RİMMEL LONDON GLAM EYES 5 Lİ FAR PALETİ


RİMMEL LONDON GLAM EYES COLOUR SHADAOW

Merhaba.
Bugün geçtiğimiz ay indirimden aldığım Rimmel London Glam Eyes 5 li Far Paletinden bahsedeceğim sizlere.Rimmel London ürünlerini severek kullanıyorum zaten ancak farlarını daha önce hiç denememiştim.Bu minik paleti indirimde görünce denemek istedim.

RİMMEL LONDON GLAM EYES EYE SHADOW

Rimmel London Glam Eyes 5 adet simli fardan oluşuyor.Kadife gibi bir yapısı var elinize sürdüğünüz an rengi çıkıyor ancak fırça ile aynı sonucu vermiyor maalesef.

RİMMEL LONDON FAR

Bendeki palet 024 Pinkadilly Circus içerisinde gümüş gri,toz pembe,vizon,pembe ve bronz kahve renkleri bulunuyor.Palette görünümü ne kadar güzel olsa da uygulamada o kadar başarılı değil.Pigmentasyon çok zayıf elime uyguladığım renkleri vermek için defalarca bastıra bastıra sürmem gerekti.Fırça ile bu soncu da alamıyorsunuz tabi var ile yok arası bir sonuç çıkıyor ortaya ve açık renkler aynı renk gibi duruyor.

RİMMEL LONDON FAR

Rimmel London'un rujlarını,maskaralarını,fondötenlerini ve kullandığım diğer ürünlerini başarılı buluyorum ancak bu far paleti tam bir hüsran,daha iyi bir performans bekliyordum açıkçası.
Aynı fiyatlarda çok daha iyi farlar olduğu için Rimmel London Glam Eyes 5 li Far Paletini önermiyorum,yinede denemek isterseniz siz bilirsiniz.Rimmel London ürünlerine Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz.Markanın severek kullandığım diğer ürünlerine buradan inceleyebilirsiniz.
Sevgi ve güzellik ile kalın.

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

3 yorum: