YVES ROCHER CRANBERRY MASKE İLE FERAHLIĞI HİSSET:)

YVES ROCHER CRANBERRY CANLANDIRICI MASKE

Merhaba.
Yaz aylarının gelmesi ile birlikte cildimiz için farklı ihtiyaçlar ortaya çıkmaya başladı..Bunlardan biride hiç şüphesiz ki maskeler. Yves Rocher Cranberry Maske ise yaz ayları için oldukça kullanışlı bir ürün.


YVES ROCHER CRANBERRY CANLANDIRICI MASKE

Benim bu ürün ile tanışmam bahar aylarında nem veren bir maske ararken oldu.Yves Rocher Cranberry Maske nem maskesi değil aslında ama mağazadaki görevli bana nem maskesi olarak kullanıldığını söylediği için almış bulundum.Neyse iyi ki de almışım sonuçta bu mis kokulu maske ile tanışmış oldum.:)

YVES ROCHER CRANBERRY IŞILTI VEREN MASKE

Yves Rocher Cranberry Maske yaban mersini özleri içeriyor,içerisinde paraben bulunmuyor.
Kokusu inanılmaz güzel zaten kırmızı meyveleri oldum olası çok sevdiğimden bu maskenin kokusunu da çok sevdim.
Cranberry Maske jel kıvamında, 50 mmllik bir tüpün içerisinde.Ambalajı da şeffaf olduğundan ne kadar ürün kaldığını görebiliyorsunuz.

YVES ROCHER CRANBERRY IŞILTI VEREN MASKE

Temiz cilde Yves Rocher Cranberry Maskeden bir miktar alıp tüm yüzüme uyguluyorum.Uyguladığınız anda cilde yoğun bir ferahlık veriyor.Üç dakika bekleme süresinin sonunda ise  tüm ürün cilt tarafından emilmiş oluyor,durulama falan gerektirmiyor.
Yves Rocher'in sitesinde ışıltı veren maske olarak geçse de ben öyle bir etkisini gözlemlemedim ancak cildi yumuşacık yapıyor.Ayrıca cilde verdiği ferahlık hissi ile cildi canlandırıyor.

YVES ROCHER CRANBERRY MASKE İÇERİK

Yves Rocher Cranberry Maske özellikle yaz aylarında kullanım için oldukça ideal, yaz sıcaklarından bunalan cilde iyi geleceğini düşünüyorum.Cranberry Maskeyi Yves Rocher mağazalarından ve web sitesinden satın alabilirsiniz.Normal satış fiyatı 14.90 şu an indirimde olduğu için 11.20 TL ye sahip olabilirsiniz.
Yves Rocher Cranberry Maske ile taze canlı bir cilde kavuşuyorum,en çok da bu yanını seviyorum.:)
Siz hangi maskeleri kullanıyorsunuz kızlar?
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

3 yorum:

  1. Bu da guzelmis ben yosun maskesi kullanıyorum şu ara bakalım nasilll olacak bu arada cekilisime bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ferahlık için ideal canım:) aa görmedim hemen bakıyorum:)

      Sil
    2. Ferahlık için ideal canım:) aa görmedim hemen bakıyorum:)

      Sil