WATSONS BAYRAM İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİ

WATSONS ALIŞVERİŞİ-BAYRAM İNDİRİMİ

Herkese merhaba.
Bugün sizlerle Watsons Bayram İndirimi alışverişimde neler aldığımı paylaşmak istiyorum.Watsons'un  geleneksel 1 alana 1 bedava kampanyalarında işime yarar pek bir şey bulamadığım için Büyük Bayram İndirimini kaçırmak olmazdı.Pek çok üründe %30 dan %50 ye varan indirimler olunca hemen Watsons'a koştum.:)
İndirimin ilk günü  gitmeme rağmen çoğu rujlar da özellikle de Revlon da istediğim renkler kalmamıştı yada stok yoktu ve  yenilenmemişti.Neyse azda olsa bir kaç parça bir şey alabildim.:)
Gelelim aldıklarıma:)

RİMMEL LONDON KATE LİPSTİCK

Rimmel London'ın Kate serisi rujlarını severek kullanıyorum zaten daha önce  detayları şurada paylaşmıştım.Özellikle siyah seri Mac'in  satin rujları gibi oldukça yumuşak ve güzel renk veriyorlar.
Sürümü çok kolay,dudağı kurutmuyor,kalıcılığı da 3-4 saat civarında.

RİMMEL LONDON KATE LİPSTİCK

Bu indirimde Kate rujların 36 ve 38 numarasını gözüme kestirdim,zaten çok fazla renk  seçeneği kalmamıştı.Testerları da olmadığı için denemeden aldım,iyiki de almışım.:)

RİMMEL LONDON KATE 38 NUMARA RUJ

36 numara pembe hemde çok tatlı bir pembe,açık ve koyu tenlerde dahil herkese yakışabilecek türden.
38 numara ise şeftali ve nude arasında bir renk Mac Kinda Sexy'e benziyor,aldığım günden beri her iki rujda elimden düşmüyor.Yaz aylarında favorim olacaklar sanırım.
Fiyatları normalde 14.90 TL %30 indirim ile ile aldım hala Kate rujunuz yoksa bu seriye mutlaka bakın derim.:)

REVLON COLORBUST 205 ELUSİVE

Revlon da %40 indirim vardı en çok rujları ilgimi çektiğinden diğer ürünlere pek bakmadım doğrusu.
Aslında Colorbust Matte Balm serisinden almak istediğim bir kaç renk vardı ancak bir sürü Watsons şubesi gezmeme rağmen bulamadım.

REVLON COLORBUST 205 ELUSİVE

205 Elusive rengini bulabildim bir tek ve hemen aldım.Elusive naturel pembe tonlarında ne soğuk ne sıcak bir rengi var nötr diyebiliriz kendisi için.
Kalem ruj şeklinde olması oldukça pratik,mat görünümlü olmasına rağmen dudakları kurutmuyor.Ayrıca sürdüğünüzde nane aromasını ve yakıcılığını hissediyorsunuz dudaklarınızda.
Satış fiyatı 29.90 TL %40 indirimle aldım,keşke diğer renkleri de bulabilseydim.:(

RİMMEL LONDON SALATALIK ÖZLÜ MASKARA

Rimmel London Wake Me Up Mascara Review ,salatalık özlü olduğu için epey ilgimi çekmişti.Çok merak ettiğim hemde indirimde olduğu için onu da aldım hemen.
Mis gibi salatalık kokusu harika,kıl fırçası ile kirpikleri tek seferde ayırıyor ve de ağırlık yapmıyor.Detayları ilerleyen günlerde paylaşabilirim.:)
Satış fiyatı 19.90 TL %30 indirim ile almış oldum kendisini.:)

RİMMEL LONDON MASKARA

Son olarak ise yine Rimmel London'dan Lash Accelerator Endless Maskara'yı aldım.Pek çok blog da övgü aldığından merak ettim hemde plastik ve uca doğru incelen fırçası beni cezbetti diyebilirim.Henüz denemedim ama rimel her zaman ihtiyaç olduğu için de almadan geçemedim.Denediğimde detayları paylaşacağım  mutlaka.
Benim Watsons Bayram İndirimi alışverişim de tercihlerim ve bulduklarım bunlar oldu kızlar.:)
Sizler indirimden neler aldınız,?Tavsiyeleriniz varsa merakla bekliyorum.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

3 yorum:

  1. Rujlar harika görünüyor.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullanın bu arada takipteyim bana da beklerim sevgiler... :)
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil