FLORMAR EXTREME COLOR LİP MATTE-01 PROTAGONİST

likit mat ruj

Merhaba.
Likit  mat ruj aşkı malum her yanı sardı.Kalıcı,mat,sabitlenen ve göz alıcı renjkler üretmekte markalar birbirleri ile yarışırken bizde yeni çıkan bebekleri denemden yapamıyoruz tabi:)
Geçtiğimiz haftalarda Flormar Extreme Color Lip Matte serisini keşfettim.

flormar likit mat ruj

Extreme Color Lip Matte Flormar'ın yeni çıkardığı Spotlight koleksiyonundan.Mor üzerine kadife kabartmalı kutusu oldukça hoş görünüyor.

flormar likit mat ruj

Ambalajındaki metal detaylarda ayrı bir şıklık katmış.

flormar likit ruj

Fırçası kısa ve açılı olduğu için rahatlıkla uygulama yapılabiliyor.

flormar likit mat ruj

Flormar Extreme Color Lip Matte koleksiyonunda toplamda 6 renk bulunuyor,bendeki rengi ise Protagonist.Flormar'da denediğimde oldukça mor gelmişti ancak gün ışığında o kadar da mor olmadığını farrk ettim.Elimde dudağımdaki renginden daha farklı çıkmış,siz dudağımdaki rengi baz alın.:)

flormar protagonist ruj

Öncelikle Flormar Extreme Color Lip Matte'ın sürümü stick matte rujlara göre çok kolay.Ancak mat seri olmasına rağmen istediğim matlığı elde edemedim.Bir The Balm Meet Matte Hughes değil yani.
Sürdükten sonra kuruyup sabitlenmiyor ne yazık ki bu yüzden kalıcı olduğunu söyleyemeyeceğim.
Mat olarak değil de satin olarak değerlendirmek daha doğru olur.
Beklenetilerimi karşılasaydı diğer enklerinide almayı düşünüyordum , bir daha alacağımı sanmıyorum.Flormar Extreme Color Lip Matte serisi şu anda inidirimde 9.90 TL denemek isterseniz Flormar mağazlarından yada online olarak ulaşabilirisiniz.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

4 yorum:

  1. hiç mat durmuyor ki aksine ıslak bir görüntüsü var gerçi ben daha çok sevebilirim o halini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef öyle rengini çok sevdim mat olmadığı için hpşuma gitmedi:(

      Sil
  2. pastel in 19 numarasına benzettim burdan bakınca. hemen hemen aynı renk galiba ve bu daha uygun fiyatlı. deneyeceğim, sevgiler
    http://evriminblogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastel kesinlikle daha başarılı mat ruj olarak bunun matlıkla alakası yok

      Sil