:)

      Sil
  2. Bir denemekte fayda var o zaman :) eyeshadow primer olarak başarılı mı?

    http://beristenbul.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de denemelisin :) tam olarak primer gibi değil ama daha iyi bir görünüm veriyor :)

      Sil
  3. Ben bu concealerdan iki tüp bitirdim. İlkine bayılmıştım; göz altlarım çok kuru olduğu halde süper sonuç veriyordu (bu arada genelde 01 numaraları kullanırken kapatıcılarda, bunda 03 tam olmuştu). Ama, ikinci tüpte ya formülasyon değişti, ya da benim göz altı yağım farklılaştı, memnuniyetim biraz azaldı doğrusu. Yine de, drugstore kapatıcılar arasında ilk üçe rahat girer, hatta zirveyi zorlar derim :) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Başak'cım bugne kadar kullandığım en başarılı drugstore concealerlarından.Ben de ikinciyi almayı düşünüyorum bakalım bir değişiklik olacak mı? Bir de daha fazla renkleri olsa çok güzel olacak.:)Sevgiler:)

      Sil