ESSENCE HAPPY GİRL ARE PRETTY ALLIK

essence happy girls are pretty

Merhaba.
Bugünkü konuğum Essence'in merakla beklenen koleksiyonundan  Happy Girls Are Pretty Allık.Bu şirin allığa geçemeden önce koleksiyonda ki ürünlere bir göz atalım.
Essence Happy Girls Are Pretty  2 adet farklı renklerde 5li far paleti,1 alık,2 ruj,1 countiring set,2 renk göz kalemi ve 6 renk ojeden oluşuyor.Açıkçası countiring set ve far paletlerini çok merak ettim ancak hiçbir yerde bulamadım.

essence happy girls are pretty allık

Öncelikle Essence Happy Girls Are Pretty Allık sırf bu şirin tasarımı için bile alınabilir,zaten bende bu yüzden aldım.Şeffaf bir ambalajda kalp tasarımlı olan allık iki farklı renkten oluşuyor.


essence allık

Ortadaki büyük kalp açık pembe,diğer kısımdaki küçük kalpler ise oldukça açık bir pembe.

essence happy girls are pretty

Essence Happy Girls Are Pretty Allık elinize uyguladığınızda rengini veriyor ancak fırça ile uygulandığında belli belirsiz bir renk veriyor diyebilirim.

essence happy girls are pretty blush

Essence Happy Girls Are Pretty allığın rengi oldukça açık  bu yüzden çok fazla renk vermesini beklemeyin.Açık beyaz tenlilerde biraz daha belirgin bir renk verebilir ancak ben uyguladığımda allık sürmemiş gibi bir effekt verdi.Sanırım daha çok görsel olarak kullanacağım bir allık zaten kullandıkça şeklide bozuluyor.H&M nin eski koleksiyon kalpli allığı çok daha başarılı o kadar kullandım şekli falanda hala aynı.
Allık ihtiyacınız varsa almayın çünkü pek işinize yaramayacaktır ama yinede bu güzellik benim olsun derseniz Gratis ve Rossmann şubelerinde bulabilirsiniz.Fiyatını tam olarak hatırlamıyorum sanırım 10-12 TL civarında idi.
Essence Happy Girls Are Pretty koleksiyonunu denediniz mi kızlar?
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

2 yorum:

  1. Şekline bayıldım ya çok tatlı ama rengi çok açık başka renkleri vardır umarım

    YanıtlaSil