YENİ-RİMMEL LONDON ONLY ONE RUJ 810-700 NUMARA

RİMMEL LONDON YENİ RUJ

Merhaba.
Rimmel London markasının bir çok ürününü severek kullandığımı daha önce belirtmiştim özellikle de rujlarını.Gerek fiyatları gerekse performans açısından oldukça memnunum.
Bugün ise Rimmel London'un yaklaşık 3-4 ay önce çıkardığı ülkemize ise bir kaç gün önce gelen The Only One rujlardan bahsedeceğim.

YENİ RİMMEL LONDON THE ONLY ONE RUJ

Hafta sonu gittiğim Watsons şubesinde görür görmez incelemiş testerları olmadığı için alamamıştım,çok da içimde kalmıştı doğrusu.Daha sonra almak için başka bir Watsons şubesine gittiğimde ise yoktu,sanırım bütün şubelere gelmemiş henüz.
Neyse ki dün gittiğim şubede buldum ancak çok fazla renk seçeneği yoktu seride toplamda 15 renk rafta ise 5-6 renk vardı bende gözüme kestirdiklerimi aldım hemen.:)

RİMMEL LONDON THE ONLY ONE RUJ

Rimmel London The Only One serisinin bütün renkleri olmadığından 700 ve 810 numara renklerini aldım.Ambalaj tasarımı değişmiş siyah ince uzun zarif bir görünümü var.Kapağın açılma kısmındaki renkleri bölüm ise rujun rengine uygun olarak tasarlanmış hoş bir detay olmuş.

RİMMEL LONDON YENİ RUJ

The Only One rujun kapağını açtığınızda Rimmel London'un diğer rujlarında olduğu gibi tatlı meyvemsi bir koku karşılıyor sizi.Ben bu durumdan memnunum ancak koku hassasiyeti olanlar rahatsız olabilir.


RİMMEL LONDON ONLY ONE RUJ

700 numara Naughty Nude doğal görünümlü şeftali nude tonlarında hoş bir renk.Açık ve buğday tenlere yakışacağını düşünüyorum.
810 numara One Of A Kind bordo gibi gözükse de sıcak tonlu koyu kırmızı bir renge sahip.Bütün ten renklerine yakışacak tonda.

RİMMEL LONDON THE ONLY ONE 700 NUMARA RUJ

Rimmel London The Only One rujların yapısı ise ne yazık ki tam mat değil zaten nem,uzun süre kalıcılık ve yoğun renk vaad ediyor.Vaadlerini yerine getiriyor diyebilirim nedeni ise sürümü çok kolay adeta kayıp gidiyor dudaktan,tek katta rengini veriyor,dudakları kurutmuyor,kalıcılık olarak da ortalamanın üstünde bir şey yeyip içmediğiniz sürece 4-5 saat bozulmuyor.(Ben sürekli birşeyler içtiğim halde 4-5 saat dayandı.)

RİMMEL LONDON ONLY ONE RUJ

Rimmel Lodnon The Only One rujlar ilk sürüşte oldukça yumuşak ve satin bir bitişe sahip olsa da sürdükten bir süre sonra (yaklaşık yarım saat gibi) daha mat bir görünüm alıyor.Tabi ki likit mat rujlar kadar mat değil ama yine de güzel bir bitişi var.

WATSONS RİMMEL LONDON RUJ

Bir ruj sever olarak Rimmel London The Only One serisini beğendim diyebilirim,bakalım uzun vadede nasıl anlaşacağız?Naughty Nude ve Some Of A Kind joker renkler olduğu için sevdim ancak diğer renklerini denemek istiyorum en kısa zamanda.Özellikle yılbaşı indiriminde mutlaka Alınmalı kızlar.:)The Only One rujlar Watsons mağazalarından 17.90 TL ye sahip olabilirsiniz.
Daha önce paylaştığım  Riimel London ürünleri ve rujlarını okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.
Sevgi ve güzellikle kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

4 yorum:

  1. iyi günlerde kullan canım 810 numaraya bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Ov, ikisi de çok hoş görünüyor! Ben bu rujları nedense mat yapıda sanmıştım. Bir de, 700 numara dudağında daha mı soğuk duruyor yoksa ışıktan mı fark etmiş? İKisi de çok güzel renkler, güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam mat değil ama oldukça kalıcı 700 dudakta soğuk duruyor en azından bende öyle :)Çok teşekkürler :)

      Sil