HAKKIMDA BİLMEDİĞİNİZ 11 ŞEY

MAKYAJ TELAŞI

Merhaba.
Sevgili EBRUSHK'un düzenlediği çok keyifli aynı zamanda bloglar için faydalı bir ekinliğe dahil oldum.Etkinlikten bahsedecek olursak;
  • Davet eden kişi kendisini davet eden kişini sorularına yanıt verdikten sonra kendi hazırladığı sorular ile 15 kişiyi davet ediyor.
  • Projenin amacı:"Link Build-Up" olarak adlandırılan bu tür yazılara verilen linkler sayesinde Google arama motorlarında bloğunuzun yükselmesine sağlıyor.
  • Format:Yazısını yayınlayıp sizi davet eden kişinin linkini mutlaka blog yazısının başına dahil etmelisiniz(yani benim).Bende sizin linkinizi bloğumda yazdığım yazıya dahil edeceğim için kimse karşılıksız bir şey yapmamış olacak.
  • Faydası:Bloğunuza dışarıdan gelen linkler sayesinde Google arama motorlarında daha üst sıralara  taşır.15 kişi davet ederseniz 15 kaynakta bloğunuzun linklenmesi söz konusu.

Gelelim soruların cevaplarına:)
1.En sevmediğin özelliğin/özelliklerin?
Çok sıkılgan bir yapım var ,en sevdiğim şeylerden bile sıkılabilirim.Sanırım sürekli yenilik peşindeyim.:)
2.Takıntıların var mı/varsa neler?
Dışarıdan gelince nerede olursam olayım ellerimi yıkarım,yeni aldığım bir kıyafeti yıkamadan giymem.
3.Yaptığın en çılgınca şey?
Pek çok var ama aklıma ilk geleni paylaşayım.:)Bir kaç yaz önce ayağım kırılmıştı bende sıcaklara dayanmayarak ayağımda alçıyla denize girmiştim.Biraz tuhaf bir görüntü oluyor ağırlıkta yapıyor baya ama benim için keyifliydi.:)
4.Sürekli anlatamadığın ama hep anlatmak istediğin başarın var mı?
Bana hiçbir faydası olmayan ve üzerime yük olan birçok şeyi çıkarıp attım hayatımdan.Böyle daha iyi kuşlar gibi hafifim.:)
5.Moralin bozukken kendini şenlendirmek için yaptığın bir şey var mı?
Moralim bozukken genellikle kendime zaman ayırırım,yapmak isteyip fırsat bulamadığım şeyleri yaparım.
6."Bugün gelse dünyayı yakar,onunlar kaçar giderim" dediğin bir ünlü var mı?(Türk-yabancı farketmez)
Aklıma hiçbir isim gelmediğine göre yok.:)
7.Sana şans getirdiğini düşündüğün bir şey var mı?(Obje,hareket,kişi vs. herşey olabilir)
Eskiden uğursuzluk getiren şeyler olduğunu düşünüyordum ama artık bu tarz şeylerim yok.
8.Hayalindeki meslek ve nedeni?
F1 yarışlarını lise yıllarımdan beri takip ediyorum ve F1 pilotu olmayı çok isterdim.Nedeni ise tüm yönleri ile bana çok çekici geliyor ve Türkiye'yi temsil etmek çok gurur verici olurdu benim için.
9.Evde tek başına kaldığında yaptığın ama kimseye söylemediğin şey ne?
Yüksek sesle müzik dinleyerek şarkı söylerim,dans ederim.:)
10.En sevdiğim film/ler?
Scent Of A Woman-One Day
11.Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu?
Mümkünse bana soru sormayın:)
Bende aşağıda linklerini verdiği arkadaşlarımı davet ediyorum ve yanıtlarını merakla bekliyorum.Sizlerde bu soruları yanıtlayabilir ve arkadaşlarınızı davet edebilirsiniz.

Lütfen yazınızın başında benim bloğumun linkini vermeyin unutmayın.:)

Sevgi ve güzellik ile kalın.





Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

2 yorum: